𝟎𝟐

860 59 7
                                    

⋆⋆⋆

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

⋆⋆⋆

Riki obudził się o trzeciej w nocy. Podniósł się do siadu i zauważył, że telewizor sam się wyłączył. Przeczesał palcami swoje suche blond włosy i ruszył do swojego pokoju po jakieś ubrania. Wątpił, aby mógł ponownie zasnąć, więc wziął jakąś luźną bluzkę na krótki rękaw i krótkie materiałowe spodenki. Wziął również czystą bieliznę i udał się pod prysznic. Pozwolił, aby letnia woda spłynęła po jego wciąż obolałym ciele i zamknął oczy. Woda uśmierzała ból, który po przebudzeniu był wręcz nie do wytrzymania.

Po wyjściu z łazienki wrócił do salonu z wciąż mokrymi włosami. Usiadł na miękkiej kanapie i rozejrzał się po pokoju, który znał na pamięć. Ściany pomalowane na szary kolor, ciemne panele na podłodze, duży telewizor naprzeciwko szerokiej szafirowej kanapy wykonanej z welurowego materiału. Przed nim znajdował się ciemny stolik kawowy, a pod swoimi stopami czuł miękki bawełniany dywan w kolorze takim jak ściany. Nic nowego, nie było na czym zawiesić oka, ponieważ państwo Nishimura nie mieli zbyt dużo dekoracji w swoim mieszkaniu. Nie zrobili żadnego wspólnego zdjęcia odkąd Riki był małym chłopcem. Jedyne zdjęcie, jakie mają razem jest z wakacji kiedy miał 4 lata i jego rodzice nie byli jeszcze zakochani w pracy, a w sobie i swoim synu. Zdjęcie to zawisło na ścianie w pokoju rodziców siedemnastolatka.

Spojrzał na swój telefon i przypomniało mu się, że wczoraj pobierał jakąś aplikacje. Spojrzał na nową ikonę na głównej stronie i w nią kliknął. Po chwili dostał komunikat, czy wyraża zgodę na udostępnienie plików, zdjęć, nagrań i na używanie kamery jego telefonu. Zgodził się na wszystko i usiadł wygodniej.

"Cześć! Witamy w Your Virtual Friend App (YVFA)! Niezmiernie cieszymy się, że wybrałeś naszą aplikację i mamy nadzieję, że z jej pomocą twoja samotność zostanie wypełniona nowymi wspomnieniami!

W następujących etapach wprowadzenia zadamy ci kilka pytań, na które potrzebna jest nam twoja odpowiedź. Odpowiadaj szczerze, zgodnie z sobą!

Dalej→"

Riki szybko przeczytał notkę od autora aplikacji i kliknął przycisk na dalsze wprowadzenie.

"Wybierz swoje preferencje:

Płeć
Kobieta/Mężczyzna/Bez znaczenia

Wiek
Starszy/Młodszy/Bez znaczenia

Relacja
Przyjaźń/Związek/Bez znaczenia

Wybierz informacje dotyczące ciebie:

Jestem kobietą/mężczyzną/inne.
Mam [17] lat.
Szukam przyjaźni/związku/nie mam zdania.

Dalej→"

Riki po szybkim wypełnieniu formularza nacisnął identyczny do poprzedniego przycisk. Było mu obojętne, jakiej płci będzie jego preferencja, ani nie zależało mu na jej wieku bądź relacji z nią. Chciał mieć po prostu kogoś, komu będzie mógł się wygadać. Miał cichą nadzieję, że ta aplikacja pomoże mu znaleźć ukojenie jego samotności.

Po chwili wyskoczył mu komunikat o treści:

"Obecnie wyszukujemy kogoś, kto byłby w twoim typie preferencyjnym. Wróć za jakiś czas."

Na początku się wkurzył, ale szybko opanował się, kiedy zaraz po tym wyskoczył mu inny komunikat.

"Preferencja znaleziona! Teraz wystarczy tylko utworzyć profil i otworzymy wam wspólny czat!

Dalej→"

Riki jak poprzednio kliknął taki sam przycisk i ujrzał na swoim ekranie formularz do profilu. Szybko go wypełnił, nie chcąc tracić czasu.

"Wypełnij poniższy formularz, aby utworzyć profil.

Nickname: Ni-ki
Miasto/Miejscowość: Seul
Rok urodzenia: 2005
Zdjęcie profilowe:

Nickname: Ni-kiMiasto/Miejscowość: SeulRok urodzenia: 2005Zdjęcie profilowe:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

[UWAGA! Nie musi to być prawdziwe zdjęcie!] "

Po chwili już miał otworzony czat. Nie myśląc wiele, zaczął konwersacje.

⋆⋆⋆

❝𝐁𝐥𝐨𝐨𝐦 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 | 𝐒𝐮𝐧𝐤𝐢❞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz