6

607 48 10
                                    

„Človek rozmnožuje svoje vlastné šťastie tou mierou, akou ho dáva iným." - Jeremy Bentham

Včerajší deň bol jeden z tých najviac uletenejších čo som kedy zažila. Lunapark bolo miestom, ktoré som nikdy nenavštívila až do včerajšieho dňa. Zaprisahala som sa samej sebe, že to nie je poslednýkrát čo som tam bola. Na pár hodín som sa cítila slobodná a ako obyčajné dievča, ktoré ku šťastiu potrebuje cukrovú vatu a nezdravú coca-colu. Vidieť farebné svetlá, ktoré krúžili nad mojou hlavou a predvádzali laser show bolo pre mňa nepoznané. Šialené veci sú u nás v rodine zakázané a preto takáto pre niekoho maličkosť je pre mňa veľkou vecou. Koniec dňa strávený v Maxovej spoločnosti ma dobilo neskutočne veľkou a silnou energiou. Z neho vyžaduje to čo len z máloktorého človeka. Nebojácnosť, tvrdohlavosť, rešpekt ale zároveň je trpezlivý a vyčkáva na správny moment. Pri pretekaní ide do niektorých súbojov bezhlavo ale v realite, keď človek stojí oproti nemu tak vyčkáva. Číta vo vás, eviduje každý pohyb, každé nadvihnutie obočia, pretočenie očí a v tú najvhodnejšiu chvíľu zaútočí ako lev. 

Zo včerajšej slovnej hry v kabíne ruského kola mi je ešte na pomyslenie na ňu horko. Moja fantázia išla na plné obrátky a presne do bodky som si všetko predstavovala. Najhoršie na tom bolo, že som bola ochotná to urobiť. Vyžaruje z neho sexepíl, ktorý som u nikoho ešte nezažila a necítila. Leo je chlap mojich snov ale Max? Ten je úplne iný level a Lea prekonal všetkými desiatimi. On je chlap, ktorého žena chce mať po boku, pretože sa bude cítiť ako korisť nonstop. Bude ju loviť a vždy ju prinúti cítiť sa špeciálne. Modré okále, ktorými sa do mňa zabodne a pozerá mi nimi až do duše ma vedia prinútiť trhane sa nadychovať. Jeden jediný jeho pohľad stačí na to aby žena vedela, že je v riadnej kaši. 

"A teraz prosím zadržte dych, prichádza mladá a krásna princezná Dianu." z premýšľania o včerajšom dni ma vytrhol hlas moderátora rádia BBC. Zamrkala som aby som precitla do momentu, v ktorom práve som. Max ma privádza do iných dimenzií. 

"Krásne utorkové poobedie všetkým." poviem do mikrofónu. Mala by som sa cítiť nervózna ale som uvoľnená, aj keď nie raz moderátor z BBC dokázal uraziť našu rodinu. Ak sa tak stalo daný človek prišiel o prácu. Je mi takých ľudí ľúto, môžu si povedať názor, hlavne ak je pravdivý a vidia, že naša rodina stojí za dve veci. Padali tu znova klasické otázky, ktoré mali predpripravené a schválené naším rodinným poradcom. Čo som mala oblečené pri tej udalosti, ako sa mi spolupracuje s tým a oným. Naplánované rozhovory sú najhoršie ale zároveň si ich užívam. Nie som v paláci, nevidím rodičov a síce sa musím správať vhodne a kultivovane môžem voľne dýchať. 

"Teraz padne otázka, ktorú nemám v papieroch. Prepáč šéfko." pozriem na moderátora s úsmevom. Odvážny. 

"S kľudom do toho." posmelím ho. Vzrušenie narastá v mojom tele. 

"Ako je všetkým známe boli ste na závodoch formuly jeden. V paddocku si ale niektorí ľudia všimli vášho bližšieho vzťahu k holandskému mladému jazdcovi z boxov Redbull. Čo nám k tomu poviete? Zradili ste predsa Anglicko, kde je úradnou špičkou Lewis Hamilton." okey tak toto som nečakala. Max vs Lewis. nestačí súbojov na trati ešte aj tu ich musím rozoberať. 

"S mladým jazdcom sme na seba párkrát narazili v doslovnom slova zmysle. Prvýkrát som do neho narazila, tam som zistila že to je jazdec. Druhýkrát ma zachránil pred davom ľudí,  za čo som mu stále vďačná, inak vám k tomu nemám čo povedať. Nepociťujem, že som zradila Anglicko, pretože nebolo v čom ho zradiť. Moja osoba nefandí nikomu, toto  nie je šport, ktorý by som si zapísala do rebríčku obľúbených ale zároveň to nebolo určite poslednýkrát čo som na závode bola." už mám naplánovaný ešte jeden závod, kde budem cestovať sama. Je ním krásne Monako, kde idem pracovne a musím sa stretnúť s kniežaťom. Spojím príjemné s užitočným, predsa len budú ulice zastavené kvôli tejto udalosti. 

Právo na šťastie |Max Verstappen|Where stories live. Discover now