Kini bahagian belakang tubuh Nur Dhuha sudahpun terdedah di pandangan. Rahman hanya menelan air liur melihat bertapa cantiknya kulit bahagian belakang tubuh adik iparnya itu. Ia kelihatan sungguh cantik.
Rahman kemudian menuang minyak di belakang badan Nur Dhuha. Beliau mula meratakan minyak itu ke seluruh bahagian tubuh itu. Tangannya terasa sungguh lembut menyentuh kulit gadis itu.
Bukan sahaja lembut, malah kulit itu juga licin dan tiada cacat cela. Tidak mahu membuang masa, Rahman meneruskan urutannya di seluruh belakang tubuh Nur Dhuha. Sungguh bertuah beliau dapat menyentuh tubuh adik iparnya itu.
Setiap sentuhan di tubuh Nur Dhuha telah mengakibatkan nafsunya semakin memuncak. Beliau kini beralih pula di bahagian bawah tubuh gadis itu. Beliau memulakan urutannya bermula dari tapak kaki kanan.
Urutan diteruskan ke bahagian betis sehingga ke bahagian peha. Setelah selesai kaki kanan, urutan lelaki itu kini diteruskan ke bahagian kaki kiri. Tanpa disedari Nur Dhuha, tualanya telah diselak sehingga ke paras pangkal peha.
Rahman menjadi semakin tidak keruan melihat betis dan peha gadis itu. Diraba dengan rakus keseluruhan kaki gadis itu yang sungguh cantik atas nama mengurut. Diraba peha adik iparnya yang pejal itu.
Beliau menjadi semakin keghairahan setelah menyentuh peha itu. Beliau mahukan lebih daripada menyentuh peha sahaja. Kali ini beliau merayapkan tangannya di sebalik tuala yang menutupi punggung itu.
Kelihatan Nur Dhuha tidak melarang langsung apabila beliau menyentuh punggung itu. Beliau tidak membuang masa, lalu mengurut punggung yang sungguh lembut dan enak itu. Sesekali beliau meramas punggung itu dengan geram.
"Dhuha, boleh tak pusing ke depan? Abang nak urut belah depan pula." Pinta Rahman.
"Boleh." Balas Nur Dhuha.
Dia kemudian memusingkan tubuhnya supaya berbaring secara menelentang. Ketika dia cuba mengubah posisi secara menelentang, payudara terdedah di hadapan mata Rahman. Ini kerana tualanya sudah berada di pinggang.
Dia cepat-cepat menarik tualanya untuk menutupi kedua-dua belah gunungnya. Namun sudah terlambat kerana Rahman sudahpun melihatnya. Lelaki itu hanya mampu menelan air liur melihat kecantikan gunung itu.
Rahman cuba menahan nafsunya dan menyambung kembali urutannya. Kali ini beliau mengurut bahagian depan kaki gadis itu pula. Diurut dari tapak kaki sehingga ke pangkal peha. Beliau lakukan di kedua-dua belah kaki itu.
"Sedap ke abang urutkan ni?" Soal Rahman yang masih lagi memicit-micit peha Nur Dhuha.
"Sedap sangat abang Man. Hilang rasa lenguh-lenguh kat badan saya ni." Balas Nur Dhuha.
"Dhuha nak abang urutkan kat bahagian mana lagi?" Soal Rahman lagi.
"Rasanya dah cukup kot. Ni pun dah rasa ringan sangat badan saya ni." Balas Nur Dhuha.
"Kalau macam tu, takpe lah." Rahman kemudian melepaskan tangannya daripada peha Nur Dhuha.
Nur Dhuha kemudian bangun daripada pembaringannya, lalu membetulkan semula tuala dan melilit tuala itu dengan kemas di dadanya. Dia kemudian cuba bangun dan meninggalkan ruang tamu.
"Dhuha nak pergi mana?" Soal Rahman.
"Nak pergi toilet, bersihkan minyak-minyak kat badan ni." Jelas Nur Dhuha.
"Sebelum Dhuha bersihkan badan, boleh tak abang Man nak minta tolong sesuatu?" Pinta Rahman.
"Abang nak minta saya tolong apa?" Soal Nur Dhuha.
"Abang nak minta Dhuha tolong urutkan abang pula boleh tak?" Pinta Rahman.
"Saya tak pandai lah mengurut." Balas Nur Dhuha.
"Tak perlu nak pandai urut-urut ni, usap-usap pun boleh lega." Ujar Rahman.
"Boleh hilang ke lenguh kalau setakat usap?" Nur Dhuha inginkan kepastian.
"Try lah dulu, mungkin boleh lega." Balas Rahman.
"Kalau macma tu yelah." Nur Dhuha kembali duduk.
Rahman kemudian terus berbaring di atas tilam yang sudah terbentang itu. Nur Dhuha pula duduk di sebelah abang iparnya itu. Ketika itu jugalah dengan tidak semena-mena, Rahman menanggalkan kain pelikatnya.
"Ehh abang Man, apa ni?" Nur Dhuha cepat-cepat melarikan pandangan matanya daripada memandang kemaluan lelaki itu.
"Apa yang abang maksudkan tadi sebenarnya abang nak Dhuha urutkan batang abang ni hahh." Jelas Rahman sambil memegang zakarnya yang separa keras itu.
"Kalau batang abang tu tak nak lah saya urutkan." Nur Dhuha menolak permintaan abang iparnya itu.
"Tolonglah, batang abang ni dah sakit sangat. Abang nak Dhuha urut sekarang juga." Rayu Rahman.
"Abang minta lah kaklong yang urutkan lepas dia balik nanti." Balas Nur Dhuha.
"Nak tunggu Dila balik lambat sangat, abang nak sekarang. Tolonglah Dhuha, sekejap je." Rahman masih mengharap.
"Yelah saya urut tapi sekejap je tau." Akhirnya Nur Dhuha mengalah.
Dia sendiri tidak tahu kenapa dia turuti permintaan abang iparnya itu. Dia memberanikan diri melihat kemaluan lelaki itu. Kelihatan kemaluan lelaki itu kini semakin mengembang meskipun belum disentuh.
Perlahan-lahan tangannya dijalar ke celahan kangkang lelaki itu, lalu dia memegang alat paling sulit lelaki itu. Dia sendiri sudah tidak ingat bilakah kali terakhir dia memegang batang zakar lelaki.
Walaupun agak keberatan untuk menyentuh zakar suami kepada kakaknya itu, namun kini perasaan itu berubah. Dia mula rasa teruja setelah merasa sendiri bertapa suam dan hangatnya zakar itu.
"Nak letak minyak tak kat batang abang ni?" Soal Nur Dhuha sambil menggerakkan tangannya ke atas dan ke bawah.
"Rasanya tak payah guna minyak, tapi guna air liur Dhuha." Balas Rahman.
Nur Dhuha hanya menuruti permintaan abang iparnya itu. Dia kemudian meludah air liurnya ke atas zakar itu. Setelah zakar itu dipenuhi air liur, dia mula meratakan air liurnya dan memberikan oral seks ke atas zakar itu.
Tangannya digerakkan dengan pantas ke atas dan ke bawah. Sesekali dia memicit-micit kawasan yang mempunyai urat. Akibatnya batang zakar itu semakin mengembang dan naik mencanak.
"Emm Dhuha, boleh tak Dhuha hisap batang abang?" Rahman memberanikan diri meminta.
"Tadi minta urut, hisap tu dah bukan dikira urut dah tu." Nur Dhuha mengerutkan dahinya.
"Ya abang tahu, tapi abang dah tak tahan ni. Hisap sekejap je ye?" Rahman memujuk.
Nur Dhuha akur dengan permintaan abang iparnya itu memandangkan dia sendiri kini semakin tidak tahan. Sudah terlalu lama rasanya dia tidak merasai zakar lelaki. Dengan tidak membuang masa, dia mengubah posisi.
Kali ini dia duduk di tengah-tengah di antara kedua-dua belah peha Rahman. Nur Dhuha menurunkan mukanya ke arah celahan kangkang itu lalu terus memasukkan batang zakar ke dalam mulutnya.
Ketika itu lah nostalgia menghisap zakar mula menerawang di fikirannya. Kali terakhir zakar yang dihisap adalah zakar Haikal. Semenjak lelaki itu meninggalkan bumi Malaysia, tiada lagi nikmat zakar dimulutnya.
Dia sendiri tidak tahu kenapakah dia tidak malu untuk menghisap zakar abang iparnya. Dia sendiri tahu abang iparnya itu gila seks. Dia masih tidak boleh lupakan yang abang iparnya itu ada skandal dengan Nur Qistina.
"Mana lagi sedap hisap di antara kami bertiga?" Soal Nur Dhuha setelah dia melepaskan zakar abang iparnya daripada dalam mulut.
"Bertiga? Yang pernah hisap batang abang cuma Dila dengan Dhuha je" Rahman cuba berdalih.
"Ececeh... Tak payah lah nak tipu, macam lah saya tak tahu apa abang Man dah buat dengan kak ngah." Sindir Nur Dhuha.
Bersambung...
YOU ARE READING
1. Bersaksikan Bulan
Romance🔞🔞🔞 Ikutilah kisah perjalanan hidup Nur Dhuha yang dipenuhi dengan ranjau dalam mencari cinta sejati dalam Bersaksikan Bulan.