~Kristiina~
"Kristiina hei, viittitkö hakee Aleksin sieltä editointihuoneesta?" Minna kysyy, kun on saanut pöydän katettua.
"Tietty!" Hymähdän iloisena.Kävelen olohuoneen läpi käytävälle, josta pääsee editointi- ja äänityshuoneisiin. Kävelen oikean oven kohdalle ja koputa. En saa vastausta, joten ajattelen, että Aleksilla on kuulokkeet korvilla. Painan kahvan alas ja työnnän oven auki.
Järkytyn! Joonaksen tyttöystävä Netta on painanut Aleksin editointihuoneen seinää vasten ja suutelee tämän kaulaa. Hän yrittää myös kiireellisesti avata toisen farkkuja, he eivät tainneet siis huomata minua. Käännyn äkkiä pois, juoksen olohuoneeseen, jossa tiedä muiden olevan.
"Joel, Joonas! Tulkaa nopee!" Huudan hädissäni.
"Kristiina, mitä tapahtu?" Veljeni kysyy.
"Tulkaa nyt vaan." Puuskutan.
"Tommi tuu säki." Joel vinkkaa.Kävelemme ripeästi editointihuoneen ovelle jonka olin lähtiessäni vetänyt raolleen. Katson Joeliin ja hän avaa oven. Itse jään odottamaan käytävälle, koska ei minulla ole oikeutta nähdä kaikkea. Myös Tommi jää odottomaan, joten menen tämän halaukseen. Mies kiertää kätensä ympärilleni ja lopulta nostaa syliinsä. Tämähän on kivaa.
~Joel~
"Tommi tuu säki." Vinkkaan kollegalleni.
Kävelemme suht ripeästi editointi huoneen ovelle, joka on raollaan. Kristiina katsoo minua merkitsevästi, jolloin ymmärrän avata oven. Hän ei selkeästi halua tunkeilla, jota arvostan. Myös Tommi jää odottomaan käytävään.
Katson Joonaksen kanssa järkyttyneenä, kun Netta suutelee Aleksin kaulaa ja vetelee vetoja hänen kalulla. Nyt menee yli. Tiesin aina, että Netalla ei ole puhtaat jauhot pussissa, mutta tälläiseen en olisi uskonut hänen pystyvän.
"Netta Mimosa Kontio! Mitä helvettiä sä teet?" Joonas huutaa äreänä, jolloin nainen kääntyy.
"E- en mi- mitää. Aleksi a- alotti." Nainen änkyttää säikähtäneenä.
"Ja paskat." Tuhahdan tylystin.~Tommi~
"Tommi. Vietkö Krissen olohuoneeseen ja tuot yhen ison pyyhkeen ja viltin?" Joel kysyy oven suusta.
"Tottakai." Vastaan ja lähden olohuonetta kohti.Lasken sylissäni olevan tytön sohvalle ja lähden hakemaan vessasta pyyhettä. Nappaisin sitten takaisin mennessä sohvalta poikien kaipaaman viltin. Mitä lie sielläkin tapahtunut?
Vien pyyhkeen ja viltin editointi huoneeseen ja näen kuinka Joonas lähtee viemään Nettaa pois sieltä. Mitä tuo ämmä siellä teki? Astun huoneeseen ja näen puoliksi maassa ja puoliksi Joelin sylissä makaavan Aleksin. Kyykistyn näiden viereen ja ojennan pyyhkeen Joelille.
"Mitä tapahtu?" Kysyn silittäen mustahiuksista poikaa.
"Aleksi ei oo puhe kykynen." Joel toteaan. Nyökkään vain.Aleksi on täysin alaston ja kylmä. Avustan Joelia saamaan toisen lantion ympärille pyyhkeen ja yläkropan päälle viltin. Mustahiuksinen näyttää heikolta ja viattomalta. Täytyy kyllä sanoa, että jos Netalla on näppinsä pelissä, niin hän ei selviä pelkällä anteeksi pyynnöllä.
~Joel~
"Pyydätkö, että Kristiina menis olohuoneesta Minnan luo keittiöön?" Kysyn Tommilta, tämä nyökkää.
Pian hän palaakin.
"Mennään vaan, nyt siel on enää pojat." Bändin nalle kertoo.Nostan Aleksin käsivarsilleni ja lähden suuntaamaan kohti olohuonetta. Lasken tämän sohvalle ja otan toiselta nojatuolilta toisenkin viltin ja asetan sen toisen päälle. Katson muita merkitsevästi ja he tajuavat, että nyt on aika jututtaa Nettaa. Joonas saa kyllä olla eka, joka tälle sanoo mitään.
Netta, Kristiina ja Minna istuvat keittiön pöydän äärellä. Nuo vierekkäin istuvat -Minna ja Krisse siis- katsovat Nettaa halveksuvilla ilmeillä. Näen myös, kuinka muiden poikien -jopa Joonaksen- silmissä palaa liekit.
"Miten sä kehtaat?!" Joonas huutaa.
"Sori oikeesti." Nainen mutisee, mutta ei katuvaan sävyyn.
"Paskat. Tiiäkkö, me kaks lähetään nyt." Joonas toteaa ja riuhtaisee naisen mukaansa.
"Minna ja Niko, voisitteno te ottaa Krissen yheks yöks?" Tämä kysyy toiselta parilta.
"Tottakai!" Minna hymyilee.
"Jes, kiitos." Joonas kiittää, ennenkö hän häippyy eteiseen.---
Ehkä yks osa tulee viel? En oo varma. Niille luvun nälkäisille, niin olkaa hyvät!
YOU ARE READING
True Love / Joleksi✅
Fanfiction"Aleksi Matias Kaunisvesi tuletko aviomiehekseni?" "Totta helvetissä!" TW -Ahdistelu -Kiroilu