Nowi przyjaciele

403 40 14
                                    

Pov. Hyunjin

Po wyjściu z sali razem z Lixem udaliśmy się pod sale gdzie miała odbyć się historia. Nagle usłyszałem że ktoś się do nas zbliża. Obróciłem się i zobaczyłem, że był to Jisung i Lee Know.

- Cześć- wysapał Han

- Hej - odpowiedział Felix i promienie się uśmiechnął. - Minho hyung dziękuję za pomoc.- dodał po chwili i jeszcze szerzej uśmiechnął się do Minho.

- Nie ma sprawy. Nie mogłem patrzeć jak traktuje ciebie i poza tym jak traktowała Sung'iego. - uśmiechnął się.

- Dzisiaj planuje iść do dyrektora ze skargą. Idziesz ze mną?- zwróciłem się do Lee Know przerywając ich rozmowę.

- Oczywiście- odparł. Po chwili usłyszałem kolejne kroki. Pochodziły one od Changbina, który zbliżał się do nas.

- Hej wy też chcecie iść na skargę do dyrektora? - spytał

- Tak chcemy- odpowiedziałem z Minho.

- To dobrze, bo ja też chciałem i czy mogę się tak jakby zabrać z wami? - odparł.

- Oczywiście. Ale jeżeli mogę zapytać to dlaczego chcesz na nią złożyć skargę? Nic ci nie zrobiła. - spytałem, a policzki Changbina przybrały kolor delikatnego różu, na co się zaśmiałem.

- Bo w naszej klasie jest taki Seungmin i no ona się go czepia no i no...- zawachal się. Każdy chyba wiedział jaka była dalsza część wypowiedzi.

- On ci się podoba - Na gle usłyszałem niski głos Lixa. Każdy parsknął śmiechem na to dosadne podsumowanie słów Changbina, na co Felix i wcześniej wspomniany romantyk odwrócili wzrok z zarzenowania. Był to uroczy widok widzieć pokryte różanym kolorem policzki Lixa, które dodatkowo były posypane konstrukcją piegów. Z moich rozmyślań wyrwał mnie nagle Bang Chan.

- Cześć chłopaki - przywitał się.

- Lixie to jest Bang Chan. On pomógł mi cię ocalić - powiedziałem Lixowi na ucho.

- Oh miło mi Felix jestem - spojrzał na Chana i się przywitał. Bang uśmiechnął się do niego i lekko ukłonił.

- Cieszę się, że nic ci nie jest. - powiedział.

- Oh a tak w ogóle Hyunjin to o co chodziło z Yousanem, że nieby prawie zabił Felixa - zapytał Changbin...

__________________

Witam bardzo chciałabym wam podziękować za ponad 1tyś wyświetleń. Jesteście wspaniali. <3

Chciałabym teraz pozdrowić osoby, które w dużej mierze pomagają mi pisać ta książkę, bo motywują mnie gwiazdkami i komentarzami i za to bardzo dziękuję❤️

Pozdrawiam:

kaczka_to_sie_nazywa
lolka7890
__HyunxLix__
blackprinssesin
Dupajasiulala
nexxioo

Ara ara sayonara ❤️

Diabeł elfem // Hyunlix// ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz