" ဟယ်လို ။ ၂၀၂၀ ဒီဇင်ဘာကတည်း က ထွက်ဖို့ပြင်ထားတဲ့စာအုပ်လေးက ခရစ္စမတ်နေ့မတိုင်ခင်တစ်ရက်အလိုမှာအော်ဒါကောက်ပါတော့မယ်နော်။ "
"မတူတဲ့အချက်တစ်ချက်က Season 1 ထွက်မယ့်အစား Season 2
ဖြစ်တဲ့ဒီအပုဒ်လေးကစာအုပ်အနေနဲ့ထွက်လာမှာပါ။ ""ဒါပေမယ့်ကိုယ်က Limited Gift မပေးနိုင်တဲ့အတွက် အဲ့ဒီအစား Season (1+2) ကို pdf fileတွေပေးမှာပါ။ စာအုပ်ကသိမ်းဖို့ဝယ်တာဆိုတော့ ဖုန်းထဲမှာပြန်ဖတ်လို့အဆင်ပြေအောင်လို့ပါ။ နှစ်ခုစလုံးကစာပြင်ပြီးသားဆိုတော့ အဆင်ပြေပြေဖတ်ရှူရုံပါပဲ။"
" အော်ဒါကောက်မယ့်စာအုပ်တိုက်ကတော့ သရဖူစာအုပ်တိုက်ပါ။ "
" အဆင်မပြေတဲ့သူများအနေနဲ့ မဝယ်လည်းဘာမှမဖြစ်ပါဘူးနော်။ ကိုယ်စာတွေပြန်တင်ပေးမှာပါ အချိန်ပဲကြာမှာပါ။ စာကိုပြန်ခွဲထုတ်ရမှာမို့လို့ပါ။ ကိုယ် commission လက်ခံဖို့စဥ်းစားနေတယ်။ ပိုက်ဆံအစား ThaDin appကနေနှစ်ရက်နဲ့ points 300 ဒါမှမဟုတ် 500 ရအောင်လုပ်နိုင်ရင် ရေးပေးဖို့တွေးထားတယ်။ "
"ဒါကစဥ်းစားနေတုန်းပါပဲ။ ဘာလို့လဲဆိုကိုယ်ရေးလက်စတွေမပြီးသေးလို့ပါ။ မကြာခင်တော့အဖြေပေးပါ့မယ်။"
"ကဲ ဒါကသရဖူစာအုပ်တိုက်လေးပါနော်။ ကိုယ်တို့နောက်မှပြန်တွေ့ကြမယ် ╰(⸝⸝⸝´꒳'⸝⸝⸝)╯"
" ဟယ္လို ။ ၂၀၂၀ ဒီဇင္ဘာကတည္း က ထြက္ဖို႔ျပင္ထားတဲ့စာအုပ္ေလးက ခရစၥမတ္ေန႕မတိုင္ခင္တစ္ရက္အလိုမွာေအာ္ဒါေကာက္ပါေတာ့မယ္ေနာ္။ "
"မတူတဲ့အခ်က္တစ္ခ်က္က Season 1 ထြက္မယ့္အစား Season 2
ျဖစ္တဲ့ဒီအပုဒ္ေလးကစာအုပ္အေနနဲ႕ထြက္လာမွာပါ။ ""ဒါေပမယ့္ကိုယ္က Limited Gift မေပးနိုင္တဲ့အတြက္ အဲ့ဒီအစား Season (1+2) ကို pdf fileေတြေပးမွာပါ။ စာအုပ္ကသိမ္းဖို႔ဝယ္တာဆိုေတာ့ ဖုန္းထဲမွာျပန္ဖတ္လို႔အဆင္ေျပေအာင္လို႔ပါ။ ႏွစ္ခုစလုံးကစာျပင္ၿပီးသားဆိုေတာ့ အဆင္ေျပေျပဖတ္ရႉ႐ုံပါပဲ။"
" ေအာ္ဒါေကာက္မယ့္စာအုပ္တိုက္ကေတာ့ သရဖူစာအုပ္တိုက္ပါ။ "
" အဆင္မေျပတဲ့သူမ်ားအေနနဲ႕ မဝယ္လည္းဘာမွမျဖစ္ပါဘူးေနာ္။ ကိုယ္စာေတြျပန္တင္ေပးမွာပါ အခ်ိန္ပဲၾကာမွာပါ။ စာကိုျပန္ခြဲထုတ္ရမွာမို႔လို႔ပါ။ ကိုယ္ commission လက္ခံဖို႔စဥ္းစားေနတယ္။ ပိုက္ဆံအစား ThaDin appကေနႏွစ္ရက္နဲ႕ points 300 ဒါမွမဟုတ္ 500 ရေအာင္လုပ္နိုင္ရင္ ေရးေပးဖို႔ေတြးထားတယ္။ "
"ဒါကစဥ္းစားေနတုန္းပါပဲ။ ဘာလို႔လဲဆိုကိုယ္ေရးလက္စေတြမၿပီးေသးလို႔ပါ။ မၾကာခင္ေတာ့အေျဖေပးပါ့မယ္။"
"ကဲ ဒါကသရဖူစာအုပ္တိုက္ေလးပါေနာ္။ ကိုယ္တို႔ေနာက္မွျပန္ေတြ႕ၾကမယ္ ╰(⸝⸝⸝´꒳'⸝⸝⸝)╯"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Daddy Villain & His owner Baby Boy [ COMPLETED ]
Fanfic• NOT TRANSLATION • This is Season 2 for Book-1 Adoption of Daddy Villain (ဗီလိန်ဖေဖေအားမွေးစားခြင်း )and Book - 2 Rebirth : Am I Not Dead Yet? "ကဲပြော ကျွန်တော့်ကိုတွေ့တော့မပျော်ဘူးလား" "မပျော်ဘူး " Unicode + Zawgyi Warning : When story is comple...