~Joel~
Suutelen Aleksin huulia intohimoisesti, hänen vastaillessa niihin. Näykkään toisen alahuulta, jolloin hän tajuaa rajoattaa suutaa, jotta saan kieleni sen sisään. Teen tarkkaa tutkimus matkaa hänen suussaan, vaikka olen tehnyt tämän ennenkin. Kohtaan hänen kielensä omaani vasten.
Vetäydyn suudelmasta ja alan riisua kihlattuni paitaa. Heitän paidan lattialle. Siirryn suutelemaan Aleksin kaulaa, tuon huokaistessa osuessani hänen herkkään kohtaan. Virnistän hänen ihoa vasten, toinen vain naurahtaa ja vetää oman paitani pois.
Alan avata Aleksin farkkuja samalla antaen hänelle helliä suudelmia rintakehälle. Saan tuon farkut pois ja heitän ne lattialle. Huomaan, että hänellä seisoo ja painan toisen käteni sitä vasten. Aleksi huokaisee hiljaa ja katsoo minua anovan näköisenä.
Mies pyörähtää päälleni ja alkaa avata minun farkkuja. Kun hän saa työnsä tehtyä, käännän hänet takaisin selälteen ja kaivan yöpöydän laatikosta liukkarin ja kortsun. Vedän omat, sekä Aleksin bokserit pois. Asetan kortsun paikalleen ja laitan päälle liukkaria. En jaksa laiskana, valmistella Aleksia sen koomin. Olemmehan me tehneet tämän jo niin monta kertaa.
Työnnyn Aleksin sisään hänen hieman inahtaessa kivusta. Odotan hetken aikaan, kunnes saan Aleksilta myöntyvän vastauksen jatkamiseen.
Alan hitaasti liikuttamaan lantiotani, toisen huokaillessa."Ahmg!" Aleksi huutaa.
"Ah Joelh." Hän huokaa.Olen tulemaisillani ja niin ilmeisesti myös Aleksikin. Otan hänen kalusta kiinni ja alan vedellä tuskaisen hitaita vetoja. Aleksilla on tuskallinen ja kärsivä ilme, hän huokaisee tullessaan osittain kädelleni ja osittain vatsalleen.
"Mmhg!" Huokaisen itsekkin tullessani.
Työnnyn pois toisesta ja solmin kortsun ja heitän sen jonnekkin lattialle. Rojahdan Aleksin vierelle ja vedän hänet rintakehäni päälle. Asetan täkin päällemme ja alan silittämään toisen hiuksia. Hän vaipuu pikku hiljaa uneen, samoin minä itsekkin alan olla nukahtamis pisteessä. Painan omatkin silmäni kiinni ja annan itseni vaipua hiljaiseen uneen.
---
270 sanaa.
Ensi luku onkin epilogi. En todellakaan keksi tähän enää mitään! Lukekaa epilogin loppu höpinät kuitenkin huolella. Siellä on infoa uudesta ficcistä. <3
YOU ARE READING
True Love / Joleksi✅
Fanfiction"Aleksi Matias Kaunisvesi tuletko aviomiehekseni?" "Totta helvetissä!" TW -Ahdistelu -Kiroilu