CAP 18

1.3K 83 16
                                    

(Perspectiva Hara)
Jimin :Stai jos.
  Fac asa cum imi spune, chiar dacă mintea imi spunea să nu-l ascult pentru ca nu imi va plăcea, ce voi auzi.
   Jimin :Bun.Eu am o meserie frumoasa,sti care e aceea?
Eu:Nu..
Spun încet.
   Jimin :Livrarea drogurilor, o poti numi și contrabandă de droguri, cum vrei.
   Rămân șocată.
Eu:Ce?! Esti nebun?!
Încep să imi frec tâmplele cu mâinile,   necrezându-l .
   Eu:Tu glumești, nu?
Jimin :Ți se pare că am chef de glume? Oricum, taci și asculta.
   Ma descurc destul de bine, însă acum mai am nevoie de cineva. Următorul transport nu îl pot face fără ajutor.
  Ma ridic în picioare.
Eu :Nu ma amesteca pe mine în tampeniile tale, nu vreau ca următorii ani să mii petrec la pușcărie!
Dau să plec, însă ma prinde de mână, și ma lipește puternic de pieptul sau.
  Jimin :Imi esti datoare, plus, nu-mi pasa dacă vrei sa ma ajuți sau nu. Esti obligată să ma ajuți.
Eu:Și cine ma obliga?!
  Jimin :Eu! Nu este evident?
Ma îndepărtez de el, apoi fug în baie, blocând ușa.
  Jimin :Hara deschide imediat ușa asta!
Eu :Nu! Esti nebun! Vreau sa plec de aici, de lângă tine!
Jimin :Pai atunci dacă asta iti este dorința, îl voi anunța pe tatăl tau.
  Eu :Nu-mi pasa!
Jimin :Bine atunci.
  Îi aud pașii, urcând scările spre etaj. Ma las în jos pe gresia rece, și imi rezem capul de genunchi.
   Eu:Omul asta e nebun? Nu îl pot lasa sa ii spună tatei unde ma aflu, dar nici nu îl pot ajuta.
  Ce se fac?
****
Au trecut mai bine de câteva ore, în care am stat în baie închisă, încercând să ma lamuresc la ce decizie ar trebui să i-au.
  Ma ridic, descui ușa, apoi urc la etaj.
   Eu:Jimin?!
Jimin :Sa decis Prințesa să iasă din baie?
  Tresar, atunci când apare în fața mea.
  Eu:Nu-mi convine, însă te ajut.
Jimin :Bun! Asa te vreau!
Eu:Cu o condiție.
  Jimin :Ah, există și o condiție.
Eu:Dacă ne va prinde poliția, tu nu ma cunosti pe mine. Nu vreau să-mi petrec viața după gratii.
   Jimin :Pf! Atunci asa rămâne.
Maine dimineata iti explic cum sta situația.
  Însă, să nu te prind ca  nu vei asculta cu atenție ceea ce iti voi spune, sau ceva de genul.
   Pentru ca altfel....
Eu:Altfel ce?
  Spun eu deja iritata.
  Jimin :Vei fi moartă, și criminalul, voi fi chiar eu. M-am făcut înțeles?
  Înghit în sec, dau din cap afirmativ.
Jimin :Du-te la culcare, maine va fi o zi lungă și grea.
  
  

Tu esti salvarea mea/P.JM/✨Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum