özel bölüm⁴ <3

8.8K 656 67
                                    




oy ve yorum yapmayı unutmayın, iyi okumalar <3

feza dokuz, savaş on birinci sınıftayken. (21-ilkler bölümünden bir ay sonra)

Bacaklarını mavi oturaklara uzatarak yayılmışken dikkati tek eliyle tuttuğu kitabın küçük yazılarındaydı. Ders saatiydi ve Delta, başının ağrıdığını söyleyerek öğretmeninden izin alıp spor salonuna gelmişti. Prestiji çok yüksek olan bir okul olduğu için beden derslerinde bile spor yaptırmayıp ders işlettiklerinden dolayı burası çok para dökülen ama kullanılmayan bir yerdi.

Okuduğu psikolojik gerilim kitabının otuz beşinci sayfasını bitirdiğinde sayfanın ucunu kıvırıp kitabı kapattı. Normalde böyle kitapları okumayı seven biri değildi, ilk defa şans verip okumuş ve beğenmişti.

Bir saatten fazladır plastikten yapılmış tribün oturakların da oturduğu için beli ağrımıştı, ayağa kalkıp kollarını açarak gerindi. Oturduğu yere bıraktığı kitabı alarak aşağı inip kendini minderlerin üzerine bıraktı. Hayatı bu aralar çok yoğundu, okuldan sonra babasının yanına iş öğrenmeye gidiyordu. Geceleri devriye gezip spor yaptığı için sabahları uykusunu almadan okula geliyordu. Sınavlarında başlamasıyla iyice yorulmuştu, Feza ile uğraşacak vakti bile bulamıyordu.

Kolunu kafasının altına koyup yüksek tavana bakarken kapının açılma sesiyle kafasını yan çevirip içeri giren Alfaya baktı. Üzerinde kendisine büyük gelen beyaz kapüşonlu ve siyah eşofman altı vardı. Rahat giyinmeyi sevdiği için çoğu zaman bu kıyafetlerle gelse bile Savaş için her türlü dikkat çekiciydi. Kendisine doğru gelen kaşları çatık bedeni süzmeyi bırakıp sırıttı. Hiçbir şey yapmadığı halde Alfayı sinirlendirmeyi başarıyordu.

"Ne yapıyorsun burada?" dediğinde rahat bir şekilde uzanmaya devam eden Deltayı süzdü, bu sene içinde boy atıp kas yaptığı için şekilli bacaklarını saran pantolon ve kolunu kaldırdığı için belinin açıldı okul tişörtüyle on yedi yaşında bir çocuk gibi değilde yirmili yaşlarda bir yetişkin gibi duruyordu.

"Yatıyorum, gel sende." derken yanını patpatladı, Feza'nın daha çok çatılan kaşlarıyla güldü. "Sana bu sinir beni görünce mi geliyor? Öğle arasında arkadaşlarınla gülüşüyordun."

"Evet, sinirlenmem için yüzüne bakmam yeterli."

"Garip, yüzüme bakanlar genelde farklı şeyler hissederler."

Ayaklarının altında yatan Deltanın karnına vurdu. "Saçma sapan konuşma. Ayrıca burada yatamazsın, nöbetçiyim ben." dedi, müdür öğrencilerin ders saatinde dışarıda olmaması konusunda uyarmıştı. "Bende Deltayım."

"Aman ne büyük bir başarı, aferin sana." derken yüzünü buruşturdu, gıcık oluyordu bu laflarına. Gözü Savaş'ın yanındaki kitaba kaydı. "Özenti, kitabı kütüphaneye bıraktığım gibi gidip aldın mı?" dedi, üç günde okuyup dün okuldan çıkarken geri kütüphaneye bırakmıştı.

Delta anlamamış gibi Alfanın baktığı yere baktı, tek omzunu silkti. "Senden görmedim, gelişi güzel aldım." Tabii ki öyle olmamıştı ve Alfanın buna inanmayacağını biliyordu ama çenesini de çekmek istemiyordu. "Yalan söyleme, zevklerimi beğendiğin için kızmayacağım."

"Niye senin zevkini beğeneyim ki? Giydiğin kıyafete bak." Eliyle eşofmanına uzanıp salladı. "Sen sabahları saçını taramadan mı geliyorsun? Ayrıca üzerine boşalttığın iğrenç parfümün burnumun direğini sızlattı. Bir daha sakın sıkma." Alfanın gittikçe düşen yüzüyle gülmemek için dudağını ısırdı, Deltası sayesinde okyanus kokusunu alabilse de ağır parfüm kokusu yüzünü buruşturmasına sebep oluyordu.

"Gayet yakışıklıyım." derken Deltanın alaylı bir şekilde gülmesiyle ayağını çekip tekrardan karnına vurdu. Bu sefer hızlı ve sert vurduğu için Savaş, Feza'nın ayağından çekip dengesini kaybetmesini sağladı. Yan tarafına düşen bedenin üzerine çıkıp bacaklarının arasına girdi. Dirseklerinden yardım alarak başının iki yanına koyup üst bedenini Alfa ile ayırdı. "Hiç mi korkmuyorsun seni dövmemden?" Dirseğini kaldırmadan elini Feza'nın çatık kaşlarına götürüp baş parmağını kaşlarının ortasına bastırdı. Kaşlarını çatmaktan yakında yüzü buruşacaktı.

"Niye korkayım? Döver misin?" dediğinde üzerindeki Deltanın gözlerine baktı, aklına bir ay önce tuvalet kabininde yaşadıkları şeyler gelirken ne düşündüğünü anlayacak gibi gözlerini kaçırdı.

"Dövmem, bunu bildiğin için bana böyle davranabiliyorsun." Sesi kısılmıştı, Alfanın yüzüne biraz daha yaklaştı. Bir aydır neredeyse her gün rüyalarında o tuvalet kabinin içinde Alfanın boynuna saklanıyordu. Gözleri o tarafa kaydığında Feza kaçırdığı gözlerini Deltanın yüzüne çevirdi, baktığı yeri gördüğünde omzunu çekip açılmış boynunu kapatmaya çalıştı. "Bir çirkin demediğin kalmıştı zaten, geçen günde kantinde böyle bir ima yaptın. Omegalar güldü hep."

"Hepsinden daha güzelsin."

Ağzından çıkan sözlere kendi bile şaşırırken Alfa sırıttı, feromonlarını yaymayı öğrenmişti. Bundan sonra sık sık Deltanın üzerinde deneyecekti. "Senden daha yakışıklıyım değil mi?" Dudaklarını yaladığında Savaş'ın gözleri oraya kaydı, aldığı koku yüzünden gözleri kapanır gibi oldu. "Öylesin." dedi, kafasını sallayarak.

"Aferin." derken kendisine yaklaşan Deltayla dudaklarındaki gülümseme silindi, üzerindeki bedeni iteceği sırada iki eli de bileklerinden tutulup çapraz bir şekilde kendi göğsüne bastırıldı. "Geçen ay seni ne kadar güzel öptüm değil mi?" Burnunu Alfanın kulağının arkasına bastırıp kokusunu içine çekti. Kasıklarının sertleştiğini anladığı için kendini geri çekip alt vücudunu yukarı kaldırdı. "Öpmedin."

"Öptüm." Burnunu bastırdığı yeri öptü. "Daha demin çok özgüvenliydin. Şimdi yaysana kokunu." Bir kere daha öptüğünde Alfa kollarını tutan ellerden kurtulmaya çalıştı. "Bırak lan." Delta tuttuğu bilekleri bırakıp kendini yan tarafa attı. Feza üzerindeki Deltanın kaybolmasıyla kaşlarını çattı, hemen de bırakmıştı. Ayağa kalktı. "Bir daha yapma."

"Tamam, yapmam."

"Yapmayacaksın zaten."

"İğrenç kokuyorsun zaten."

"İğrenç kokan sensin, midem bulandı. Kusmaya gidiyorum şimdi." deyip arkasını dönecekken durdu. "Bu arada kitabın sonunda ana karakterlerin hepsi ölüyor." Eliyle kitabı işaret ederken Deltanın kızgın yüzüne son kez bakıp salondan çıktı. İğrenç kokan oydu, pis feromonları kendi üzerine bulaşsın diye bilerek yakınlaşmıştı hatta. Kafasını çevirip üstünü kokladı, yalandan yüzünü buruşturdu. Yine herkes Deltayla dalaştığını anlayacaktı.

---

27.10.2022

mrblar buyurun instadan takipleşelim → @juleswashereee  - hesabımda link var.

bunlar gençken sürekli böyle oynaşmıyordu bu arada, ben sadece oynaştıkları kısımları yazıyorum.

soulmate | boyxboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin