8- KAVUŞMA

28.2K 1.9K 486
                                    




Hızlı adımlarla göl kenarına doğru giderken Deltanın orada olduğunu hissediyordu, ama yanına gidince ne yapacağını bilmiyordu, acaba Delta sevinmiş miydi?

Ağaca yaslanmış gölü izleyen Savaş'ı görünce adımları yavaşladı, ne kadar sessiz gitmeye çalışsa da Deltanın onu hissettiğini anladı. Yanına ulaştığında Delta ayağa kalktı, yanaklarının ıslaklığını fark etti.

Savaş hiçbir şey söylemeden Feza'ya sarıldı. Karşılık aldığında tekrardan gözlerinden yaş düşmeye başladı. Feza neden ağladığını sormadı, ellerini saçlarına çıkarttı. "Tamam, ağlama."

Bir kaç dakika sonra Delta kendini geri çekti, "Çok mutluyum." dedi gülümseyerek. Feza'da gülümseyerek kafasını salladı. "Bende çok mutluyum." Yalan değildi, buraya gelene kadar ne hissettiğini bilmese de şu an emin olmuştu.

"İstiyorsun beni değil mi?" diye sordu sessizce.

"İstiyorum bebeğim." dedi Alfa, ellerini yanaklarına koydu. Yanaklarındaki ıslaklığı sildi. Delta hitap kelimesiyle kendisinden on üç cm kısa alfaya baktı. Büzülmüş dudaklarıyla bebek gibi gözüken kendisiydi, haberi yoktu.

Elinden tutup ormanın içine doğru çekiştirdiği Alfa sesini çıkartmadan kendisini takip ediyordu, kaşlarını çatıp yan gözle Feza'ya baktı. Bilgenin de dediği gibi kurtları şimdiden birbirlerine bağlanmış gibiydi, öyle olmasa çoktan kafasına odun yiyip Alfanın 'sen kimi çekiştiriyorsun' söylenmelerine maruz kalırdı.

Babasının kendisi ve gelecekteki eşi için yaptırdığı evin önüne geldiklerinde Feza dudaklarını ısırdı, bu evi biliyordu. Önceden her önünden geçtiğinde Savaş'ı başkası ile düşünüp sinir oluyordu. Bir kaç kere evin camına taş atsa da kırılmamıştı.

"Birlikte uyumak istiyorum, olur mu?" Deltanın hevesli sorusuna kafasını salladı, konuşacak şeyleri olsa da kendisini yorgun hissediyordu. Eve girdiklerinde Feza kapı girişinden evi süzmeye başladı, eşyalar çok sadeydi. Ev genellikle Savaş'ın tarzıydı. İçinden bu evi komple değiştirmek geçiyordu, yamuk duran tablonun yanına adımlayıp düzeltti.

"Şimdiden başladın mı?"

Biraz alay kokan sesi duyduğunda arkasını döndü, Delta yarım ağız sırıtarak kendisine bakıyordu. Muhtemelen kendisinin yuva kurma iç güdüsüyle yaptığını düşünmüştü ama o tamamen simetri hastalığından dolayı tabloyu düzeltmişti.

"Omega değilim ben, öyle şeylerim yok."

Delta yanına yaklaştı, dibine kadar geldiğinde Alfa bir adım geriledi. Sırtı duvara yaslandığında Savaş'ta vücudunu Feza'ya yapıştırıp bir elini beline attı.

"Kurdun bir Delta ile birlikte olduğunu biliyor, çoğu iç güdün değişecek. Umarım bu ders verildiğinde okula gitmişsindir." Tek kaşını kaldırarak konuşurken Alfanın gözleri dudaklarındaydı, kafasını salladı. "Gitmiştim."

"Güzel, şimdi kucağıma gel." deyip ellerini koltuk altından geçirmek istediğinde Feza kendini geri çekmeye çalıştı. "Sen gel benim kucağıma, bana ne." Kaşlarını çatarak konuşup Savaş'ı yerinden kıpırdatmaya çalışsa da başarılı olamadı.

"Feza, kucağıma gel." Delta sesiyle konuştuğunda yutkundu, ellerini omuzlarına koyup kendini yukarı kaldırdı. Bacaklarını bağlayıp kucağına yerleştiğinde sinirli olmadığını fark etti. Normalde olsa Delta sesini kullandığı için bağırıp çağırırdı, ama şimdi sürekli bu sesi kendi üzerinde kullanmasını için sızlanacak derecede olduğunu hissetti. Hareketleri şimdiden değişmeye başlamıştı.

Savaş merdivenlerden çıkarken Alfanın kokusuyla sarhoş olmamaya çalışıyordu, ilk defa bu kadar yoğun kokusunu alıyordu.

Feza Deltanın açılan boynuna bakıp yutkundu, Alfası ısırmak için çırpınıp canını yakıyordu. Yaklaşıp mühür bölgesini öptü, daha önce hiç bir Deltanın mühürlendiğini duymamıştı. Çoğu Alfa bile kendisini ısırttırmazken Savaş'ın kabul edeceğini düşünmedi.

Öptüğü yeri yalayarak emmeye başlarken Deltanın gözü kararır gibi oldu, hızlı adımlarla yatak odasına girip kapıyı ayağı ile kapattı. Feza'yı sertçe yatağa bırakırken vakit kaybetmeden üzerine uzandı. "İlk günden seni korkutmak istemiyorum, o yüzden beni yalamayı bırakmalısın." dediğinde yanağını öptü. Geri çekilip Alfanın yüzüne baktı, yanakları kızarıktı. Yinede gözlerinde yaramaz parıltılar vardı.

"Merak etme ya, ilk günden fazla canını acıtmazdım."

Delta tek kaşını yukarı kaldırdı, "Çok teşekkür ederim Alfa, bende korkuyordum canımı çok yakarsın diye." alayla konuştuğunda Feza'nın da dudakları kıvrıldı.

"Güzelim benim, ben sana kıyar mıyım hiç?" Elini yukarı kaldırıp Deltanın yanağını sıktığında birlikte gülüştüler. Bir kaç dakika birbirlerinin yanaklarını ve boyunlarını öptükten sonra ayağa kalktılar. Üzerlerinde sadece baksır kalana kadar soyunup yatağa girdiler. Birbirlerine sarıldıklarında yaşamlarının en huzurlu uykusuna gözlerini kapattılar.


---

19.12.21

kavga ettirecektim ama sonra dedim ki ne gerek var aq

birden bire nasıl anlaştılar, oynaştılar falan demeyin ruh eşi bunlar. daha önce omegaverse okuduysanız bilirsiniz zaten nasıl olduğunu

boy farklarına bakın jcxvcxvzcxöv

boy farklarına bakın jcxvcxvzcxöv

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
soulmate | boyxboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin