19- İLAÇ

22.3K 1.8K 245
                                    

Yakında tamamen sahip olacağı koltukta yaslanırken etrafına bakındı, mobilyalar eskiydi. Halının desenleri ve renkleri uyumsuzdu, en kötüsüyse duvarda asılı olan kurt resimlerindeki vahşilikti. Neyse ki bir kaç gün sonra istediği değişikliği yapabilecek konuma gelecekti.

Evden çıkıp başkanlığa geldiğinden beri yolda mührünü ve kokusunu fark eden herkes yanına gelip tebrik etmişti, bazı kişiler boynundaki mührü görünce garip bakışlar atmıştı, ama umurunda değildi. Alfanın mührünü hissetmek, görmek ve dokunmak kendisine tarif edilemez bir mutluluk yaşatıyordu.

Kolundaki saate bakarken aldığı güzel kokuyla gülümsedi, kapısı açıldığında gelen Omega babasıyla ayağa kalktı. Yanına gidip sarıldığında her zamankinden fazla sıkı sarılan babasının altın sarısı saçlarından öptü. "Hoş geldin."

"Hoş buldum oğlum."

Sarılmayı bırakıp koltuklara oturduklarında Omega, oğlunun boynundaki mührü görüp gülümsedi. "Mührün çok güzelmiş." Kıkırdayarak konuştuğunda Deltanın dudakları kıvrıldı, elini boynuna atıp parmaklarını mühründe gezdirdi. "Öyle..." dedi, iç çekerek.

Babası ne kadar mutlu olduğunu anlatırken sadece gülümsemekle yetiniyor, sorduğu sorulara cevap veriyordu. Feza'yı özlemişti, kokusu burnunda tüterken derin bir nefes aldı.

"İlaçları kullanmış mı?"

Duyduğu soruyla kaşlarını çattı. "İlaç?" dedi, kafasını yan çevirip. Omega, oğlunun bilmediğini anladığında dudaklarını ısırdı. Sakinleştirici feromonlarını yaymaya başlarken Savaş'ın an ve an katlanan sinirini hissediyordu. "Feza bir kaç hafta önce doğum kontrol hapı almıştı benden, yani o istediği için verdim. Bilmediğini bilmiyordum."

Savaş anında ayağa kalktı, babasına bir şey demeden masanın üzerindeki telefonunu cebine atıp odadan çıktı. O hapların zararlı olduğunu biliyordu, Feza'nın da bunu gayet iyi bilmesine rağmen kullanmasına sinirlenmişti.

İkisinin yavrusu olmaması için ilaç kullanması ister istemez Deltasının kalbini kırmıştı, içine kapandığını hissediyordu. Arabaya yaklaştığında telefonunu çıkarttı, son aramalardan Feza'nın numarasını bulup tıkladı. Anında hat meşgule alınırken arabaya bindi.

-

Feza:

Dersteyim.

Savaş:

Eve geçiyorum, çıktığın gibi gel.

Feza:

Bir şey mi oldu?

Şimdide çıkabilirim.

Savaş:

Bitince gelirsin.

Feza:

Tamam.

***

Eve girdiğinde ceketini çıkartıp koltuğa bıraktı, hızlı adımlarla mutfağa girdiğinde gördüğü ilk çekmeceyi karıştırdı. Bulamayınca sertçe itip elini başka çekmeceye attı, en sonunda üst raflardan birinde ilacı bulduğunda gözlerini kapattı. Belki kullanmamıştır diye düşünmüştü, yanılmıştı.

Avucunun içinde paketi ezerken dış kapının açılıp kapanmasıyla kalçasını tezgaha yasladı. Mutfaktan içeri giren Feza ilk önce Deltanın sinirden kızarmış yüzüne, daha sonra avucunun içinde ezdiği pakete baktı.

"Yine neye sinirlendiniz Delta hazretleri?" dedikten sonra mutfak masasının üzerindeki meyve tabağından muz kopardı. Savaş böyle anlarda daha fazla sinirleniyordu, ciddiye alınmamak egosunu zedeliyordu.

Elindeki paketi masanın üzerine attı. "Bu ne?" dediğinde Feza soyduğu muzdan bir ısırık aldı. "İlaç."

Savaş arkasını dönüp kollarını tezgaha yasladı, delirmesine ramak kalmıştı. Omzunun üstünden kafasını çevirdiğinde Feza'nın dikkatlice muza baktığını gördü, kabuklarını soyup masanın üzerine bıraktı. Hiç sevmiyordu ağzına yapışıp kalmasını.

Delta derin bir nefes verip yanındaki sandalyeye oturdu. "Bebeğim, bunların sana zarar vereceğini bilmiyor musun? İleride bir çocuk istediğimizde zorlanırız." Çıkarabildiği en sakin sesi çıkartırken Feza omzunu silkti. "Çok düşük bir ihtimal bu."

"Bir daha kullanmayacaksın." dediğinde Feza ilk defa gerçek bir tepki vererek kaşlarını çattı. "Sen mi karar veriyorsun buna? Kullanacağım." Yediği muzun kabuğunu masaya bıraktı. Doğuracak olan o olduğu için bu kararı sadece kendisi verebilirdi, karşısındaki Deltanın söz söylemeye hakkı yoktu. "Evet ben karar veriyorum."

"Çok bencilsin."

"Seni düşündüğüm için-" dediğinde sözü kesildi. "Bırak Savaş, benim ne yaşadığımı bilmiyorsun."

"Delta ile eşsin, tüm sıkıntılarını çözebilecek biri var karşında. Sen ise gidip başkalarından ilaç alıp kafana göre kullanıyorsun." Sinirinde ufacık bir azalma olmasa da sesi sakindi, bağırdığı an Feza'nın sinirlenip kavgayı büyüteceğini biliyordu.

"Delta ile eşim, ne kadar kolay söylemesi. Şehirdekiler öğrendiklerinden beri arkamdan neler diyorlar biliyor musun? Bilmiyorsun. Beni sana yakıştırmıyorlar, ben sana eş olamazmışım. Savaş bana ilaç kullandığım için kızamazsın, korkuyorum. Omega ve Betalar gibi çocuk nasıl bakılır eğitimi almadım, ben daha kendime bakamıyorum. Yaptığım ufak bir yanlışta gelip bana bağırıyorsun, bir sor bana neden istemiyorsun diye."

Feza'nın gözleri dolmuştu, bir aydır üzerinde sürekli bir baskı varmış gibi hissediyordu. Okulunda eskisi kadar rahat değildi, sürekli diken üstündeymiş gibi hissediyordu. Ailesi bile sürekli 'sen Delta ile eşsin, hareketlerine dikkat et' diye uyarılarda bulunuyordu. Arkasından konuşulanların haddi hesabı yoktu. Birine cevap verse öteki konuşuyordu. Ne kadar umurunda değilmiş gibi davransa da gece yatağa girdiğinde söylenenler aklına gelip üzülüyordu.

Savaş'ın bir şey demeyeceğini anladığında ayağa kalktı, mutfaktan çıkarken son kez Deltaya baktı.


---

18.01.22


okuyucuları feza hamile kalacak diye kandırırken me:

okuyucuları feza hamile kalacak diye kandırırken me:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
soulmate | boyxboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin