Pov. Hyunjin
- T-tak... Mam się dostosować do mojego Pana, więc proszę o pozwolenie na pożyczanie pańskiego szalika - odpowiedział mi oficjalnie za oficjalnie...
- Oczywiście - odpowiedziałem bez zastanowienia, no bo kto pyta się o pozwolenia na ogrzanie się?!
- Dziękuję. Jesteś łaskawy panie. - odpowiedział mi. Dlaczego nazywa mnie swoim panem?
- Dlaczego nazywasz mnie swoim panem? - zadałem pytanie siedzące w mej głowie podając mu szalik, jednak o siebie dałem jeszcze czapkę i rękawiczki. Chciałem dać mu jakieś buty, bo był na boso! Tak na boso w środku zimy !
- Oh! Prosiłem tylko o szalik... Nie mogę pozwolić na to aby mój pan się przeziębił - powiedział do mnie, a ja popatrzyłem na niego z wielki zdziwieniem. Dostrzegłem wtedy, że ma bardzo spiczaste uszy, jak wróżki ze wszystkich zmyślonych opowieści mojej babci.
- Kochany - zacząłem trochę dziwnie no ale chuj - przyjmij ode mnie ten dar jako... Dowód na to, że... - nie wiedziałem jak zachęcić go do wzięcia ode mnie rękawiczek i czapki - że będziemy przyjaciółmi - w końcu wymyśliłem jakiś argument.
- Nie, nie mogę, bo co jeśli się mój pan przeziębi? Nie mogę - powtarzał w kółko. A we mnie siedziała poznania odpowiedzi na to dlaczego on nazywa mnie swym panem.
- Posłuchaj ile masz lat? - zapytałem mając plan poznania odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
- nie wiem. Kiedy powstałem powiedziano mi tylko, że mam na imię Felix i, że nie mam prawa mieszkać wśród innych. Potem wysłali mnie tu z moim pierwszym panem.- odpowiedział mi szybko i zwięźle
- Ok. To dlaczego mnie nazywasz panem skoro cię nie stworzyłem?
- Kiedy byłem pilnowany to mój pan powiedział mi, że któregoś dnia przyjdzie tu nowy pan, który mnie obroni - odpowiedział mi
- Zabiorę cię do domu i opatrzę twoje rany. Proszę mów do mnie po imieniu. Dobrze? - dziwnie się czułem kiedy mówił do mnie panie.
- Co? Pan jest za łaskawy dla mnie- zaczął mówić coś pod nosem
- Ile lat już tak cierpisz?
- Chyba 17 albo 18- odpowiedział szybko. Właśnie dowiedziałem się ile może mieć lat i, że jesteśmy w podobnym wieku, byłem od niego starszy o rok, więc nie tak dużo...
C D.N
___________________________________________Witam was i życzę wam wesołych świąt.
Wiem, że może wyjdę na żebraka ( którym jestem ), ale zostawcie coś po sobie. 😅🙏
Papa
CZYTASZ
Diabeł elfem // Hyunlix// ZAKOŃCZONE
FanficPewnego słonecznego zimowego dnia młody chłopak przechadzał się pustymi alejkami parku. Zszedł jednak z trasy i wszedł w głąb małego lasku nieopodal parku, zobaczył tam blondwłosego niskiego chłopca... Hej kochani zaczęłam nową książkę. ( tak jestem...