30.

328 20 2
                                    

~Joel~

Retkemme sujui kaikin puolin hyvin, siihen nähden, että meitä oli iso lauma matkassa Minä, Aleksi, Niko, Olli, Tommi, Joonas, Santeri, Janne, Minna, Netta ja Kristiina. Santerin vaimo Meri ja poika Lukas eivät tulleet, koska pieni poika ei olisi jaksanut kävellä kovin pitkää matkaa.

Olemme tulleet kotiin pari tuntia sitten. Kello on nyt kuusi illalla ja olemme Aleksin kanssa syöneet, käyneet suihkussa, erikseen ja katsoneet telkkaria. Täytyisi käydä lenkittämässä vielä nopeasti Rilla.

Time skip seuraavaan aamuun

~Aleksi~

Herään inhittavaan ääneen, joka tulee puhelimeni herätyksestä. Olisi ihanaa nukkua, mutta on maanantai ja duuni kutsuu. Täytyy herätellä Joel ja lähteä käyttämään Rilla ulkona. Tänään koiran ei sentää tarvitse tulla studiolle, sillä Kristiina tulee ulkoiluttamaan sitä.

---

"Moro!" Joel huutaa studion eteisestä.
"Moi!" Saamme vastaukseksi.
"Mitä tänään suunnitelmissa?" Kysyn katsoen Nikoa ja Joonasta.
"Heti kun Tommi tulee, niin sen rummut pitäis äänittää." Tämä kertoo, nyökkään vain.

Ovi kolahtaa, eli joku tuli sisään. Pian olohuoneeseen käveleekin Tommi ja Olli. Eli pääsemme aloittamaan samantien. Menen äänityshuoneeseen, Tommi perässäni. Hän menee säätämään rumpuja ja minä asettelen mikit oikeille kohdille.

---

"Kaikki alkaa olla valmista tältä päivää, joten lopetellaanko?" Olli kysyy olohuoneessa olessamme.
"Joo. Kristiina varmaan on lähteny jo meiltä, joten me voitas mennä pitää seuraa Rilalle." Joel naurahtaa hymyillen.
"Totta, nähdään huomenna!" Huudahdan ja lähden eteiseen, Joel perässäni.

Avaan asuntomme oven ja Rilla on heti häntä heiluen vastassa. Vedän oven kiinni ja kyykistyn sitten eteisen lattialle ja alan rapsuttamaan koiraa. Tällä taisi olla ikävä meitä.

Nousen seisomaan ja riisun ulkovaatteeni ja lähden sitten yläkertaan. Vaihdan vaatteet t-paitaan ja collareihin. Suuntaan sen jälkeen alakertaan ja keittiöön. Joel näemmä alkoi tehdä heti ruokaa. Ei kyllä haittaa yhtään. Kamala nälkä olen syönyt kahdeltatoista ja kello on melkein puoli viisi.

Syömme kaikessa rauhassa ja juttelemme kaikesta turhasta. Ajattelimme pyytää jätkät, sekä Netan ja Minnan illaksi meille, sillä onhan Nikon synttärit ja voisimme juhlistaa niitä vähän.

Laitan heti viestiä bändimme ryhmään ja kysyn, ketkä ovat tulossa paikalle.
Ei yllätä, jos itse symttärisankarin vastaus on luokkaa "oon Minnan kans" se nyt tuskin yllättää ketään. Aina voi silti koittaa.

Evils boys:

Minä: Ketkä tulee meille, Nikon sydenjen kunniaks?
17.03

Niko: En mä kai kieltäydy, saako Minna tulla?
17.04

Minä: Saa tulla.
17.04

Joonas: Tulossa! Netta tulee kans. Krisse pärjää pari tuntii yksi.
17.08

Tommi: Tulos!
17.10

Olli: Sama.
17.11

"Kaikki tulee." Sanahdan ja nousen tuoliltani.
"Okei. Siin kasi pintaa?" Joel kysyy.
"Jaa a, ei me kyl yleensä aijemmin nähä." Totean.

---

Niko ja Minna saapuivat jo puoli kahdeksan aikaan. Loput saapuivat kahdeksan jälkeen. Arvelinkin, että ei pojat saa itseään aijemmin tänne. Päätimme olla vetämättä perseitä ja pysyä yhdessä Bissessä ja katsoa elokuvaa, sekä syödä herkkuja.

Niko sai valita elokuvan ja tällä kertaa sen piti olla muu kuin Titanic. Hän päätyi valitsemaan Ocean's 8 leffan. Ei hajuakaan mikä lie on, mutta osa on tämän nähnyt meistä ja sanoivat, että ei tämä paskimmasta päästä ole. En anna vielä mitään palautetta, vaan katsotaan, nyt ensin tämä elokuva ja arvostellaan sitten.

---

Elokuva loppui ajat sitten ja pojat sekä kahden seuralaiset lähtivät kotiin. Sovimme, että huomenna menemme kympiksi studiolle ja myös naisväki saa tulla halutessaan.

---

And that's it! Tänäö viel 2 lukuu tulos, ihan vaan Niko synttäreiden kunniaksi. <3

True Love / Joleksi✅Where stories live. Discover now