bölümü snwo_c3 bebisime ithaf ediyorum ❤️
oy ve yorum yapmayı unutmayın, iyi okumalar <3
feza on, savaş on ikinci sınıftayken.
Elindeki sandviçten kocaman bir ısırık alırken önüne uzatılan meyve suyundan bir yudum aldı, gözleri biraz uzaklarında oturan ikilinin üzerindeydi. "Feza, bakıp durmasana. Delta yanlış anlayacak." diyen arkadaşına kısa bir bakış attı. "Ne anlayacak? Ben ona bakmıyorum." Kaşları çatık bir şekilde ekmeğinden bir ısırık daha aldığında Ela onun bu tatlı haline gülmek istese de yapmadı. "Zaten ona baktığın için değil, yanında sevgilisi var. Ona baktığını düşünüp kavga çıkartmasın diye söylüyorum."
Feza'nın alev çıkaran gözleri odağını değiştirdiğinde Ela sandalyesini biraz geri itti. Omegası çok çekingendi. "Saçma sapan konuşma, sevgili değil onlar. Nereden çıkartıyorsun bunları?" dedi, sinirden vücudunun yandığını hissediyordu. Bu çirkin Deltaya hangi enayi bakardı? "Yani, şey çok yakın görünüyorlar. O yüzden söyledim. Baya güzel bir kız."
"Delta hakkında böyle yalanlar uydurma, birileri duyarsa başın belaya girer." Alfa sesiyle konuştuğunda Ela'nın gözleri oynadığı parmaklarına indi. "Tamam." diyerek fısıldadığında Feza arkadaşını umursamadan ekmeğini ve meyve suyunu alıp ayağa kalktı. Daha fazla kalırsa kalbini daha çok kıracaktı ve en son istediği şeylerden biri buydu.
Bir şey demeden kantinden çıkarken son kez Deltaya baktı, karşısındaki güzel Omeganın dediği bir şeye dişlerini göstererek gülüyordu. Tipsiz.
Adımlarını aşağı kata yönlendirip kullanılmayan müzik odasına girdi, kendini siyah deri koltuğa atarken bacaklarını üst üste attı. "Boklu şerefsiz." Onu düşünmemeye çalışarak büyük ekmeğinden bir ısırık daha aldı. "Optol kopok" Kocaman parçayı çiğnemek yerine yuttuğunda boğazındaki baskı ve acıyla meyve suyundan büyük bir yudum aldı. Bir kaç kere öksürdü. "Ölüyordum şerefsiz yüzünden."
Elindeki ekmeği koltuğun kenarına bırakırken açılan kapıyla bakışları o tarafa döndü, Delta ellerini kot ceketinin ceplerine koymuş bir şekilde yanına geliyordu. Göz göze geldiklerinde Savaş'ın gülmeye başlamasıyla kaşlarını çattı. "Ne gülüyorsun?"
"Katil civcive benziyorsun." dediğinde sırıtarak Alfanın yanına oturdu, korkunç olduğunu düşündüğü yüz ifadesi kendisini sadece güldürebiliyordu. "Anan benziyor katil civcive." dediğinde sırıtan ifadesinin yerini kızgın bakışları aldı. Yan dönüp söylediği şeye pişman olan çocuğa baktı. "Terbiyesizleşme Feza, konuşmana dikkat et." dediğinde Alfa mahcupça kafasını salladı. "Özür dilerim, ağzımdan kaçtı."
Özür dilemesi Deltadan korktuğu için değil, annesinin elinden çok kez yemek yediği içindi. Bir dakika kadar sessiz durduklarında Feza ekmeğini alıp Deltaya uzattı. "Yer misin?" Aklınca barışma taktiği uyguluyordu. Delta bir kaç saniye yarısı yenilmiş ekmeğe baktı. "Yemezsen yeme, çokta meraklıyım sana." Ekmeği geri çekmeye çalıştığında Savaş tutup çekti. "Yiyeceğim."
Sarılmış peçeteyi açıp ısırdı, normalde annesinin içtiği suyu bile içmek istemezdi ama şimdi bilerek Alfanın ısırdığı yerleri yiyordu. "Güzelmiş." dedi, bir kaç lokmada bitirip meyve suyuna uzandı. Onuda içip kenara koydu. "Sende ben yemek vermesem açlıktan ölecektin herhalde."
Savaş güldü, cidden bu kadar aç olduğunu fark etmemişti. "Niye buraya geldin?" Feza'nın sorusuyla gözlerini etrafta gezdirdi, ne zaman canı bir şeye sıkılsa buraya geldiğini adı gibi biliyordu. "Kantinden hışımla çıkınca merak ettim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soulmate | boyxboy
Fiksi Remaja[Tamamlandı] Alfa Feza ve Delta Savaş ne kadar anlaşamasalar da birbirlerinin ruh eşidir. omegaverse | mpreg