Time skip huhtikuun lopulle.
~Kristiina~
Tänään on päivä, kun Joel kosii Aleksia. Saavuin eilen illalla veljelleni hän kertoi, että kosinta tapahtuu tänään yhdeksän aikaan illalla. Pääsen avustamaan heitä siinä määrin, että saan laittaa kynttilöitä sun muita heidän talon etupialle.
---
Kello on yhdeksän ihan juuri. Joel on tullut jo ulos talosta Rillan kanssa. Hän kai huijasi, että käyttää koiran lenkillä, vaikka todellisuus on ihan muuta. Olemme kaikkiasettuneet vähän miten sattuu, kuitenkin niin, että Kiril saa napsittua hyviä kuvia, emmekä ole tiellä.
Tommi ja minä lähdemme sisälle hakemaan Aleksia. Hän istuu sohvalla puhelin kourassa ja katsoo meitä hämmentyneenä. Tommi kävelee hänen luo ja ottaa puhelimen tämän kädestä asettaen sen sohva pöydälle.
"Mennääs ulos. Tuu!" Mies vihjaa toista ja lähtee eteiseen.
"Siis mitä tapahtuu?" Aleksi kysyy hämillään.
'Näet pian." Totean salaperäisesti.~Joel~
Kristiina avaa ulko-oven, jonka jälkeen Tommi kuljettaa Aleksin luokseni. Hän laskee oman kätensä avopuolisoni silmiltä ja Aleksi katsoo minua ihmeissään. Hän kääntää katseensä muihin, jolloin polvistun hänen eteen.
"Aleksi Matias Kaunisvesi, tuletko aviopuolisokseni?" Kysyn tuon kaikkia kutkuttavan kysymyksen.
"Totta helvetissä!" Hän huudahtaa.Asetan sormuksen hänen vasempaan nimettömään ja suutelen tätä. Kiril napsii meistä kuvia, muiden hurratessa ympärillä. Olen nii onnellinen, että hän suostui. Olen myös iloinen, että kaikki meni suunnitelmien mukaisesti.
---
Pojat, Minna ja Kristiina lähtivät aikalailla heti sen jälkeen, kun olimme saaneet kynttilät sammuteltua pihalta. He kai arvasivat, että on parempi päästää meidät nauttimaan toistemme seurasta. Toivottavasti pikkukoira ei tajua mitä tänä iltana tulee vielä tapahtumaan. Tätä iltaa on suunniteltu ties kuinka kauan, tammikuusta alkaen!
"Mä rakastan sua ihan helvetisti." Aleksi totetaa ja tulee istumaan syliini hajareisin.
"Mäki rakastan sua ihan helvetisti." Vastaan antaen suudelman tälle ja asetan käteni hänen lantiolle.Nousen seisomaan ja nostan Aleksin syliini. Lähden hitaasti kulkemaan portaita pitkin yläkertaan ja makuuhuoneeseen. Lasken Aleksin sängylle ja astun hänen lantion päälle hajareisin. Suuten kihlattuani huulille hänen vastatessa.
---
300 sanaa. Ens luku on smuttia, että varoitan. Se tulee joko myöhään tänä iltana tai huomen aamuna, en tiä viä.
YOU ARE READING
True Love / Joleksi✅
Fanfiction"Aleksi Matias Kaunisvesi tuletko aviomiehekseni?" "Totta helvetissä!" TW -Ahdistelu -Kiroilu