Czym jest ciemność i samotność?

602 44 8
                                    

Pov. Hyunjin

Do toalety wszedł Chan.

- Matko Hyunjin co tu się stało?!- krzyknął i podbiegł do nas

- To jest Felix. Yousan go tak załatwił - wytłumaczyłem na szybko. Dziwiło mnie dlaczego po posiedzeniu tego "magicznego" słowa nic się z Lixem nie działo.

- Hyu-Hyunjin...- zaczął Lix nadal pewnie nie mógł oddychać - po-omóż.- wydusił z siebie a później zamkną oczy.

Pov. Felix

Ciemność to jedyne co widziałem. Gdzie byłem, nie wiem. Hyunjin pewnie nie wie co ma zrobić. Hehe jaka ironia losu. Przez chwilę w moim nic nie wartym życiu miałem szczęście, a teraz pójdę tam gdzie idą źli, nic nie warci ludzie i inne stworzenia. Do piekła.

Zastanawiam się czy ta ciemność może być moją przyjaciółką. Jest ciemna, nie może mnie zranić czy skrzywdzić. Po prostu ciemność to samotność.

Czym jest samotność? Dla mnie to jest moje całe życie. Byłem samotny od początku mojego istnienia. Może i był ze mną ten demon na granicy światów, jednak on mnie tylko ranił.

Moją jedyną przyjaciółką wtedy była samotność, a teraz będzie nią ciemność. Wow kolejny przyjaciel.

Czy to możliwe, że otworzę oczy i zobaczę Hynjina obok mnie, który się śmieje, a ja razem z nim?
Nie. Na pewno nie. Ja tak główno warty elf nie zasługuje na łaskę. Jednak chcę być obok Hyuna, bo to on nauczył mnie co to dobroć, miłość, rodzina i dom. On pokazał mi, że jestem coś warty.

Hyunjin jeżeli mnie słyszysz uratuj mnie...

___________________________________________

Wiem, że krótkie. Przepraszam z tak długą nie obecność, ale tak jak mówiła ojciec mi neta wyłączył. W następnym rozdziale będzie akcja jak Hyunjin i Chan pomagają Lixowi.

Ps. Wiem, że proszę o dużo, ale zostawcie coś po sobie moje zboczuchy. 😅🙏

Diabeł elfem // Hyunlix// ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz