Time skip 3vk, helmikuun alku
~Aleksi~
Kaikki on viimein kunnossa. Tekemäni rikosilmoitus käsiteltiin kunnolla ja tällä kertaa oikea henkilö sai tuomionsa eli sakot. Ei alaikäistä voida vangita. Mutta kaikkein tärkeintä on se, että saan palata tänään kotiin Joelin ja Rillan luokse. Joel tulee hakemaan minut tänään klo 12.00 aikaan. Odottelen Poliisiasemalla siihen asti. Sain tietysti korvaukset tästä väärinkäsityksestä, mutta ei mennä siihen sen tarkemmin.
---
Kello on muutamaa minuuttia vaille kaksitoista ja Joel laittoi juuri viestiä, että on ulkona odottamassa minua. Lähden siis pois täältä asemalta, jossa oli tänään viimeiset tarkistelut ym. Olen niin iloinen, kun saan nähdä ja koskea Joeliin ihan kunnolla. Tänään heittäydytään villeiksi.
"Joel!" Huudan innoissani, kun tuo tulee minua vastaan.
Juoksen niin lujaa, kuin liukkaalla jäällä nyt voikaan. Tiputan urheilukassini maahan ja hyppään Joelin syliin. Suutelen tätä ja halaan niin kovaa kuin ikinä voin. Pari onnenkyyneltä pääsee myös tippumaan poskelleni, painaessani pääni tuon kaulaa vasten.
"Mul oli ihan jäätävä ikävä sun kosketusta." Soperran toisen kaulaa vasten.
"Mullakin sua. Nyt me lähettän kotiin. Saat olla niin paljon kiinni mussa kun ikinä halaut." Joel vastaa ja laskee minut maahan.Joel avaa asuntomme oven ja arvatkaas kuka tulee innoissaan vastaan, no Rilla tietysti. Tuo hyppii innoissaan, kun ei ole tavannut minua yli kuukauteen. Istuudun eteisen lattialle ja koira änkeää syliini. Hän alkaa nuolla naamani innokkaana ja haukkumaan.
"No on ihana nähä suaki!" Lässytän tälle.
---
BC ja Crew📷
Santeri: Joko Aleksi oot kotiutunu?
16.43Joonas: Niinpä? Onko Baby of the band kotona?
16.50Minä: Oon ollu jo yli 4h... 🤣
16.54Niko: Hyvä hyvä. Nähäänkö studiolla huomenna?
16.57Olli: Mikäs siinä!
17.00Tommi: 👍🏻
17.01Minä: Mä ja Joel tullaan.
17.03Santeri: Kaikki kykenevät paikalle klo 13.30!
17.06Huomenna siis mennään käymään studiolla. Toisaalta kukaan pojista ei ole päässyt näkemään minua kunnolla. Vain sen verran mitä olemme ennättäneet puhua video puheluita! Nyt halaun kuitenkin loppu illan olla vain Joelin ja Rillan kanssa. Sekä käydä saunassa onhan tänään lauantai.
---
Tulin juuri saunasta Joelin kanssa, eikä puhuta miksi saunomisessamme meni melkein 2h... Saatoimme ehkä harrastaa sitä kauneinta, ups. Nyt kuitenkin kello näyttää yhdeksää, joten iltapalaa Sons of Anarchy sarjaa.
Vaihdan kylpytakin tilalle bokserit ja AC/DC t-paidan, myös Joel laittaa sen tilalle t-paidan ja bokserit. Emme me jaksa mitään housuja laittaa, kun pian menemme nukkumaan. Haluan nukkua aivan kiinni Joelissa ja se on tainnut käydä tälle erittäin selväksi, sillä olen ollut tuossa kiinni koko päivän. En ihmettelisi, jos hän laittaisi minut nukkumaan sohvalle yöksi.
"Mennäänkö nukkumaan?" Kysyn hieroen silmiäni.
"Mennään vaan." Joel sanoo ja suutelee minua.
"Mä haluun tulla ihan kiinni suhun." Mumisen tälle.
"Saat tulla. Rilla taitaa olla kans samaa mieltä." Tuo vastaa ja hymyilee.Kävelemme yläkertaan makuuhuoneeseemme. Rilla tulee perässämme innoissaan ja hyppää sänkyyn, ennenkö ehdimme edes ajatella asiaa. Hupsu hauva, se saisi kyllä tajuta, että haluamme myös sänkyyn.
"Rilla siirrys vähä, mä haluan siihen." Mutisen melkein puoliunessa.
"Tuu. Päästetään Aleksi siihe." Joel käskee ja nostaa Rillan alas.Kömmin sänkyyn ja odotan, että Joel sää itsensä myös tänne. Joel asettuu makaamaan ja vetää minut rintakehänsä päälle. Painan silmäni kiinni ja nukahdan todella nopeasti.
---
Boom! 2 lukuu tälle päivää!! Hyvä mä. Korvaan tän nyt sillä, että kahteen päivään ei tullu lukuja.
YOU ARE READING
True Love / Joleksi✅
Fanfiction"Aleksi Matias Kaunisvesi tuletko aviomiehekseni?" "Totta helvetissä!" TW -Ahdistelu -Kiroilu