21- İLKLER

21.7K 1.7K 229
                                    

feza dokuz, savaş on birinci sınıftayken.

Yorgun bedenini sıraya bırakırken gözlerini etrafta gezdirdi, sınıftaki karışık gürültüyle yüzünü buruşturdu. Geçen hafta ilk kızgınlığına girdiği için etrafta sürekli sinirli geziyor, önüne gelene bağırıyordu. Vücudu aşırı yorgun olduğu için okula bile gelmek istemiyordu ama devamsızlıktan kalacak duruma geldiği için annesi zorla gönderiyordu.

En arka sırada oturduğu için köşeye doğru yaslanıp gözlerini kapattı, bir kaç dakika sonra omzundan dürtülmesiyle kaşlarını çattı. "Ne var?"

"Kanka ödevi yaptın mı?"

"Çantamda." dedi, gözleri hala kapalıydı. Notlarına takıntılı olduğu için ne kadar yorgun olsa da ödevlerini aksatmıyordu. Gürültünün kesilmeyeceğini anladığında ayağa kalktı, sırayı sertçe itmesiyle sınıftakiler yutkundu. Yine bağırmaya başlayacağını düşünürlerken sakince sınıftan çıkmasıyla derin bir nefes verdiler. Onlarda Feza'ya kızamıyordu çünkü ilk kızgınlığın etkilerini herkes biliyordu.

Öğretmenler toplantıda olduğu için okul koridorları sessiz ve boştu, gittiği okul özel bir lise olduğu için çoğu kişi boş derslerde sıralarında oturup test çözüyorlardı.

Bıkkınlıkla oflayıp kullanılmayan en üst kata çıktı, manzarası o kadar güzeldi ki her boş ders olduğunda buraya çıkıp müzik dinliyordu.

Dipteki sınıfa doğru giderken bağırışma sesiyle gözlerini devirdi, normalde olsa okulda çıkan ufak kavgaları bile izlemeye gider, her olaya atlamaya çalışırdı ama bugün bunu bile yapacak hevesi yoktu.

Arkasını dönüp merdivenlere adım atacağı sırada Deltanın kızgın feromonlarını hissetti, adımları durdu.

"Ben seni kaç kere uyaracağım lan!"

Savaş'ın Delta sesiyle bağırmasıyla irkildi. "Amcık, götüne girsin o sesin." Söylene söylene arkasını dönüp sese doğru ilerlemeye başladı, belki yorgunluğunu Deltaya bulaşarak atabilirdi. Açık olan sınıf kapısına ilerlerken diğer Alfaların bağırış sesleri yankılanmaya başladı, adımlarını hızlandırıp sınıfın içine girdiğinde tüm gözler kendisine dönerken o delirmiş bir şekilde altındaki Alfayı yumruklayan Deltaya bakıyordu. İlk defa bu şekilde görmüyordu, ama her gördüğünde kendisini nedensizce kötü hissediyordu.

Yiğit'in koluna uzanmasıyla gözlerini ona çevirdi, telaşlı gözüküyordu. Yardım istediğini belli eden yavru köpek bakışlarına gözlerini devirip Deltaya yaklaştı. Kendisinin olduğunu hissettirmek için feromon yaymaya başlarken koltuk altlarından tutup geriye çekti, normalde gücü yetmezdi ama Savaş feromonlarını hissedince vücudu gevşetmişti. "Bırak lan."

Bağırmasını umursamadan tüm gücüyle kızgın bedeni tuvalete çekiştirdi, sanki Deltayı her gördüğünde daha fazla büyüyordu.

Tuvaletin kapasını kapatırken Delta sinirli gözlerle kendisine baktı, sırıtarak kapının kilidini çevirip cebine attı. İstese döve döve anahtarı alırdı ama yapmayacağından emindi. "Manyak mısın sen? Başına iş açılacak."

"Sana ne Feza, ver şu anahtarı." diye üzerine yürüdüğünde Feza bir adım geri attı. "Cık, gelecekte sürümün lideri olacak olan birinin sinir hastası bir manyak olduğunu kimse öğrenmemeli."

Savaş kafasını olumsuz anlamda sallayıp kapıya yöneldi, bir kaç kere sertçe vurmasıyla Alfa gözlerini büyütüp tatlı feromonlarını yaymaya başladı. Kızgınlığa yeni girdiği için koku yayma işini de tam olarak çözememişti, becerebiliyor mu onuda anlamıyordu.

Kapıya doğru dönük bedenin donmasıyla dudaklarını birbirine bastırdı. Savaş'ın arkasını dönüp üzerine doğru ilerlemesiyle geri geri adımlamaya başladı.

Savaş omzundan ittirdiği Alfayı tuvalet köşesine yaslarken saçlarından tutup boynunu açığa çıkarttı. Feza'nın önceki bebeksi kokusuna bayılsa da şu an yaydığı koku Deltasının kafasını yemesine sebep olmuştu.

İkisininde nefesleri hızlanırken eğilip dudaklarını boynuna bastırdı. Feza'nın elleri omuzlarına çıkıp sıkarken Deltayı kendine daha fazla çekip vücutlarını birleştirdi. Devam etmesi için kafasını bastırdığında mühür bölgesine sürtünen dişlerle gözleri doldu.

Savaş Alfanın tadını almak ister gibi yavaş öpücükler konduruyordu, dil darbeleriyle hassas deriyi emmeye başlarken burun çekme sesiyle kafasını kaldırıp Feza'nın ıslak gözlerine baktı. "Şşş, ağlama." deyip gözlerini sildi. Alfanın boynunu yana yatırmasıyla devam etmesini istediğini anlayıp kızarık tenini tekrardan dudaklarının arasına aldı.

Ne yapıyorlar bilmiyorlardı, ama ikisi de durmak istemiyorlardı. Muhtemelen bu kapıdan çıktıktan sonra bu yaptıklarını unutacaklardı.

Savaş sertleşmiş erkekliğini Feza'nın dizine dayayıp sürtmeye başladığında Alfa boş tuvalete mırıldanmaya benzer inlemeler bırakmaya başladı. Aklı bir o kadar yerinde, bir o kadarda yerinde değildi.

Delta ellerini kalçalarına götürüp sıktı, sert sıkmış olacak ki Feza parmak uçlarında yükselip inledi.

"Çok," Burnunu çekti, ellerini Deltanın omuzlarından indirdi. "Lütfen,"

Savaş yaptıklarının Feza'ya çok fazla geldiğini anladığında son kez boynunu öptü, bir daha bu şansa kavuşmasının çok uzun süreceğini biliyordu. Geri çekildi, "Gideyim mi?" diye sorduğunda Feza kafasını salladı.

Arkasını dönüp gidecekken Feza'nın eline sıkıştırdığı anahtarı aldı, zaten böyle geri kavga etmeye gidemezdi. Eve gidip halletmesi gereken ufak (!) işleri vardı.

Feza dağılmış üzerini düzeltip kabinden çıktı, Deltanın yaydığı koku gitmediği için derin nefesler alıyordu. Bir kaç kere yüzüne su çarpıp feromonlarıyla kaplı tuvaletten çıktı.

Bu şekilde sınıfa giderse herkes Delta ile bir şeyler yaşadığını anlardı, yavaş adımlarla merdivenlerden inerken sinirli bir şekilde yukarı çıkan Yiğit'i gördü. Göz göze geldiklerinde Yiğit elindeki hırkayı Feza'nın eline tutuşturdu. "Savaş'ı bulursan verirsin, ben onun pisliklerini temizlemekle uğraşmaya gidiyorum."

Konuşmasına izin vermeden yanından ayrıldığında gözleri elindeki kırmızı hırkaya kaydı. Okulun bahçesinden kaçıp evine doğru giderken hırkayı üzerine giydi, Delta cidden kendisinden çok daha büyüktü. Üzerine elbise gibi olan hırkadan dolayı bunu bir kez daha anlamıştı.

"Çok soğuk o yüzden giyiyorum, eve gidince çıkaracağım."

Kendi kendini kandırmaya çalışırken yüzünü buruşturdu, eve vardığında ailesine görünmeden yatağına girdi. "Çok üşeniyorum üzerimi çıkartmaya." Yine dışından konuştuğunda kafasını yastığa gömdü. "Geri zekalı Feza."


---

21.01.22

diğer bölüm değil ama geçmişten bir bölüm daha gelecek, gelsin mi?.

soulmate | boyxboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin