Ošiaľ, ktorý som spôsobila jedným príspevkom na instagrame neutíchal ani po týždni. Celá krajina, všetci ľudia aj mimo našej krajiny z toho boli hotoví a prežívali to viac ako moji vlastný rodičia, ktorí sa nezmohli na slovo. Nemali prečo niečo vysloviť. Zahrala som na nôtu každému v našom dome len sebe nie, ale v niektorých prípadoch, človek musí skloniť hlavu predtým ako príde pomaly jeho víťazstvo. Všetko robím z nejakého dôvodu, z ktorého do budúcna budem ťažiť.
*Pred týždňom*
"Nikto o tom nebude vedieť jasné? Budeme sa tváriť ako dvaja zaľúbení ľudia, medzi ktorými to bola láska na prvý pohľad. Ako sa to vlastne hovorí? Stará láska nehrdzavie, presne to budú o nás písať. Ty zalepíš oči svojim rodičom a ja svojím. Do toho naseriem chlapa, ktorý si to zaslúži."
Mala som perfektný plán, ktorý vyjde do bodky a bude dokonalý. Rodičia na mňa tlačili kvôli Andrewovi ale neuvedomovali si, že o mňa neprejaví záujem. Bola som nútená odísť na menšiu dovolenku do Grécka kde som si naplánovala stretnutie s mojou prvou láskou princom Alexiosom. Deň po premiére som sa v novinách dočítala, že ho rodičia nútia k ženeniu a to bola moja šanca. On i ja zalepíme rodičom oči, budeme si užívať a pritom oddialime nezmyselné výmysly našich rodičov.
"Prišla si ako na zavolanie Diana. Bez teba by ma hnali pred oltár s neznámou dievčinou. Zaujíma ma ten chlap, ktorého chceš nasrať, musí byť špeciálny keď chceš aby žiarlil." uškrnul sa, pohodlne sa oprel o sedačku a zadíval sa na mňa s pohľadom mne dobre známym. Skúmal ma očami, vpíjal sa do nich až som bola nútená uhnúť pohľadom.
"Nie je špeciálny. Išlo nám iba o sex ale mám svoju hrdosť a on si myslel, že mu budem padať k nohám. No to isto. Ešte nevedel s kým sa zahráva." Alexio sa zasmial na plné ústa. Pokrútil nado mnou hlavou pričom pravú ruku natiahol ku mne a chytil do nej moju tvár, ktorú si pritiahol k sebe.
"Si niekedy bezcitná mrcha Diana ale nepopáľ sa. Neublíž sama sebe, zahrávaš sa s vodou, ktorá je nebezpečná a nekontrolovateľná. Súhlasím s tvojím nápadom, ale akonáhle uvidím, že to ide smerom, ktorým by to nemalo ísť skončím. Nechcem vidieť tvoje zlomené srdce a dušu." nevedela som čo s tým všetci majú. S Maxom nám išlo iba o sex, žiadne city, žiadna láska. Pre boha toho človeka som poznala pár dní, kedy bol sladký ako med ale neviem aký je v iné dni. Spoznala som jeho stránky ale moje srdce nepatrilo jemu.
"Alexio uisťujem ťa, že všetko mám pod kontrolou."
❤️Liked by andrew1 and 1 543 786 others
DianaQueen Stará láska nehrdzavie 🤎
zobraziť ďalších 29 685 komentárov
andrew1 Toto sa dalo čakať. Prajem Vám to💖
alexio Nikdy som ťa neprestal ľúbiť 🤎
steviefrank Anoooo 😍😍 Pane bože najsladší pár na svete
YOU ARE READING
Právo na šťastie |Max Verstappen|
Fanfiction„Naučte sa vážiť si samých seba, to znamená bojovať za svoje šťastie." - Ayn Rand #1 racing - 14.12.2021 ❤️ #1 formula - 14.12.2021❤️ #1 race - 06. 01. 2022 ❤️ #1 formula1 - 01.03.2022❤️ #1 max - 09.05.2022❤️