~Joel~
"Laitettaisko sauna lämpeemään?" Kuulen Aleksin kysyvän.
"Joo. Se tekis varmaan hyvää tälläsen päivän jälkeen." Totean.
"Mä käyn laittamassa, niin tee syötävää." Aleksi kertoo.Palasimme kotiin varmaanki vartti sitten. Teen minulle ja Aleksille voileivät ja annan Rillalle tämän oman ruoan. Ennemmin koiraa kyllä kiinnostaa kalkkunaleikkeleet, joita asettelen leipiemme päälle. Annan koiralle yhden siivun, ei se nyt ole niin vaarallista. Vien tekemäni leivät olohuoneen sohvapöydälle ja haen vielä teemukit meille. Asetan nekin sohvapöydälle ja avaan Netflixin. En kauaa ehdi selata Sons of Anarchy sarjaa seuraavaan jaksoon, kun kelpyhuoneesta kuuluu kolahdus ja heti perään huudahdus.
"Aleksi! Mitä kävi?" Kysyn huolissani ja menen kylppärin ovelle.
"Mä vaan kompastuun, ei sen suurempaa." Avopuolisoni toteaa.
"Eihän suhun sattunut?" Kysyn huolehtivasti.
"No ei vittu sattunu!" Aleksi tiuskaisee.
"Anteeks, kaikki menee vaan päin helvettiä, eikä mikään onnistu!" Hän pyytää ja purskahtaa sen jälkeen itkuun.
"Ei oo hätää. Kyllä kaikki järjestyy." Totean.Nousemme vessan aka kylpyhuoneen lattialta ja menemme olohuoneeseen. Tarjoan Aleksille teemukin, josta tämä hörppää. Vedän pojan kainalooni ja laitan ohjelmamme päälle. Aleksi ottaa leipälautasensa syliinsä ja alkaa syödä niitä, välillä juoden teetä. Teen itse samoin, mutta keskityn myös silittämn avopuolisoni poskea aina välillä.
---
"Sauna varmaan on lämmin." Aleksi toteaa ja nousee sohvalta.
"Joo on varmaa. Meennääks sit?" Vastaan.
"Joo." Hän naurahtaa ja lähdemme kylpyhuoneeseen.Astun suihkun alle ja vedän Aleksin eteeni. Alan pestä tämän -tällä hetkellä harakan pesää-, muistuttavia hiuksia. Ne ovat ihanat joo, mutta kyllä ne ovat välillä sellainen pörrökasa, ettei toista ole. Aleksi pesee myös omat hiukseni ja laittaa niihin sen jälkeen hoitoainetta.
Menemme saunaan ja heitän vettä kiukaaseen. Katsahdan Aleksi oikeaan kyynärpäähän, jossa mustelma. Onkohan se tullut aijemmin vai tämän kaatuessa? Kosketan mustelmaa hellästi, jota Aleksi säpsähtää vetää käden äkkiä pois kosketuksestani. Mustelma on selkeästi tullut tänään, koska se vaikuttaisi olevan kipeä.
"Tuliko toi tänää?" Varmistus kysyn toiselta.
"Joo, siinä yhteydessä kun mä kaaduin." Hän vastaa.
"Okei. Laitetaa siihen sit vaik jotai ylmägeeliä, että se lähtee pois mahollisimman nopeeta." Ehdotan tälle hän nyökkää.Istumme saunassa varmaan yli puolituntia ja minä hieman enemmän. Aleksi meni jo huuhtelemaan itsensä. Minullakin alkaa tulla heikko olo täällä, joten on varmaan viisainta lähteä. Nousen lauteelta ja silmissä pimenee hetkeksi. Näkö kuitenkin palautuubja pääsen pois suihkuin puolelle. Kävelen lavuaarin luo ja nojaan käsilläni siihen. Aleksi huomaa, että nyt einole kaukki ok ja tulee luokseni.
"Rakas, onko kaikki hyvin?" Hän kysyy ja asettaa vasemman kätensä omani päälle.
"Vähän vaan pyörryttää." Kerron tälle.
"Mee istumaan tohon suihkun lattialle, niin mä annan sul vettä ja laitan kraanasta sun niskaa tulemaa kans kylmää vettä." Aleksi neuvoo.Nojaudun pois lavuaarin ääreltä ja meinaan lähteä kävelemää, mutta silmissä alkaa jälleen hämärtyä. Sen avopuolisoni huomaa, sillä ottaa minua käsistä kiinni ja lähtee kuljettamaan suihkun alle.
---
Pääsemme suihkusta pois, ilman, että pyörryn. Onneksi Aleksi oli lähtenyt saunasta suihkun puolelle jo ennen minua, joten pystyi auttamaan. Asetun kylpytakkini kanssa sohvalle makoilemaan, sillä Aleksi lupasi tuoda minulle vaatteet. Hän totesi, että parempi on jos lepäilen vähän, enkä liiku itse kamalasti.
"Haluaks sä jotain juotavaa?" Aleksi kysyy.
"Joo kyl mä voin ottaa." Totean rauhassa.
"Mä tuon sul PepsiMaxsia." Hän kertoo.---
Huomenta! Tän piti tulla jo eilen, mutta en saanut sitten aikaiseksi kirjoitettua kun yksityisasioiden takia hommat vähän vaihto suuntaa. Tänää viel tulee ainaki 1 luku.
YOU ARE READING
True Love / Joleksi✅
Fanfiction"Aleksi Matias Kaunisvesi tuletko aviomiehekseni?" "Totta helvetissä!" TW -Ahdistelu -Kiroilu