Hoca dersi bitirdiği an ayağa kalkıp kapıya yöneldi. Deltasının kapıda beklediği biliyordu, kokusunu almıştı. Kapıyı açtığı an karşı duvara yaslanarak tam kendisine bakan Deltayı gördü, dudakları kıvrılacak gibi olsa da düz ifadesini bozmadı.Tüm koridor seslerini kesmiş ikisine bakıyordu, daha önce birçok kez bu koridorlarda bağıra çağıra kavga ettikleri için farklı bir ana şahitlik edeceklerdi.
Savaş yaslandığı duvardan kendisini ayırıp Alfaya yaklaştı, gerildiğini hissedebiliyordu. Beline nazikçe elini koyup yanağını öptü, elinden tutup ilerlemeye başlarken gözlerini kalabalıkta gezdirdi. Herkes anında kafasını başka yönlere çevirmişti.
"Gerilemene gerek yok." dedi, sadece Alfasının duyabileceği seste. Feza tuttuğu eli sıkılaştırdı, onun için söylemesi kolaydı.
"Gözlerin üstümde olmasından hoşlanmıyorum."
"İstersen o gözleri tek tek oyarım." Seslice söylediği sözlerle bir kaç göz onlara döndü, Feza ise duyduğu sözlerle gözlerini devirdi. "İstersem kendimde oyarım, sana gerek yok."
Savaş'ın dudakları kıvrıldı, "Ben senin yorulmaman için söyledim." dedi. Alfa kafasını kaldırıp kirli sakallı Deltaya baktı, bu kadar yakışıklı olması haksızlıktı. Düşünceleriyle sırıtırken kafasını eğdi.
Sessizce arabaya vardıklarında Savaş elini bırakıp önden yürüdü, Feza'nın kapısını açarken Alfa kaşlarını havaya kaldırdı. Yanağından makas alıp arabaya bindiğinde sırıtıyordu. Dışarıda onlara bakan insanların ne düşündüğünü acayip derecede merak ediyordu.
Savaş'ta arabaya binip vakit kaybetmeden otoparktan çıktı, büyük bir mutfak alışverişi yapacakları için şehrin göbeğinde olan bir markete gideceklerdi.
"Ne gördün?" diye sordu Feza. Deltanın kafası anlık olarak kendisine dönse de tekrardan yola çevirdi. "Nasıl ne gördüm?"
"Hangi anımızı gördün? Tören sırasında." demesinin ardından Savaş'ın dudakları kıvrıldı, gülümsemesini gören Feza'nın karnına anlık bir ağrı saplandı.
"Sen doğduğunda üç yaşını geçmiştim ben, babamla seni görmek için size gelmiştik. Oyunumu bozmak zorunda kalıp geldiğim için sinirli olsam da, ne bileyim bebekte olsan seni hissedince sinirim geçmişti. Beşikte ağlıyordun, annende başında seni susturmaya çalışıyordu. Bende meraklı meraklı yanına gelip elimi uzattım, minik elinle minik parmağımı tutunca susmuştun. Belki daha fazlasını görürdüm, ama sen olduğunu anladığım an kafamı kaldırdım."
Samimi bir şekilde gülümseyerek anlattığı anı ikisininde kalbini ısıtmıştı. Gözleri anlık olarak Feza'ya değdi, gördüğü gülümsenin solmaması için elinden gelen her şeyi yapardı.
***
Gözlerini koltukta açtığında hava kararmıştı, marketten döndüklerinde yorulduğu için koltuğa uzanıp uyuya kalmıştı. Kolunu kaldırıp saate baktığında sadece bir kaç saat geçtiğini anladı, mutfaktan gelen güzel kokular burnuna geldiğinde ayağa kalktı.
Sessizce mutfaktan içeri girdi, Savaş ocağın başında yemeklere bakıyordu. Feza'nın gözleri Deltanın dar eşofmanı yüzünden tamamen belli olan kalçasına kaydı, hızlı adımlarla yanına yaklaşıp tokat attığında Savaş irkildi. Hızlıca arkasını dönerken Feza sırıtarak kendisine bakıyordu.
"Ne kasa varmış sende de he."
Delta kaşlarını yukarı kaldırıp Feza'nın üstüne doğru yürümeye başladığında Alfa bir adım geriledi. "Gelme üzerime katil."
Savaş belinden tuttuğu Alfayı kendi vücuduna yapıştırdı. "Her şey karşılıklı." dedikten sonra ellerini Alfanın kalçasına götürdü. İki eliyle sertçe sıkıp sızlanmasına sebep oldu, tek eliyle tokat attığında kafası omzuna düştü.
Feza bir kaç saniye nefeslendi, kafasını kaldırıp Deltaya çatık kaşlarıyla baktı, canı acımıştı ama zevk aldığı gözlerinden belli oluyordu. "Demek her şey karşılıklı?" diye sorduğunda Savaş kafasını salladı. "Unutma bu lafını Delta."
Kafasını 'sen görürsün' der gibi sallayıp kollarının arasından çıktı. Sabahtan beri doğru düzgün bir şey yemediği için çok acıkmıştı.
---
26.12.21
bir şey rica etmek istiyorum, eğer önceki bölümlere oy vermediyseniz geri dönüp oy verebilir misiniz? simdiden tesekkur ederim<3
Not: - Kurgu eski dönemlerde değil günümüzde geçiyor, isteyen orman kısmında isteyen şehir kısmında yaşıyor.
- Alfanın duyguları, hisleri değişiyor derken Omegaya dönüşmesini kastetmiyorum. Sadece Alfası artık bir Delta ile birlikte olduğunu bildiği için daha fazla ilgi ve sevgi bekleyecek. Omega-Delta ilişkisi yazmak istesem en başından öyle kurgulardım.
-Hikaye mpreg bu arada. Omegaverse olduğu için anlarsınız diye düşünmüştüm ama Alfa-Delta olunca kafalar karışmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soulmate | boyxboy
Teen Fiction[Tamamlandı] Alfa Feza ve Delta Savaş ne kadar anlaşamasalar da birbirlerinin ruh eşidir. omegaverse | mpreg