23.

287 23 8
                                    

~Joel~

Aleksi❤

Aleksi: Mä sain mun omat vaatteet käyttöön, joten mun ei tuu kylmä😄.
07.48

Minä: Ateeks rakas etten vastannu. Nukahin ihan super myöhään. Ja nukuin sit pidempää.
09.56

Aleksi: Ei se mitään. Mä nukutan sut ens yönä, joten jutellaan illalla kympiaikaa.
09.57

Minä: Kiitos! Oot rakas!
10.00

Aleksi oli herännyt näköjään aikaisin. En kylläkään ole varma, moneltako hän joutuu heräämään ylipäätään. Toivottavasti ei kamalan aikaisin, sillä uni olisi hänelle tärkeää. Tai no se on kaikille, mutta minä ja Aleksi olemme bändistäkin ne, jotka tarvitsevat hyvät yöunet.

---

Olen lähdössä käymään studiolla muutaman tuntia. Ei meillä nyt ole treenejä, kun Juniori ei niihin pääse. Mutta toivon, että asia käsitellään uudelleen ja tällä kertaa paremmin ja Aleksi pääsisi vapaaksi. Ei tämä kivaa ole.

Avaan studion oven ja astun ahtaaseen eteiseen. Otannulkovaatteet pois ja suuntaan olohuoneen puolelle. Yllätykseksi täällä onkin Joonas ja Olli. Mitäs ihmettä?

"Moi. Mitäs te täällä?" Kysyn yllättyneenä.
"Oli pakko tulla tänne, kun ajatukset meinaa hajota kotona." Joonas vastaa.
"Se pyys, että jos tulisin messii." Olli hymähtää nostamatta katsetta puhelimesta.
"Jaa jaa. Mietiks Alea ja sitä uudelleen käsittelyä?" Pohdin kohdistaen katsettani blondiin kitaristiin.
"Joo. Toivon, että kaikki menee hyvin." Hän vastaan poissaolevana.

Olemme kaikki kolme olleet studiolla varmaan kaksi tai kolme tuntia. Kello lähentee kuutta illalla, joten voisi lähteä kotia kohti. Rilla odottaa nimittäin lenkittäjää.

"Mä alan kuulkaa lähteä. Rilla oottaa lenkittäjää." Sanon ja nousen sohvalta.
"Okei. Nähää joku päivä!" Olli huikkaa, minun poistuessa eteiseen.

---

Avaan asuntomme oven. Tulin juuri Rillan kanssa lenkiltä ja kello on pian puoli kahdeksan. Laitoin Aleksille lenkiltä kuvan ja julkaisin myös IG-storyihin videota lenkiltä. Olemme kertoneet faneille, että minä ja Aleksi seurustelemme ja se on otettu hyvin vastaan. Kerroimme siitä jo aika alussa, sillä emme halunneet salata mitään. Vankeustuomion olemme pitäneet salassa ja tulemme pitämään. Se ei kuulu faneille.

Saatuani ruokittua Rillan ja itseni. Painelen sohvalle ja laitan Sons of Anarchy sarjan pyörimään. Katson yhden jakson vain, sillä en halua mennä hirveästi eteen päin, jotta Aleksi pysyisi kärryillä myös.

---

Kello alkaa olla kymmenen ja Aleksi lupasi soittaa minulle näihin aikoihin. Pujahdan lämpimään sänkyyn, Rillan tullessa viereeni. Pääsen sopivasti hautautumaan täkin alle, kun Aleksi soittaa videopuhelun.

"Moi rakas." Tuo tervehtii.
"Moi. Mul on ikävä." Kerron.
"Mullaki. Se kuva oli söpö minkä lähetit." Aleksi vastaa hymyillen.
"Onko Rilla muuten siinnä lähel?" Hän jatkaa kysymällä.
"Joo on, ootas!" Hymähdän.

Näytän pikkukoiraa Aleksille ja tämä alkaa heti leperrellä tuolle. Onhan se nyt vaikeaa olla erossa omasta rakkaasta koirasta viikkojen ajan.

"Mä lupasin nukuttas sut, joten paina pää tyynyyn ja silmät kiinni." Aleksi käskee.

Asetan puhelimen yöpöydän kylkeä vasten painan pääni tyynyyn ja ummistan silmät. Alan kuulla hiljaista laulua. Se on Aleksi.

"Linnun radalla on tähti...
...jota rakastan." Kuulen hiljaisen kuin kuiskauksen. Vaivun syvään ja levolliseen uneen.

---

Tää on taas normaalia lyhyempi. Anteeks, että ei oo tullu. Mulla oli tiistaina aivan jäätävä ahistus ja eilen ei ollu motivaatiota. Sain mun ahistusta onneks lievitettyä kiitos alexmattsonfan ansiosta <3

True Love / Joleksi✅Where stories live. Discover now