În momentele de față, ma înmuiasem din cap până în picioare. Nu știam ce e cu mine, însă un gând imi trece în cap. Acela fiind, să bag punguța în care erau drogurile, sub bluza.
Mi-am pus și încă vre-o câteva lucruri, cât să pară că sunt însărcinată. În următoarea secundă, vad polițistul cum îi face semn lui Jimin să coboare geamul.
X:Buna seara, domnule.
Jimin:Să întâmplat ceva?
X:Nu , însă trebuie sa fac câte un control fiecărei mașini care trece pe ruta asta. Imi puteți arăta actele?
Jimin :Sigur.
În timp ce polițistul controla actele mașini, eu simțeam ca o să mor. Incercam să par cât mai naturală, chiar dacă imaginea imi devenea din ce în ce mai neclară. Și, din păcate, polițistul a observat asta.
X:Domnisoara, cine este?
Jimin :Este soția mea.
X:Va simțit bine ? Păreți cam agitată?
Eu :Ma simt puțin cam rau, tocmai de aceea am plecat de acasă spre spital. Sunt însărcinată, și mai câteva luni și nasc.
De parca nu eram destul de data peste cap, se mai trezește și Jimin să ma i-a de mână.
Jimin :Ajungem imediat la spital .
În sinea mea imi venea să-l pocnesc, însă m-am stăpânit, și am zâmbit cât de călduros am putut.
X:Normal ar fi trebuit să controlez toată masina, nu numai actele, însă dacă soția dumneavoastră se simte rău, o să vă las să mergeti. Deja s-a albit la față, și nu vreau sa se întâmple ceva mai rău.
Eu:Multumesc.
Jimin i-a actele, apoi pornește masina. Când ne-am îndepărta de polițist , am putut răsufla însfârșit.
Eu :Crezi ca s-a prins de ceva?
Jimin :Nu.Urasc să spun asta, dar am avut noroc ca te-ai prefăcut atât de bine.
Eu :A spus cineva ca m-am prefăcut?! Mai aveam puțin și dădeam tot afara din mine!
Jimin :Îm..... O să îți treacă.
Pufnesc nervoasă.
Eu :Esti un dobitoc.
Jimin :Bine, acum taci. Mai avem puțin și ajungem.
Scot drogurile de sub bluza, și nu mai scot niciun cuvânt.
În 5 minute eram deja, la destinație. Jimin uram să le de-a marfa persoanelor acela ciudate, ce se uitau prea insistent spre masina.
Eu am decis să nu cobor, nu voiam să mai am de-a face, cu treburile lui Jimin. Erau dubioase, ilegale, și îl băgau în pușcărie.
Dar, pentru bani, aparent, el ar face orice.
CITEȘTI
Tu esti salvarea mea/P.JM/✨
RandomPark Jimin nu era genul de băiat cuminte și care să se bucure de viață. Pentru el aceste cuvinte nu existau. După ce părinții l-au abandonat, a fost pe cont propriu. A învățat să nu mai creadă în nimeni, și să nu se bazeze pe nimeni. Tocmai de acee...