Deltanın kendisine akşam yemeği hazırlamasının üzerinden bir hafta geçmişti, ara sıra aklına o anlar dolduğunda yüzündeki sırıtmaya engel olamıyordu. Tabağındaki yemekle oynarken annesinin kendisine seslenmesiyle kafasını kaldırdı."Feza, yemek çok mu komik oğlum? Neye gülüyorsun?"
Annesinin sorusuyla babasının ve kardeşinin gözleri de ona döndü. Babasının da kendisine bakıp dudakları kıvrıldığında utandığını hissetti. "Yok, aklıma bir şey geldi."
Annesi de gülümseyerek kafasını sallayıp yemeğine döndü. Küçüklüklerinden beri ruh eşi olduklarını hissediyordu, bu yüzden ilk öğrendiğinde verdiği tepki şaşırmak yerine mutlu olmak olmuştu. Deltanın oğluna en iyi şekilde bakacağını biliyordu.
"Delta ile aranız nasıl?" dedi, Alfa babası. Deltanın oğluna olan bakışlarını görmüştü, ama yinede istemsizce zarar verecek diye korkuyordu. Eski dönemlerden beri Deltalar hakkında anlatılanlar pek hoş değildi.
"Savaş ile aramız iyi baba."
Feza babasının sorusuna kısa ve netçe cevap verdiğinde ayağa kalktı. Babasının Savaş'ın ailesinin yanında kendisine sormadan hakkında karar almasına hala öfkeliydi. Tabağını ve bardağını alıp mutfağa ilerledi. Bulaşık makinesine dizip mutfaktan çıktı.
Yatağına ilerlerken bir haftadır her gece olduğu gibi kalbine bir ağrı saplandı. Alfası sürekli Deltayı görmek, yanında durmak ve kokusunu ciğerlerine hapsetmek istiyordu. Yatağına uzanıp derin bir nefes verdi. Telefonuna bakarken istediği bildirimleri göremediği için yüzünü buruşturdu.
-
Feza:
Niye yazmıyorsun köpek soyu?
Savaş:
Toplantı yapıyorduk bebeğim, eve yeni girdim.
Feza:
Haber ver bir dahakine, boşuna küfür yeme.
Savaş:
Tamam bebeğim.
Feza:
Bebeğim deyip durmasana birader.
Savaş:
Bebeğim değil misin?
Feza:
O bebek siker seni, dikkat et.
Savaş:
Oyy espride yaparmış.
Feza:
Aynen espri :).
Savaş:
Evimize gelsene, her yerde senin kokun var ama yetmiyor.
Feza:
Bilmiyorum, geç oldu ayı kapar beni.
Savaş:
Senin gibi güçlü bir alfayı kimse kapamaz.
Bebek değilim diyorsun bir de, bu saate dışarı mı çıkamayacaksın?
Feza:
Ben bu taktiği biliyorum yalnız.
Yinede yedim, geliyorum beş dakikaya.
Savaş:
Bekliyorum bebeğim.
-
Evden çıktığı gibi kurt formuna dönüştü, Savaş böyle bir şey teklif etmese de kurdunun yerinde duramayacağını biliyordu. Mutlulukla ağaçların arasında koşarken evin önüne geldiğinde yavaşladı. Yere eğilip dikkatlice insan formuna dönüştü.
Kıyafetlerini ve saçını düzeltip evin önüne adımını attığında kapı açıldı, Savaş bebeğini kollarının arasına alıp saçlarına burnunu daldırdı. "Hoş geldin" dedi, derin nefesler alarak. Feza'nın kendisinden önce kokusu gelmişti.
"Hoş buldum."
Kapıyı kapatıp içeri geçtiklerinde elleri birbirine kenetliydi, sürekli temas halinde olmak istiyorlardı. "Direkt uyuyalım mı? Çok yoruldum bugün."
Feza kafasını salladı, Deltasının yorgun olduğunu gözlerinden anlasa da, kendisini gördüğünden beri parıldıyorlardı. Yatak odasına çıkıp yatağa uzandıklarında bedenlerini birbirlerine çevirdiler.
Gözleri kenetliyken ikisi de anlaşmış gibi kafalarını yaklaştırdı. Başkası için odadaki feromon kokusu öksürme krizine girecek kadar çok olsa da ikisi de birbirlerinin karışmış olan kokularına bayılıyordu.
Dudakları birleştiğinde göz kapakları kapandı, bir kaç saniye sadece dudakları birbirlerine değdi. Ortaya katılan herhangi bir arsız öpücükle ikisi de emindi ki kendilerini durduramazlardı.
Savaş geri çekilip alnını Feza'nın alnına yasladı, Deltası mutluluktan delirmek üzereydi. İstemsizce kıkırdayınca Alfanın da dudakları kıvrıldı.
"Dudaklarında çok güzelmiş."
Savaş'ın ne diyeceğini bilemeyerek kurduğu cümleyle Alfa seslice güldü, bazı zamanlar heyecanlanıp öyle saçma cümleler kuruyordu ki Feza kahkahasını durduramayıp Savaş'ı utandırıyordu. "Teşekkür ederim Deltam, seninkilerde öyle."
"Dalga geçme, çok mutluyum beynim yandı."
"Oo senin bir öpücükle beynin yandıysa," Feza'nın konuşması dudaklarına kapanan ellerle durdu. Deltanın nefes alış verişleri hızlanmıştı. Rut döneminde bile kendisini bu kadar zor tuttuğunu hatırlamıyordu.
"Sus Feza, n'olur."
Çaresizce konuşmasıyla kafasını sallayıp dudaklarındaki elleri aşağı indirdi. Yatakta yukarı kayıp Savaş'ın boyunu geçtiğinde Deltayı göğüsüne çekti. Savaş itiraz etmeden kollarını kendisine doladığında sırıtarak saçlarının arasına öpücük kondurdu.
---
30.12.21
beğendiyseniz oylar mısınız? tşk
bilmiyorum beklentiniz karşılandı mı ama ben ilk öpücükleri tatlı olsun istedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soulmate | boyxboy
Teen Fiction[Tamamlandı] Alfa Feza ve Delta Savaş ne kadar anlaşamasalar da birbirlerinin ruh eşidir. omegaverse | mpreg