Toplantı odasında önündeki kağıtlara bakarken derin bir nefes verdi, sabahtan beri yerinden hiç kalkmadan önündeki kağıtları okuyup imza atıyordu. Sürünün temsilceleri ile yaptığı toplantıda hepsinin ortak düşüncesi artık mühürlenip sürünün başına geçmesiydi.Mühürlenmek için erken miydi bilmiyordu, bildiği tek şey hayatının son anına kadar Feza'nın yanında olup onu kollarının arasından tutmak istiyor oluşuydu. Sürü lideri olmak için en önemli kural bir eşinin olmasıydı, böylece sürüye bağlılığının daha çok artacağı ve sorumluluk sahibi olunacağı düşünülüyordu.
Gözleri kağıtların arasında dolaşırken kapının açılmasıyla kafasını kaldırdı, babası yavaş adımlarla yaklaşarak yanındaki sandalyeye oturdu. "Bitmedi mi işin?" diye sordu, aslında kendisinin yapması gerekiyordu ama artık gözleri o kadarda iyi değildi. Üst üste on sayfa bile okuyamıyordu.
"Bitti, son kez kontrol ediyordum." dediğinde babası kafasını salladı, içeri girişinden bile sormak istediği soruların bu olmadığı belliydi. "Söyle baba." dedi, elindeki kağıtları bırakarak.
"Ne zaman mühürleneceksiniz, vakti gelmedi mi? Bir ay olacak neredeyse." Sıkıntılı bir sesle konuştuğunda Delta seslice oflayarak eliyle yüzünü sıvazladı. Alfası ile arasındaki özel olan durumları başkaları ile konuşmak canını sıkıyordu. "Bu benim tek başıma alabileceğim bir karar değil."
"Feza ile konuştun mu?" dediğinde Savaş kafasını olumsuz anlamda salladı. Konuşmamıştı, sanki lider olmak için mühürlenmek istiyor gibi gözükmek istemiyordu. O en başından beri Feza'nın isteklerine göre davranıyordu, ne zaman isterse o zaman mühürlenirlerdi. Babası bir kaç şey daha söyleyip odadan çıktığında ayaklandı, telefonunu ve araba anahtarını aldığında Deltasının Alfayı görmeye gideceklerini anladığı için oradan oraya koşturduğunu hissediyordu.
***
İçeri girip kapıyı kapattığında aldığı kokuyla başı dönüyor gibi oldu, daha önce kokladığı tüm kokulardan daha güzeldi. Salona doğru ilerlediğinde Alfayı göremedi, en son bıraktığında koltukta uyuyordu.
Yatak odalarına çıkarken aklına bir kaç gündür Feza'nın dişlerini sürekli boynuna sürtmesi geldi, kokunun neden bu kadar yoğun olduğunu anladığında adımları durdu. Normalde Alfanın kızgınlığı kendisinden bir kaç hafta sonraydı, ama ruh eşlerini yeni tanıyan kurtlar erken veya geç ruta girebilirlerdi.
Derin nefesler almamaya çalışarak odasının kapısını açtığında gördüğü görüntüyle dudakları kıvrıldı, Feza kendisinin tüm kıyafetlerini yatağın üstüne yığıp içine gömülmüştü. Dışarıdan bakıldığında sadece saçları ve bacakları gözüküyordu. Yatağın yanına yaklaştığında istemsizce yaydığı kokuyla Alfa gözlerini açtı, anında dizlerinin üstünde yürüyüp Deltayı yatağa çekti. Üstüne çıkıp cenin pozisyonu alırken kafasını Deltanın boynuna gömdü.
"Savaş." dedi, sesi o kadar çaresiz çıkmıştı ki Delta kalbinin acıdığını hissetti.
"Söyle bebeğim." derken ellerini saçlarına attı, vücudunu sıkı sıkı sararken rahatlaması için saçlarını okşamaya başladı.
"Çok garip hissediyorum, daha önce hiç hissetmemiştim böyle." Sesi ağlayacak gibiydi, Deltası yanında değilken kızgınlığa girmek saçma bir şekilde kalbini kırmıştı. Ayrıca hissettiklerinden ve isteklerinden korkuyordu, daha önceki kızgınlıklarından böyle olmamıştı. "Korkuyorum."
"Ben sana bastırıcı getireyim, sonra bir kaç günlüğüne ailemin evine giderim. Olur mu?" diye sorduğunda kendi sesi de güçsüz çıkmıştı, Alfanın kendisinden korktuğunu düşünmüştü. Vücuduna sarılan eller sıkılaştığında saçlarını okşayan elleri durdu.
"Gitme, lütfen bırakma beni."
"Ne yapmamı istiyorsun?"
"Yanıma kal, böyle sarılalım." derken burnunu çekti. Deltanın kokusu o kadar yoğunlaşmıştı ki gözleri dolmuştu, deliğinde hissettiği ıslaklıkla gözlerini açtı. İlk defa ıslanıyordu, dudakları titremeye başladığında Delta ellerini yüzüne getirdi. Kafasını eğerek saçlarına öpücük kondurdu. "Şşş, sorun yok." dediğinde bir kez daha öptü güzel saçlarını. Deltası normalde yerinde duramaz delirirdi, ama şimdi o bile sadece Alfaya sarılıp kulağına güzel sözler fısıldamak istiyordu.
Kucağındaki Alfayı biraz daha yukarı çekti, şimdi yüzleri yan yanaydı. Önce ıslanan kirpiklerini sonra kızaran yanaklarını öptü. İlk defa bu kadar yoğun ve değişik hissettiği bir kızgınlık geçirdiği için bedeni yorgundu. Kırmızı burnuna da bir öpücük kondurduğunda pikeyi üzerlerine çekti. İkisi de birbirlerine karışmış kokularını içlerine çekerlerken yavaşça gözlerini kapattılar.
---
08.01.22
sizce kim kimi mühürler????
çok soft oldu, mecbur diğer bölüm hard olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soulmate | boyxboy
Teen Fiction[Tamamlandı] Alfa Feza ve Delta Savaş ne kadar anlaşamasalar da birbirlerinin ruh eşidir. omegaverse | mpreg