CAP38

730 62 11
                                    

Într-un final trece și seara aceasta, nu pot spune că nu m-am distrat, însă nu era mediul meu, nu eram obișnuită cu asemena evenimente.
  ****
Eram in masina cu Alec, între noi fiind o liniște totală. Ma întrebam totuși la ce se gândește, părea mâhnit de gândurile sale.
   Ajung in fața casei, cobor iar Alec ma conduce până la intrare.
   Alec :Nu ai fost în apele tale în seara asta, sa întâmplat ceva?
   Dau negativ din cap.
  Eu :Stai liniștit, totul este bine.
  Imi zâmbește, apoi ma cuprinde în brațe.
     Trupul lui era lipit de al meu, simțindu-i căldura și parfumul scump.
    Imi da drumul din îmbrățișare, apoi se întoarce vrând să plece .
     În secunda următoare, fără ca măcar să apuc să clipesc, Jimin apare lângă mine.
    Imi șoptește :
Jimin :Privește cum iti ruinez fericirea.
   Ma uit la el confuză, dar cumva panicată.
  Jimin :Alec! Vrei sa aflii cine ți-a ucis tatăl?!
   Acesta se întoarce, urmărindu-l pe jimin cu privirea, confuz.
  Alec :Poftim?
Jimin rânjește.
    Jimin :Intra în casa, ca să îți pot spune o poveste minunata.
   Eu:Jimin... Nu fa asta.
Însă acesta nu ma asculta, intra în casa așteptând ca și Alec să intre.
    Atât mi-a fost, dacă îi spune toata povestea, cel mai probabil viața imi va fi terminată.
   Alec trece pe lângă mine, fără ca măcar să ma privească.
     Ofitez, regretând faptul că am ajuns în punctul ăsta.
    Jimin :Vrei ceva de băut? Cred ca vei avea nevoie.
    Stătea rezemat de blatul mesei, cu o privire care ma ucidea, și un zâmbet care îi putea da de gol satisfacția pe care o avea în acele momente.
    Imi întorc privirea spre Alec. Acesta avea o figură rece, neutră, nu-mi puteam da seama ce simțea. Tot ce a rostit a fost un "nu" lipsit de viață.
    Jimin :Bine atunci. Nu-ți voi pierde prea mult timpul, voi trece la subiect.
    Nu eram în stare să m-ai spun ceva, asteptam săi spună totul, și să se termine odată.
    Jimin :Presupun ca iti cam place de Hara, am vazut cum te uiti la ea, chiar din prima seara în care ai întâlnit-o.
  Alec își arcuiește întrebator o sprânceană.
   Jimin :Ce-i drept, cui nu i-ar plăcea o fată ca ea? Cu o față așa inocentă, și un suflet așa pur.
    Cel puțin asa pare la prima vedere, am fost păcălit de ea, la fel cum ai fost și tu.
   În timp ce jimin vorbea, tot ce voiam eu, era să ma înghită pământul pentru a nu fii martora la momentul asta .

Tu esti salvarea mea/P.JM/✨Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum