~Joel~
Kello näyttä puolta yhdeksää aamulla ja puoli kaksi pitäisi mennä käymään studiolla. Muut pojat ja kaikki Crewistä kykenevät tulevat paikalle moikkaamaan Aleksia. Taitaa tuota -vielä nukkuvaa- poikaa jännittää. Onneksi hän on nukkunut yllättävän pitkään ja rauhallisesti.
---
Astelen yläkertaan Rilla perässäni, käymme herättämässä Aleksin tämän kauneusunilta. Onhan kello jo pian kymmenen, nyt saa jo nukkuminen riittää.
"Huomentaa, pitäis nousta." Kuiskaan Aleksin korvaan.
"Mmh." Hän antaa vastaukseksi.
"Tänään mennään käymään studiolla." Kerron tälle.
"Jaaha..." Tulee tylyn kuuloinen, mutta myös uninen vastaus.
"Pue päälles ja tuu alakertaan." Ohjeistan ja lähden alakertaa kohti.Ei mene kauaakaan kun tuo rakas avopuolisoni kävelee portaat alas ja tulee halaamaan minua. Rilla näyttää hieman närkästyneelle, kun ei saa huomiotani. Voi kuule, sä sait kuukauden huomiota multa ja Aleksi ei. Koirastahan tulee mustasukkainen. Ihan vain miellyttääkseni tätä, käyn kyykkyyn laittianrajaan ja vedän Aleksin mukanani.
"Sä oot saanu huomiota enemmän kun Aleksi." Totean rapsuttaen koiraa.
"Mm. Mä haluan Rilla, nyt huomiota Joelilta." Aleksi naurahtaa.---
Kello alkaa lähennellä puoli kahta. Alamme tekemään myös lähtöä studiolle päin. Menemme kävellen, sillä Rilla on tulossa mukaan ja se tarvitsee lenkin. Meiltä kävelee noin puolituntia studiolle. Se on about kahdenkilometrin matka.
Avaan studion oven ja päästän Rillan irti remmestä. Se lähtee oitis etsimään muita ja haukahduksista päätellen löysikin heidät olohuoneesta. Otamme ulkovaatteet pois ja suuntaamme Aleksin kanssa olohuoneeseen.
"Moi!" Aleksi tervehtii iloisesti.
"Aleksi!" Joonas huudahtaa ja tulee halaamaan.
"Moi, kivan kun pääsit takas." Santeri sanoo ja halaa tätä.
"Oilisitpa kuullu ne lukuiset valitukset, mitä Niko on selitelly mulle." Paikalle oleva Minna nauraa.
"Nikooo!!" Aleksi mutisee ja painaa päänsä Nikon kaulalle, tämän tullessa halaamaan toista.Paikalla on Santeri, Janne, Niko, Minna, Olli, Tommi, Joonas ja tietysti minä. Ajoimme varmaan ottaa parit bisset sen kunniaksi, että Junnu on palannut on kotiin. Oli ehkä senkin takia hyvä päätös tulla kävellen, vaikka emme me humalaan asti juo.
---
Time skip seuraavaan aamuun
Evils boys
Joonas: Arvatkaa mitä!
10.33Minä: No kerroppa.
10.35Joonas: Kristiina tulee kuukauden ajaksi mun luo, kun meä porukat lähtee ulkomaille.
10.38Niko: Vähän siistiä, mutta kai sä voit käydä studiol ym?
10.40Joonas: Tottakai. Krisse on aina välil mukana ja välil mun kämpil.
10.41Tommi: Sepä on hauskaa.
10.45Olli: Kiva.
10.47Jaaha! Vai, että tulee Kristiina sitten broidillensa "hoitoon" no mikäs siinä. Tuntuu kyllä, että Krisse on se joka hoitaa Joonasta. Se nyt tuskin yllättää ketään. Onhan se ihan hauskaa, että tyttö tulee "meille" hoitoon. Tiedämmehän kaikki, että hän on paljon myös varmasti meidän muiden luona. Täytyy kyllä sanoa Joonakselle, että katsoo hieman siskonsa touhuja. Kristiina osaa käyttäytyä fiksusti, mutta en tiedä kuinka asia toimii pidemmön päälle, kun Aleksi on kuvioissa 24/7. Ei nyt ehkä aivan, mutta he tulevat näkemään toisiaan paljon. Uskon kyllä, että Kristiina rauhoittuu muutaman päivän sisällä ja alkaa käyttäytyä "sisarus maisesti" kaikkien kanssa.
Aleksi ei ole ilmeisesti taaskaa herännyt tähän päivään. Ainakaan tuo ei laittanut mitään viestiä ryhmäämme. En siis tiedä onko tuo noussut, koska olen lenkittämässä Rillaa. Kyllähän koirankin täytyy päästä tekemään tarpeensa, vaikka kuinka vituttaisikin itseä nousta ja lähteä tuuliseen talveen. En kuitenkaan saa valittaa, itse me koiran hankimme.
---
Nonni. Uus osa tänään / yöllä, tulee ehkä yks.
alexmattsonfan ootatko innolla?
YOU ARE READING
True Love / Joleksi✅
Fanfiction"Aleksi Matias Kaunisvesi tuletko aviomiehekseni?" "Totta helvetissä!" TW -Ahdistelu -Kiroilu