CAP 22

1.2K 76 4
                                    

Eu :Niciun multumesc?
Jimin :Pentru?
Eu :Pentru ca te-am ajutat, și ca nu m-am dus la politie!
  Jimin :Vrei cam multe, și nu-ți permiti.
   Eu :Idiot.
Apoi ma întind pe canapea.
(Perspectiva Jimin )
  Eu :Auzi la ea, să-i spun "multumesc " Doar pentru ca ma ajutat puțin, eu am facut mai multe pentru ea  , și tot îngâmfata este .
   Ma schimb, apoi ma duc să-mi fac un dus.
   În drum spre baie, o aud pe Hara cum sforăie de pe canapea. Femeia asta sforăie mai rău ca un barbat. Pun pariu, ca pe viitor toți bărbații o să fugă de ea.
   Intru în baie, și dau drumul la apă.
   După ce termin, ies din dus, și cu, coada ochiului observ cum ușa băii se deschide. Și pe ea intra, nimeni alta decât Hara.
    Când ma vede, rămâne blocată, apoi țipă, și își pune mâna la ochi.
   În momentul ala, nu știam dacă să râd, s-au să urlu la ea, să iasă odată.
   Hara:Scuze!
Apoi iese val-vârtej.
  Încep să râd, în timp ce ma îmbrac.
    După ce ies, o văd cum sta pe canapea, încercând să se prefacă ca nimic nu s-a întâmplat.
   Înainte să urc la etaj, o aud spunând :
Hara :Imi pare rau... N-am stiut ca esti la baie.
   Eu :O să ți-o plătesc, stai linistita.
   Apoi urc spre camera mea.
   *****
Dimineața, ma trezesc apoi coborâ în sufragerie. Hara mânca.
  Hara :Ti-am pregatit micul dejun.
   Ma așez pe scaun, și gust.
  Eu :E oribil. Tu sti măcar să gătești?
  Hara :Am pus prea multă sare? Sau?...
  Eu :Nu e vorba de sare, are gust oribil! Mai degrabă a-și mânca sare cu paine, decât ceea ce ai facut tu  .
Se ridică nervoasă de pe scaun, și începe să urle la mine.
  Hara :Eu doar am încercat să ma revanșez cumva pentru faptul că stau aici, și pentru ca am intrat peste tine în baie! De ce trebuie să fi mereu nemulțumit de ceea ce fac eu?! Dacă nu ma suporți, de ce ma mai tii  aici?!
    Eu :Nu întrece măsură, Hara! Pentru ca, ai să aflii, și o să pățești lucruri, pe care nu ți le doresti.
   Își dă ochii peste cap.
Hara :Ce ai să-mi faci Jimin? O să pui oameni să ma omoare în somn? Să ma tortureze? Sau o faci chiar tu cu mâna ta?
  Sincer, nu m-ar mira deloc.
 

 
 

Tu esti salvarea mea/P.JM/✨Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum