36.

314 20 2
                                    

~Joel~

"Joel, voiks tulla mun kans suihkuu?" Hiljainen ja ujo ääni kysyy.
"Tietty. Pääseksä itte ylös siittä sohvalta?" Kysyn puolestani.
"Jos nyt kuitenkin autat." Se tokaisee.

Avustan Aleksin ylös sohavalta ja kävelemme hitaasti, mutta varmasti kylpyhuoneeseen. Autan toiselta vaatteet pois päältä, jotka on ne samat mitä studiolla tälle laitettiin. Mies ei ole käynyt melkein kahteen vuorokauteen suihkussa, vaikka luulen, että sellaisen kohtelun jälkeen haluaisi. Aleksi on vain nukkunut ja ollut sohvalle. Eipä tuolle ole edes ruoka oikein maistunut. Se mitä hän on syönut tässä tänään on, klementtiini, kuppi teetä, särkylääkettä ja vettä. Siinä on ollut tuon syömiset.

---

Saimme käytyä suihkussa ja onnistuimme jopa pukemaan ilman, että poikaystävääni sattui kauhean pahasti. Aleksi oli suihkun jälkeen niin puhki, ettei jaksanut enää lähteä alakertaan, joten jäimme vain tänne ylös makoilemaan sänkyyn. Odottelen, että Aleksi nukahtaa ja käyn sitten ulkoiluttamassa Rillan ja syön jotain, ennen nukkumaan menoa. Kello on siis tosiaan vähän yli kahdeksan. Suihkussa venähti, koska eräs ei voinut kivun takia liikkua tai tehdä muutakaan kauhean nopeasti.

---

Rilla on nyt lenkitetty. Sain puhelunkin lenkin aikana Joonakselta, jossa tämä kysyi, että olisiko meillä mahdollisuus tulla huomenna hänen kämpille. Kristiina on lähdössä seuraavana päivänä takaisin Ouluun ja Joonas ajatteli, että meidän kaikkien näkeminen olisi kiva vielä, ennen lähtöä. Tietysti suostuin, mutta lupasin kysyä vielä asiaa Alelta. Kristiina on pois noin kuukauden ja palaa sitten toivottavasti helmikuun lopulla, kun aijon kosia Aleksia.

Olen suunnitellut, että huhtikuun viimeinen viikon loppu olisi ihanaa aikaa kosia. Hämärää, kynttilöitä ulkona, kamera crew ja jätkät. Ajattelin, että minä ja Aleksi olemme ihan normaalisti kotona ja jätkät tulisivat sitten etuoihakkw ja laittaisivat kaiken valmiiksi. Itse tulisin myös aijemmin pihalle ja pyytäisin sitten Tommia hakemaan Aleksin sisältä. En ole vielä täysin varma miten toteutan tämän, mutta suunnitelma on kehittymässä vielä.

Time skip seuraavaan päivään

~Kristiina~

Olen lähdössä tänään kotiin, Ouluun. Joonas on pyytänyt bändiläiset hänen luokse ja nyt olemme vain jutelleet ja viettännet aikaa. Täällä on ollut hurjan kivaa, vaikka tuo parin päivän takainen ei, ehkä nyt ollut suunniteltu niin menkööt.

Joel oli kertonut minullekkin aikeistaan kosia Aleksia, samana viikon loppuna, kun itse tulen Helsinkiin käymmään. Tulen aina perjantaina, joten hän kosisi Aleksia lauantaina illalla. En malta odottaa, onneksi päivät ovet menneet viime aikoina suht nopeasti.

"Moikka, nähään ens kuus!" Kuulun Nikon huuto, kun pojat lähtevät rappukäytävään.

Junani lähtee kohti Oulua tunnin kuluttua. Käymme vielä keskustassa, jossain kahvilassa ja veljeni lupasi ostaa jonkin haluamani hupparin tai vastaavan minulle, jos löydän mieleiseni vaatteen. Onhan Joonas nyt paras veli ikinä.

---

Juna lähtee 15min päästä. Sain Joonakselta Gantin valkoisen hupparin. Se oli niin upea ja hänenkin mielestään se sopi minulle. Nyt olemme kuitenkin matkalla Helsingin rautatieasemalle ja sieltä lähden sitten Ouluun, kotiin.

Juna pysähtyy laiturin eteen ja olen sopivasti vaunun numero kolme kohdalla. Minun paikkani on ikkunan vieressä rivillä C23.

"Moikka, nähdään kuukauden päästä!" Sanon ja halaan Joonasta.
"Moikka, laita viestii ku oot perillä!" Hän sanoo ja halaa minua.

Nousen junaan ja etsin oikean paikan. Istuudun paikalleni ja kaivan pienestä repusta kuulokkeet ja laitan ne korviin. Vilkutan Joonakselle, kun juna nytkähtää liikkeelle ja hän jää asemalle.

---

Sori sori sori. Joo, mulla on nyt ollu täs kaikkee mahollista, niin oo jaksanu julkasta tai kirjottaa kahta osaa päiväs. En lupaa, että tuleeko kaks osaa tänään. Yritän kirjottaa, mutta jaa a.

True Love / Joleksi✅Where stories live. Discover now