Drugi Pan

878 53 13
                                    

Pov Hyunjin

Była zima.

Przechadzałem się właśnie jedną z wielu alejek lasu. Zauważyłem małą polankę, więc bez zastanowienia zszedłem ze ścieżki. Szedłem dalej w głąb i nagle spostrzegłem niską o śnieżnej cerze postać obok, której stała druga, wysoka z rogami i skrzydłami o czerwonej niczym krew cerze. Druga postać podeszła do niskiego ( zapewne ) chłopca i uderzyła go w brzuch, aby ten klęknął przed nim.

Nie mogłem na to patrzeć jak tak delikatna i niczemu winna istota może być bita. Podbiegłem do nich i wtedy zobaczyłem że istota jest blondynem, ma urocze piegi, czarne oczy, małe kły i rogi. Nagle brutal znikną, a chłopak padł na kolana przede mną na zaczął cicho płakać i zaczął prosić o litość. Był przerażony, ja tylko uklęknąlem przed nim.

- Hej nie płacz... Ja ci nic nie zrobię. Spokojnie - powiedziałem do niego spójnym tonem - jak się nazywasz? - zapytałem

- F-Felix - odpowiedział jąkając się.

- Miło mi. - uśmiechnołęm się delikatnie - ja jestem Hyunjin. Nie jest ci zimno ? - zadałem kolejne pytanie, ponieważ chłopak był ubrany w tak zwiewny i skromny strój, że dziwiłem się dlaczego jeszcze nie zamarzł.

- T-tak... Mam się dostosować do mojego Pana, więc proszę o pozwolenie na pożyczanie pańskiego szalika - odpowiedział mi oficjalnie za oficjalnie...

___________________________________________

Hej kochani witam w pierwszym rozdziale. Przed premierowy rozdział także mam nadzieję że się podoba

Do następnego

Diabeł elfem // Hyunlix// ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz