Wieczne szczęście

547 35 27
                                    

Pov. Hyunjin

***Kilka miesięcy  później***

Z Felixem tworzyliśmy zgraną parę, kochaliśmy się i w naszym życiu skończyło się większość problemów. Lix czasem miał koszmary i kiedy tylko się budził byłem przy nim i uspokajałem go.

Okazało się że Changbin w końcu poderwał Seungmin'a i skończyli jako para podobnie jak Chan i Jeongin, tworzyli zgrane związki i widać było że wszyscy się kochają. Jeżeli chodzi o Jisunga i Minho to na koniec roku szkolnego Minho oświadczył się Jisung'owi a ślub planowali gdzieś na lato więc wszystko w końcu było idealnie.

Razem z Felixem stwierdziliśmy że chcemy się wyprowadzić od mojej mamy aby miała spokój więc aktualnie szukaliśmy jakiegoś mieszkania. Oboje chcieliśmy żeby było przytulne i blisko centrum żeby mieć blisko szkoły. Lix coraz bardziej też ufał chłopakom tak jak Han. Cieszyłem się z tego ponieważ oboje byli nieufni i nieśmiali. Więc tak razem z Lixem jesteśmy szczęśliwi i cieszę się że spotkałem tego słodkiego elfa, który zmienił moje życie...

**Koniec**
_

_______________

Więc tak to jest już koniec tej jakże cudownej książki ale cóż. Mam nadzieję że się podoba. Ale uwaga to nie koniec pisania podobnych książek. Planuje niedługo napisać książkę też z shipem Hyunlix więc wyczekujcie.

Dziękuję za to, że ja przeczytaliście i, że dotrfaliscie do jej końca.

Ara ara sayonara do następnej książki ❤️

Diabeł elfem // Hyunlix// ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz