1d - drag me down
1.yıl özel bölümü - oy ve yorum yapmayı unutmayın, iyi okumalar <3
25. bölümden bir kaç ay sonra...
Üzerindeki tişörtü ensesinden tutup çıkartırken kendini önündeki geniş yatağa bıraktı, hava o kadar sıcaktı ki evdeki tüm klimaları sonuna kadar açmıştı. Yüz üstü bir şekilde yatarken ellerini yanağının altına koydu. Okul olmadığı zamanlar canı çok sıkılıyordu, olduğu zamanlarda bitmesi için gün sayıyordu.
Sırt üstü döndüğü sırada lavabonun kapısının açılmasıyla kafasını çevirdi, eşi belindeki havluyla dışarı çıkarken gözleri ilk önce karın kaslarında gezse de yüzüne çıktığında şaşkınlıkla kaşları havalandı. "Lan!" dedi, sesli bir şekilde. "Sakallarını niye kestin?"
"Kes demedin mi?" diye soran eşi aynanın karşısına geçip kendisine baktı, her türlü yakışıklıydı.
"Ben onu öylesine söylemiştim." derken yatakta ileri giderek sırtını başlığa yasladı. Yüzü düşen Deltayı dikkatlice süzdü, önceden de sadece kirli sakalı vardı ama böyle tamamen pürüzsüz cildi ayrı bir hava katmıştı. Sanki iki-üç yaş gençleşmiş gibiydi. "Olmamış mı?"
"Yanıma gel, yakından bakmam gerekiyor." dedi, eliyle yan tarafına vurduğunda Delta bir kaç adımda yatağa oturup sırtını yasladı. Dibine giren eşi parmak uçlarıyla çenesini tutup sağa sola hareket ettirirken uslu bir şekilde incelemesinin bitmesini bekledi. "Yaniii, yakışıklısın ama benim kadar değil tabii ki."
Gülerek söylediği sözlerde eşinin somurtuk ifadesi düzelmezken kaşlarını çattı, yakınlaşıp dudaklarına ufak bir öpücük kondurdu. "Sen dünyanın en yakışıklı insanısın, ki bu kanıtlanmış bir şey sonuçta." dedi, gülerek. Bir ay önce yapılan araştırmada eşini en yakışıklı ve güçlü kurt seçtikleri için ara sıra bununla ilgili dalga geçiyordu, bazende yorumları okuyup kendi kendine kıskançlık krizleri geçiriyordu.
"Benim için senin ne düşündüğün önemli." derken gülümsedi, başkalarının ne düşündüğüyle ya da ne konuştuğuyla ilgilenmiyordu. O, sadece Feza'nın tek bir bakışta anlayabildiği düşünceleriyle ilgileniyordu. Kollarını açıp eşini kollarının arasına alırken üstte kalan bacağını kendine doğru çekti. Parmaklarını şortunun bittiği yerlerde gezdirirken saçlarını koklayarak öptü.
"Eskiden benimle sakalım çıkmıyor diye dalga geçerdin." dedi Alfa, gülerek konuşurken kafasını koyduğu göğüse daha fazla sokulup elini eşinin karın kaslarına koydu. Deltanın üstünde olan bacağını çektiğinde havlunun altından fazlaca belli olan sertliğinde gözleri bir kaç saniye oyalandı. "Sende benimle 'gözünün üstünde kaşın var' diye kavga ederdin, sürekli bir şey bulurdun. Özellikle kızgınlıktan yeni çıktığın zamanlar."
"O zamanlar..." dedi, bir kaç saniye duraksadı. "Kızgınlıktayken aklıma sen geliyordun, bazenleri kendime arkadan dokunmak istiyordum. O yüzden öyle sinirleniyordum sana, diğer Alfa arkadaşlarımın yanında tek ben böyle hissettiğim için kötü hissediyordum."
"Böyle hisseden tek Alfa sen değilsin, sadece az olduğu için çoğu kişi bunları konuşmaya çekiniyor. Garip olan bir şey yok." dedi, Alfanın belindeki elini yüzüne çıkartıp yumuşak yanağını sıktı. Bazenleri hala dışarı çıktıklarında diğerlerinin bakışlarından rahatsız oluyordu. "Hem sende üstte olacaksın." dediğinde anında hevesle yüzünü kaldıran bedenle güldü. "Şimdi değil, zamanı geldiğinde."
"Söz ver." dedi, şimdiden kasıkları sızlamıştı. "Söz." Gülümsedi, tekrardan kafasını olduğu yere koydu. Eski anılardan böyle bahsetmek iyi hissettiriyordu. "Sen hiç yaptın mı? Beni düşünerek falan." Yanağının içini ısırdı, cevabını biliyordu ama yinede sormak istemişti. Deltanın güldüğünde titreyen vücudundan anladığında kaşlarını çattı. "Cevap ver." dedi, huysuz bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soulmate | boyxboy
Fiksi Remaja[Tamamlandı] Alfa Feza ve Delta Savaş ne kadar anlaşamasalar da birbirlerinin ruh eşidir. omegaverse | mpreg