Ciuman di mulut mereka kini terlerai setelah beberapa minit bercantum. Haikal lalu menyambung adegan dengan membuka satu persatu butang pajama bercorak kotak-kotak yang dipakai Nur Dhuha.
Di sebalik baju itu kelihatan ada coli yang berwarna hitam. Haikal kemudian membuka cangkuk coli tersebut lalu menyelaknya. Maka tersemburlah gunung berwarna putih dihiasi puting kekerasan.
Beliau sungguh tergamam melihat payudara gadis itu. Ini adalah kali pertama dalam hidupnya melihat payudara secara langsung di depan mata. Nur Dhuha berasa malu pabila payudaranya diretung sedemikian rupa.
Dia kemudian meletakkan telapak tangan ke atas kedua-dua payudaranya supaya terlindung daripada pandangan lelaki itu. Dia berasa malu tubuh yang dijaga sebaiknya kini telah terdedah di hadapan mata Haikal.
Ini adalah kali pertama tubuhnya terdedah di hadapan lelaki secara langsung. Sebelum ini dia hanya berbogel secara video call sahaja kepada Amar. Namun kali ini dia benar-benar berbogel di hadapan lelaki.
Haikal mengalihkan kedua-dua telapak tangan itu lalu mengusap payudara yang cukup cantik di pandangan. Terasa sungguh lembut nak empuk payudara tersebut. Kini barulah beliau tahu rasa payudara bagaimana.
Beliau semakin ingin menikmati buah istiewa itu lalu dirapatkan mulutnya ke arah puting yang mengeras itu. Dihisap kedua-dua belah payudara itu secara silih berganti dengan perlahan-lahan.
Mulutnya terasa seperti menikmati yogurt yang cukup manis dan berlemak setelah menghisap payudara itu. Ini membuatkan beliau menjadi semakin geram lalu menguli payudara itu dengan rakus.
Setelah puas menguli dua gunung ranum itu, Haikal beralih ke arah perut kecil dan kempis milik Nur Dhuha. Mulutnya mencium perut itu bertubi-tubi sebelum memberikan jilatan ke setiap inci kulit tubuh Nur Dhuha.
Haikal kemudian beralih ke bahagian bawah tubuh Nur Dhuha. Beliau melucutkan seluar pajama yang bersarung di bahagian bawah tubuh gadis itu. Kini hanya tinggal seluar dalam berwarna hitam melindungi permukaan celahan kangkang gadis sunti itu.
Namun seluar dalam itu juga tidak mampu melindungi tubuh Nur Dhuha daripada pandangan mata Haikal. Kini tubuh Nur Dhuha tidak dilindungi oleh secebis kain setelah seluar dalam itu juga dilucut.
Permandangan indah yang berada didepannya membuatkan Haikal terkedu dan menelan air liur yang tersangkut di tekaknya. Beliau lalu menyentuh belahan di celah kangkang Nur Dhuha yang dilindungi oleh bulu-bulu nipis.
Namun tangannya ditepis oleh Nur Dhuha. Kelihatan wajah gadis itu kemerahan menahan malu. Ini kerana tidak pernah ada mana-mana lelaki yang pernah menyentuh bahagian paling sensitif miliknya.
Haikal kemudian memujuk rayu gadis itu untuk membenarkan. Setelah dipujuk beberapa kali, akhirnya Nur Dhuha mengalihkan tangan dan membiarkan mahkota berharganya terdedah di hadapan mata Haikal.
Lelaki itu kemudian bermain dengan mahkota berharga milik Nur Dhuha yang dijaga olehnya semenjak sekian lama. Dia sendiri tidak tahu kenapakah dia bertekad untuk menyerahkan maruahnya kepada lelaki itu.
Walaupun Nur Dhuha nekad untuk menyerahkan mahkota berharga miliknya, namun jauh di sudat hati dia masih lagi keberatan. Dia tidak tahu sama ada mahu membenarkan perbuatan itu diteruskan ataupun tidak.
Sedang dia berfikir-fikir, kelihatan Haikal sudahpun menanggalkan pakaiannya satu persatu sehingga bertelanjang. Nur Dhuha berasa malu untuk melihat, lalu mengalihkan pandangannya ke kiri.
Walaupun bukan kali pertama melihat zakar lelaki kerana sebelum ini dia pernah melihat kemaluan Amar, namun dia tetap berasa malu untuk menatap. Kini Haikal sudahpun kembali semula ke katil.
"Awak, betul ke apa yang kita nak buat ni?" Soal Nur Dhuha.
"Mestilah betul. Ini untuk mengikat hubungan cinta kita." Ujar Haikal lalu berbaring di sebelah gadis itu.
"Awak janji yang awak akan bertanggungjawab lepas balik dari Mesir ye?" Nur Dhuha inginkan kepastian.
"Mestilah saya janji yang saya akan bertanggungjawab." Haikal kemudian membelai-belai tubuh Nur Dhuha.
"Kalau macam tu baik lah. Awak ada bawak kondom tak?" Soal Nur Dhuha lagi.
"Mestilah ada." Haikal kemudian mengutip semula seluarnya, lalu mengeluarkan sesuatu dari dalam poket seluar tersebut.
"Awak dah sedia?" Soal Haikal.
Persoalan itu dibalas dengan anggukan kepala oleh Nur Dhuha meskipun di dalam hatinya berdegup dengan kencang. Tidak pernah dia menyangka bahawa malam ini dia akan menyerahkan benda paling berharga miliknya.
Tanpa membuang masa, Haikal terus sahaja menusuk zakarnya menembusi celahan faraj Nur Dhuha. Akibat tusukan itu, Nur Dhuha menjerit dengan kuat disebabkan kesakitan memecahkan daranya.
Kesakitan yang amat sangat di farajnya menyebabkan air matanya mula menitis. Sekelumit darah mula membasahi kondom yang disarung pada zakar Haikal. Ketika itu terbitlah kekesalan di dalam diri Nur Dhuha.
Namun sudah terlambat kerana selaput daranya kini sudahpun dipecahkan. Melihat Nur Dhuha dalam keadaan menahan kesakitan, Haikal mengeluarkan zakarnya lalu memeluk erat tubuh gadis itu.
Beliau kemudian menenangkan hati Nur Dhuha dengan pujukan dan rayuan. Diusap lembut rambut gadis itu diikuti dengan ciuman di pipi. Setelah seketika, akhirnya keadaan Nur Dhuha semakin tenang.
"Ok ke? Sakit lagi?" Soal Haikal.
"Dah tak sakit dah." Balas Nur Dhuha.
"Boleh ke ni nak sambung semula?" Haikal meminta kebenaran dahulu.
Permintaan itu dibalas dengan anggukan kepala oleh Nur Dhuha. Setelah mendapat kebenaran, Haikal tidak mahu membuang masa lagi, lalu terus menyambung keinginan syahwat mereka.
Beliau melepaskan pelukannya lalu kembali membaringkan Nur Dhuha. Beliau kemudian membuka kangkangan gadis itu, dan menusuk semula keris pusaka miliknya dengan sedalam-dalamnya.
Setelah itu, beliau menghayunkan tubuhnya yang tegap itu ke depan dan ke belakang dengan perlahan-lahan. Setelah melihat wajah Nur Dhuha mula tidak keruan, Haikal lalu mempercepatkan hayunan tubuhnya.
Hayunan kesedapan itu menyebabkan erangan bertalu-talu terpacul keluar di mulut Nur Dhuha. Haikal menurunkan tubuhnya lalu mencium mulut gadis itu untuk mengurangkan bunyi bising di sekeliling bilik.
Ini kerana masih lagi ada ibu dan kakak Nur Dhuha di dalam rumah itu. Jika terlalu bising, takut mereka akan terjaga dari tidur. Setelah seketika beraksi dalam posisi itu, kini mereka menukar pula teknik permainan.
Kini Nur Dhuha pula mengambil alih tugas permainan. Haikal berbaring menelentang dan membiarkan Nur Dhuha memanjat tubuhnya. Setelah kepala zakar Haikal berada di permukaan farajnya, Nur Dhuha lalu menghenjut perlahan-lahan.
Kesedapan dan keghairahan mula menguasai benak kepala Nur Dhuha. Erangan dan raungan ghairah semakin kuat dilepaskan di mulutnya. Dia seperti terlupa yang suaranya boleh didengari oleh ahli keluarganya.
Ini kerana dia sudahpun berada di alamnya yang tersendiri. Alam di mana menikmati persetubuhan haram tanpa ada rasa bersalah. Apa yang penting dirinya dapat mencapai ke puncak nafsu.
Kelihatan dia semakin melajukan henjutannya ke atas dan ke bawah. Buah dadanya yang separa besar itu meliuk-lentuk mengikut gerakan henjutannya. Setelah seketika Nur Dhuha bekerja berseorangan, kini Haikal mula mengambil alih tugas tersebut.
Bersambung...
YOU ARE READING
1. Bersaksikan Bulan
Romance🔞🔞🔞 Ikutilah kisah perjalanan hidup Nur Dhuha yang dipenuhi dengan ranjau dalam mencari cinta sejati dalam Bersaksikan Bulan.