8.

381 24 4
                                    

~Aleksi~

Palasimme juuri studiolta kotiin. Väsyttää ihan kamalasti ja oloni on vielä hieman hakeva. En onneksi meinannut pyörtyä studiolla, vaikka tasapaino oliki hakusessa, on itseasiassa edelleen.

"Mä käytän Rillan nopeesti pihalla, niin mieti mitä tekisin ruoakas." Joel sanoo ja lähtee laittamaan ulkovaatteita ylleen.
"Okei. Nähään pian!" Huikkaan ja menen sohvalle istumaan avaten samalla television.

Vai, että pitäisi päättää mitä syömme tänään. Kellohan on siis 18.33, että ei tässä mitää curmee ruokia kyllä aleta laittamaan. Voisin kai ehdottaa vain makaroonia ja jauhelihakastikkea? Ei kai Joel siitä pahakseen pistä? Plus ei tarvitsisi tehdä huomenna ruokaa, eikä syödä iltapalaa. Voi mennä nukkumaan heti kun haluaa. Fiksua, ellen sanoisi.

---

Teimme Joelin kanssa yhdessä ehdottamaani ruokaa. Ja söimme jokin aika sitten. Nyt vain istumme sohvalla ja katsomme Sons of Anarchy sarjaa Netflixsistä. Eipä meillä ole muutakaan puuhaa ja toisekseen, en uskalla hirveästi tehdä mitää. Vaikkakaan nyt illan aikana ei ole ollut enää heittelevä tasapaino ym, niin olen ottanut silti rauhallisesti. Ei kai sitä liian varovainen voi olla? Eihän?

"Mä käyn suihkus ja meen nukkumaan, tuutko mukaan." Joel kertoo noustessaan sohvalta.
"Voinpa tullakkin." Naurahdan ja nousen Joelin perässä.

Astelemme kylpyhuoneeseen ja alamme riisuutua, Joelin laitettua ovi tietysti kiinni ensin. Riisuutumisen jälkeen astun suihkun alle, niin tekee myös tuo pitkä hiuksinen blondi mies tai pikemmin sen alku. Kastelen hiukseni, joita selkäni takana oleva Joel alkaa pestä shamppoolla. Teitä kuitenkin kiinnostaa, mitä käytämme shamppoona niin, ihan kuulkaa Head and Shoulderssia.

---

"Mä oon ihan valmis nukkumaan." Sanon, kun astun kylpytakki ylläni ulos kylpyhuoneesta.
"Sama. Outoa, että meitä väsyttää, kun eihan kello oo vasta kun puol ysi." Joel miettii.
"Ehkä se viime öinen ja tämän päivänen duunipäivä kuormitti molempia." Järkeilen laittaessani boksereita jalkaan.
"Voi olla." Toinen hymähtää.

Kun olen saanut vaatteet ylleni, -AC/DC t-paidan ja bokserit- pujahdan Muumilakanoihin ja painan pääni tyynyyn. Myös avopuolisoni Joel tulee viereeni ja vetää minut lusikkaan kanssaan. Tässä on maailman turvallisin ja lämpimin paikka. Joel ei ikinä voisi satuttaa minua. Ei koskaan.

"Hyvää yötä rakas." Kuulen Joelin kuiskaavan.
"Hyvää yötä." Vastaan tälle ja painaudun lähemmäs tätä, jos se on enää mahdollista.

Time skip aamuun

~Joel~

Puhelimen herätys alkaa soida. Ärsyttävää, en minä vielä halua nousta ja nyt on vasta keskiviikko. Työviikkoakin on jäljellä vielä muutama päivä, joten näiltä kello kahdeksan heräämisiltä ei pääse välttymään vielä. Viikonloppuna toivottavasti saan nukkua hieman pidempään, tuon vieressäni makaavan mustahiuksisen miehen kanssa, vai pitäisikö Aleksi kutsua vielä pojaksi?

Suljettuani herätyksen avaan puhelimen lukitus-näytön ja katson tärkeimmät ilmoitukset. Bändin ryhmään on tullut muutamia viestejä, joten tsekkaan ne ennen muita.

Evils Boys:

Niko: Studiolle jo kello yheksän!!
07.33

Tommi: Helvetti Niko. Tänkin olis voinu ilmottaa eilen illalla.
07.56

Niko: Sori, mutta meille tuli suunnitelman muutoksia täksi päiväks.
07.57

Minä: C'moon. Aleksi nukkuu vielä. Enkä mäkää oo noussu!!🖕🏻
08.03

Joonas: Mä autan Ollia siinä sen muutossa, niin en pääse studiolle tänää.
08.5

Olli: Nii. Meil kahel on muutto hommia.
08.06

Niko: Okei. Mites Tommi sun muutto etenee. Toiko Eve ja Atte kaiken tarpeellisen? Ja joko se sun kämppä alkaa olla redi?
08.08

Tommi: Hyvin etenee ja sain Even ja Aten tuomana vikat tavarat...
08.10

Olemme tosiaan unohtaneet mainita, että Olli ja Tommi muuttavat virallisesti Helsinkiin. Molemmilla on ollut täällä vuokra-asunnot, mutta tällä reissulla he muuttavat virallisesti tänne. He tulivatkin päivää aijemmin, kun oli tarkoitus ja niin edelleen. En minä jaksa tätä selittää, tajusitte varmaan tarpeeksi.

---

Tosiaan. Olli ja Tommi muuttaa Helsinkiin. Ja nyt kaikki jätkistä asuu Stadis. Crewin jäsenistä osa asuu Hesas ja osa Oulus. Mutta ei mennä siihen. Ens lukuu tulee time skippii viikonloppuun ja siihen kun kaikki muutto jutut ym, on hoidettu!

True Love / Joleksi✅Where stories live. Discover now