Opieka i rozmyślanie

541 33 24
                                    

Pov. Hyunjin

Szedłem razem z moim małym Lixem na rękach do jego sali. Był cały roztrzęsiony i cały czas cichutko szlochał. Żal mi było patrzeć i słuchać tego malutkiego elfa. Kiedy dotarliśmy do sali czekała tam na nas moja mama.

- Ojejku! Co się stało ?!- spytała z krzykiem kiedy zobaczyła nas w sali. Poczułem, że Lix lekko spiął się na krzyk.

- Mamo musisz iść do ordynatora ponieważ ten lekarz co zabrał Felixa... On... On go z-zgwałcił. - ostanie słowo nie chciało mi przejść przez usta. Zobaczyłem jak moja mama zaczyna gotować się ze złości.

- Jak to został zgwałcony?!- jeszcze raz krzyknęła. Lix cicho pisnął.

- Mamo nie krzycz, bo Lix się boi- poinformowałem rodzicielkę a ona lekko się uspokoiła.

- Jak się nazywa ten zjebane sty lekarz?- zapytała z irytacją

- Joung-Jug. Zgłosisz to na policję?- zapytałem mamy kiedy wychodziła z sali.

- Oczywiście. Przecież ten palant odważył się dotknąć chłopaka mojego syna. - odpowiedziała.

- Mamo on nie jest moim chłopakiem - odpowiedziałem kiedy jej nie było już w sali. Położyłem Lixa na łóżku. Zasnął mi na rękach. Po chwili jego uszy przybrały dawny kształt a piegi zaczęły delikatnie ciemnieć. Na jego policzkach i czubkach uszu zagościł słodki róż. Rozczulająco wyglądał i zacząłem się zastanawiać czy naprawdę mi się on nie podoba. Był uroczym, niskim i delikatnym chłopakiem. Miał niski głos ale to pewnie dlatego, że jest w jakiejś tam części demonem. Nigdy nie interesowały mnie dziewczyny ale czy mogłem nazwać się gejem? Nie wiem. Zerknołem jeszcze raz na śpiącego blondyna i zauważyłem, że delikatnie marszczy mały nosek. Pewnie śni mi się coś. Kiedy tak wpatrywałem się w tego małego aniołka zrozumiałem, że go kocham i, że nie chce tego zmieniać. Zacząłem gładzić go po włosach i obiecałem sobie, że nie dam nikomu go więcej skrzywdzić. Z tą myślą oddałem się w objęcia Morfeusza...

_______________

Witam wszystkich. Dzisiaj trochę dłuższy ale to wszystko dzięki tobie blackprinssesin. Więc rozdział dedykowany dla ciebie i dla xzyrxzy. Pozdrawiam serdecznie.

Do następnego rozdziału ❤️

Ara ara sayonara

Diabeł elfem // Hyunlix// ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz