asileyda'dan sizlere bir mektup var;

2.3K 141 21
                                    

27.12.2021

Uzun bir aradan sonra hepinize tek tek merhaba canımın içleri,

Kesinlikle coşkuyla karşılayarak sizleri yumuşatmıyorum çıkarın onu aklınızdan.

Ay ben yazmayı da sizinle muhabbet etmeyi de aşırı özlemişim o yüzden beni azıcık mazur görün birazcık içimi dökeceğim. Bayıl istersen bi de Aleyna...

Dönüyorum konumuza hemen tamam, bugün yapacağım bu duyuru aslında aklımda yoktu ama sizlerden fazlaca gelen bir kaç soru ve Ölü Portreye olan güzel geri dönüşleriniz beni buna itti diyebiliriz.

Şimdi sizi öveceğim şey edin, güzel okuyun.

Öncelikle, hikayemi okuyan bana destek olan güzel mesajlar atan sizlere gönülden teşekkür ediyorum, iyi ki varsınız. Bu içi boş bir teşekkür gibi dursada size, tanımasam dahi güzel cümleler kuran sizlere kocaman kocaman sarılmak istiyorum.

Bir gün sarılır mıyız gerçekten???

Az sonra sizi de kendimle beraber ağlatacak olmam......ay bu konu niye dağılıyor sürekli. Devam ediyorum,

Sarılır mıyız bilmiyorum ama sizin hep oralarda bir yerlerde kocaman gülümsediğim yorumlarda olduğunuzu biliyorum bu beni aşırı mutlu ediyor, bu yüzden bende sizi mutlu etmek istiyorum.

Adı gibi olan bebeğim Asil ve biricik kraliçem Ecemi özlediğinizi duyuyorum??? Şey işte, okuyorum anladınız siz.

Dönüyor muyuz? Gümbür gümbür. Ama maalesef ki benimde sizinde istediğiniz kadar uzun süreli değil.

Yeni bir bölüm sözünü veriyorum, onları özlediğinizi biliyorum, çünkü bende çok özledim. Ama açıklamanın devamınıda dikkatle okumanızı rica ediyorum.

Bu yıl, sınava hazırlanıyorum. Ki belki bir çoğunuzda tahmin etmiştir çünkü yaz ayında her gün bölüm atıyordum, çünkü onları ve diğer ana karakterlerimi yazmayı seviyorum. Diğerleri dedim bi düştünüz değil mi? Düştünüz, düştünüz.

Ay öyle işte, bu sınav bitmeden aklımı da kalbimi de başka bir yere veremiyorum, onların bu güzelim hikayesini alelacele bir halde bozmayı istemiyorum.

Bu yüzden haziran ayının sonuna kadar, atacağım bir tanecik bölüm haricinde herhangi bir bölüm gelmeyecek. (12.Bölüm)

Merak etmeyin her şey hazır, biz hazırız Asil ve Ecem hazır. Yalnızca doğru anı ve zamanı bekliyoruz. Bu gözü yaşlı, yıkık yazarınıza sahip çıkınız teşekkürler.

Buralara da sahip çıkın olur mu? Ağlamıyorum.............

Yeni bölüm en kısa zamanda gelecek. Belki size bir sürpriz yapar aniden çat diye düşerim bildirimlerinize, nasıl???

Bence çok güzel, yapacağım görürsünüz!

E şey bi de, benimle düşüncelerini paylaşanlar, bana destek olanlar, onlar kendilerini biliyorlar...bu çabam emin olun en çok sizler için.

Bir gece ansızın görüşürüz diyelim mi o zaman?

E dedim o zaman.

Gönderen: Boynu bükük yazarınız asileyda...

ÖLÜ PORTREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin