Pov. Hyunjin
- Hyunjin zostajesz ze mną po lekcji, bo musimy porozmawiać o twoich ocenach. - zwróciła mi uwagę nauczycielka.
- Hyunjin o co jej chodzi? - szepnął Felix
- Mam złe oceny, czyli źle się uczę. - wytłumaczyłem Felixowi.
Pov. Felix
Dziwiłem się dlaczego Hyun ma złe oceny, ale może ma gorszy czas. Nagle rozbrzmiał dzwonek, a ja się lekko przestraszyłem.
- To za chwilę do ciebie przyjdę Lix - powiedział Hyun kiedy wychodziłem z klasy.
- Ej Felix!!!- usłyszałem głos chłopaka, który wcześniej się że mnie śmiał - Chodź musimy porozmawiać! - podszedł do mnie i zaczął gdzieś ciągnąć. Nagle znaleźliśmy się w jednej kabinie toaletowej. Poczułem uderzenie w brzuch. Złapał mnie za włosy i wsadził moją głowę do kibla. Poczułem jak do moich płuc wlewa się wodą i, że nie mogłem oddychać. Chciałem wołać o pomoc jednak nie mogłem. Robił mi tak przez całą przerwę.
- Oj Felix jak ty wyglądasz!? - zaśmiał się ,poczułem kolejne uderzenie w brzuch. Po chwili odszedł. A ja leżałem tam pobity, przerażony i mokry.
Pov. Hyunjin
Ta baba jak zwykle narzekała na moje stopnie.
Szukałem Felixa. Miał czekać przed klasą. Poszedłem do łazienki, żeby umyć ręce i żeby poprawić makijaż. Kiedy do niej wszedłem doznałem szoku.
Na podłodze leżał Felix! Cały mokry i ledwo oddychający!
- Felix co się stało?!- spytałem przerażony
- N-nic... - odpowiedział bardzo cicho
- Jak nic?! Leżysz tu mokry i pewnie pobity! Kto ci to zrobił?! Pewnie Yousan?- prowadziłem monolog
- Hyu-Hyunjin... - zwrócił się do mnie Felix
- Co tam?!- krzyknąłem nadal przestraszony
- N-nie mogę od-oddycha-ać - powiedział łamiącym się głosem z przerwami na złapanie oddechu.
- Czekaj już dzwonię po pogotowie!
- N-nie! Bo dowi-iedzą się, że jestem elfem- powiedział z przerażeniem w oczach.
- To co mam zrobić?!- byłem bezradny.
- Da-daj rękę - wykonałem polecenie - te-raz powiedz ,,Hell" - dalej mówił
-H-hell- powiedziałem przez łzy i wtedy...
___________________________________________
Hehe. Polsat. Mam nadzieję że się podoba i teraz będę musiała przeprosić za moją przyszłą nie obecność. Tata wyłączył mi internet więc rozdziały będą wpadać rzadziej
Pls zostawcie coś po sobie 😅🙏
CZYTASZ
Diabeł elfem // Hyunlix// ZAKOŃCZONE
FanficPewnego słonecznego zimowego dnia młody chłopak przechadzał się pustymi alejkami parku. Zszedł jednak z trasy i wszedł w głąb małego lasku nieopodal parku, zobaczył tam blondwłosego niskiego chłopca... Hej kochani zaczęłam nową książkę. ( tak jestem...