10- AİLE

24.1K 1.8K 200
                                    




El ele girdikleri evde yan yana oturmuş ailelerin kendileri hakkında verdikleri kararları dinliyorlardı. Sabah sürü liderinin evine geldiğinde sadece Deltanın ailesinin olacağını düşünmüştü, ama lider nereden duyduysa Alfa ile eş olduğunu öğrenip kahvaltıya Feza'nın ailesini de çağırmıştı.

"Bu akşam büyük bir kutlama yapalım." diyen hevesli sesi duyduğunda kafasını kaldırıp Deltanın Omega babasına baktı. Eve girdiklerinden beri yüzünde gülümseme eksik olmuyordu, oğlunun sonunda ruh eşi ile tanışmasına çok mutlu olmuştu. Alfa kutlama yapmaya çok hevesli olmasa da gülümseyip kafasını salladı. Cevap vermesine gerek yoktu, zaten sabahtan beri kimse ona bir şey sormuyordu.

"Dün derenin oradaki evde mi kaldınız Savaş?"

Savaş kendisine sorulan soruyu ağzında yemek olduğu için kafasını sallamasıyla yanıtladı. Masaya oturduklarından beri iştahı ve ağzı kapanmamıştı. Kafasını çevirip Alfasına baktı, eve geldiklerinden beri bir kaç cümleden fazlasını kurmamıştı.

"İsterseniz orada kalmaya başlarsınız, vakit kaybetmeden mühürlenmek en iyisi." Cümlesini bitirdiğinde onay ister gibi kafasını Feza'nın anne ve babasına çevirdi. Onlarda onaylayarak kafalarını sallayıp bir kaç cümle kurduğunda Alfa tuttuğu çatalı yumuşak olmayan bir şekilde tabağa bıraktı.

"Bunlar için daha çok erken, ayrıca sağlıklı olan bunlara Savaş ve benim karar vermemiz." Söylediği sözlerden sonra lider kaşlarını çatacak gibi olsa da vazgeçti, Delta ile ters düşmek istemiyordu. Ruh eşi olduklarını öğrenmeden önce bile herhangi bir konuda Feza'ya laf söyletmiyordu.

"Tabii en iyisini siz bilirsiniz, ama Savaş sürünün baş-" Sözünü tamamlayamadan Alfa ayağa kalktı. "Elinize sağlık, lavaboyu kullanabilir miyim?"

Omega başını salladı, "Savaş göstersin sana yerini." Kaşıyla Savaş'a ayağa kalkması için işaret verince ikisi birlikte salondan ayrıldılar. Alfa önden giderek merdivenleri çıkmaya başladı, bu eve küçükken bir kaç kez geldiği için Savaş'ın odasının nerede olduğunu biliyordu. Üst kata çıkınca sağa dönüp ilk odaya girdi, arkasından gelen Delta kapıyı kapattı.

Yatağı yanındaki tekli koltuklarından birine oturduğunda Savaş'ta Feza ile göz göze gelmemeye çalışarak yanındaki koltuğa oturdu. Feza'nın sinirli olduğunu anlamıştı ve o sinirin kendisinde patlamasını istemiyordu.

"Vay be! Adam ne zaman sevişeceğimize bile kendi karar veriyor. İki saattir kahvaltı yapıyoruz, biride bana bir şey sormadı. Belki mühürlenmek istemiyoruz, kendi ailem bile bir nasılsını çok gördüler resmen."

Sonlara doğru sesi kısılmıştı, baskı altında olmak sinirlerini tepesine çıkartıyordu. Geldiklerinden beri konuştukları tek şey mühür ve Deltanın lider olacak olmasıydı. Biride 'acaba Feza ne düşünüyor' diye fikrini sormamıştı.

"Neymiş Savaş'ın okulu bu sene zaten bitiyormuş, benim okulum ne olacak? Ne sanıyor bunlar, sabahtan akşama kadar evde oturup seni bekleyeceğimi mi? Alfayım ben."

Savaş bir şey diyemedi, Feza'nın içine girdiği durumu fark edememişti.

"Cevap versene Savaş!" diye bağırdı, Deltanın tepkisizliği onu daha fazla sinirlendirmişti.

Kafasını kaldırıp Alfasına baktı, sabah uyandıkları yatağa geri dönmek istiyordu. "Ne derlerse desinler zaten senin istediğin olacak, ben konuşurum onlarla. Sıkma sen canını."

Elini uzatıp Alfanın elini tutmak istediğinde Feza elini çekip balkonun kapısını açtı, balkonun kenarlarına tutunduğun da Delta arkasından gelerek sarıldı. "Niye 'belki mühürlenmek istemiyoruz' dedin ki? İstemiyor musun?" Sessizce sorduğu soruya Feza gözlerini devirdi.

"O kadar söylediğim şeyden sadece buna mı takıldın?"

"Beni istemeyeceğinden korkuyorum, geri kalan şeyler hallolur."

Alfa arkasını dönüp kollarını Deltanın beline bağladı, kendine doğru çekip vücutlarını yapıştırdığında Delta yüzüne ufak bir gülümseme yerleştirdi. "İstiyorum, istemesem sence bu eve gelir miydim?"

Savaş olumsuzca kafasını iki yana salladı, Feza'ya kimsenin istemeyeceği bir şeyi yaptıramayacağını biliyordu. Burnuna gelen güzel kokuyla birlikte derin bir nefes çekti. Başı öne düşerken Alfanın boynuna sığındı.

"Sinirden yaydığın koku bile çok güzel, başım dönüyor."

"İşte ben böyle döndürürüm adamın başını, akıllı ol." dediğinde Savaş güldü, dudaklarının değdiği boyna öpücük kondurmaya başlarken aşağıdan gelen Omega babasının sesini duyunca oflayarak başını kaldırdı. "Evimize geri mi dönsek acaba?"

Öylesine söylediği sözlerle Feza'nın kalbi hızlandı, ikisinin evi... Deltanın tuttuğu elini sıkılaştırmasıyla Savaş hoşuna gittiğini anlayıp sırıttı. Bu Alfa ile çok işi vardı...


---

21.12.21

İkisininde baskın karakterler olduğunu hatırlatmak isterim, ayrıca Savaş'ın egosu hemen nasıl söndüzcvkzncv, yavaş yavaş oturacak ilişkileri hemen anlaşmalarını beklemeyin.

Sultan Savaş Han Hazretleri: Zira ben sürünün lideriyim, sende benim

soulmate | boyxboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin