Pamiętaj

409 35 9
                                    

Pov. Hyunjin

Po wyjściu z sali oddech Felixa lekko się unormował. Nadal z jego oczu płynęły łzy, które zostawiły mokre ślady na jego policzkach. Był cały spięty i wystraszony. Podszedłem do niego i przytuliłem. Kiedy tylko go dotknąłem Lixa od razu się rozluźnił co mnie bardzo ucieszyło.

- Lixie spokojnie ona już cię nie dotknie. - wyszeptałem do ucha elfa. - nie bój się- dodałem i delikatnie odsunalem od siebie ciało Lixa aby pocałować go w czoło.  On uśmiechnął się smutno i wtulił się we mnie.

- Dziękuję za wszystko Hyun - wyszeptał na co się uśmiechnąłem.

- Musimy wracać do klasy, ale pamiętaj jeżeli ktokolwiek kiedyś na ciebie nakrzyczy, uderzy lub dotknie w sposób, w który nie powinien przyjdź do mnie a ja się z nim rozprawie. - zapewniłem.

- Zapamiętam - uśmiechnął sie. Skierowaliśmy się do klasy i powoli otworzyliśmy drzwi.

- No w końcu jesteście! - krzyknęła nauczycielka przez co Lix się spiął.

- Czy pani może przestać krzyczeć?- usłyszałem głos Min-ho.- nie tylko Felix się pani boi, ale też Han i wiele innych uczniów! - podniósł głos. Razem z Felixem spojrzeliśmy na starszego z Lee i uśmiechneliśmy się.

- Jak ty śmiesz podnosić głos?!- znowu po sali rozniósł się krzyk nauczycielki. Usłyszałem kolejny znany mi głos

- Jeżeli Pani nie przestanie krzyczeć i nic uczniów to pójdziemy że skargą do dyrektora- powiedział Changbin.

- To sobie idźcie i tak wam nikt nie uwierzy!- zaśmiała się.

- Gdyby pani nie zauważyła na policzku Felixa pojawia się siniak więc mamy dowód. Poza tym cała klasa może potwierdzić, że znęca się pani nad uczniami. - powiedziałem, a na twarzy tej jakże cudownej nauczycielki pojawił się strach.

- Nie możecie. Postawie wam wszystkim jedynki i uwagi!- wykrzyknęła

- Jeżeli chce się pani pogrążyć to proszę.  Jeżeli cała klasa dostanie jedynki to świadczy to o tym, że pani jest złym nauczycielem, który nie umie nauczyć swojego przedmiotu. A teraz pozwoli pani, że się spakujemy, bo przez panią skończyła się lekcja i musimy się spakować - powiedziałem z pogardą, a moje słowa potwierdził dzwonek na przerwę...

________________________

Witam. Długo mnie nie było ponieważ musiałam napisać sprawdziany i się do nich pouczyć. Więc dzisiaj wpada przedpremierowy rozdział.

Ara ara sayonara ❤️

-

Diabeł elfem // Hyunlix// ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz