"Cantiknya breast kau. Tak pernah aku tengok breast cantik macam ni." Kelihatan pesanan yang dihantar oleh Amar.
"Berapa banyak breast yang kau dah tengok selama ni?" Soal Nur Dhuha.
"Ehh ni baru 1st time yang betul-betul. Yang lain tu semua dalam movie je." Amar membalas.
"Yelah tu. Dah, delete gambar tu!" Arah Nur Dhuha.
"Jangan risau, aku akan delete gambar ni. Thanks tau belanja gambar." Balas Amar.
Nur Dhuha meletakkan telefonnya di atas meja lalu merebahkan tubuhnya di atas katil. Dia tidak tahu sama ada keputusan memberikan gambarnya kepada lelaki itu adalah keputusan yang tepat ataupun sebaliknya.
Ada sedikit perasaan gembira di dalam hati kerana berjaya menayang tubuhnya yang cantik itu. Namun perasaan bersalah yang lebih banyak membelenggu dirinya. Rasa terlalu awal untuk berbuat demikian.
Dia kembali bangun dan berdiri di hadapan cermin. Dia kemudian terus melucutkan tualanya dan bertelanjang bulat. Dia membelek-belek payudaranya di hadapan cermin untuk melihat sama ada betul ataupun tidak payudaranya itu cantik.
"Dah besar dah tu, nak besar macam mana lagi." Tiba-tiba kedengaran suara menegurnya.
"Eh kak long!" Nur Dhuha cepat-cepat mengambil tualanya lalu menutup tubuh bogelnya setelah terlihat wajah kakak sulungnya di pintu bilik.
"Ketuk lah pintu dulu kalau nak masuk!" Nur Dhuha memuncungkan bibirnya.
"Yang adik berbogel ni kenapa? Nak hantar gambar bogel adik dekat boyfriend ya?" Nur Adila cuba mengagak.
"Eh mana ada, merepek lah kak long ni." Nur Dhuha menafikan. Jantungnya berdegup dengan kencang kerana khuatir kakaknya dapat menghidu perbuatannya.
"Along nak tanya lah, adik memang nak terus sekolah dekat situ ke?" Soal Nur Adila sebelum melabuhkan punggungnya ke atas katil.
"Mestilah. Kenapa kak long tiba-tiba tanya macam tu?" Nur Dhuha berasa pelik. Dia kini mula mengenakan pakaian ke tubuhnya.
"Yelah adik punya result PMR kan baik, 7A 1B, adik tak teringin nak masuk MRSM ke atau sekolah berasrama penuh ke?" Soal Nur Adila.
"Malas lah sebab nanti ibu takde kawan dekat rumah. Kak long dah kerja dekat KL, kak ngah pulak dah masuk kolej. Siapa nak temankan ibu lepas ni?" Jelas Nur Dhuha.
"Yang tu jangan risau, ibu pandai lah jaga diri. Yang penting adik nak ke tak nak?" Nur Adila inginkan kepastian.
"Taknak, adik lebih selesa belajar dekat kampung ni." Tegas Nur Dhuha yang kini sudah lengkap berpakaian.
"Kalau itu pilihan adik, takpe lah." Nur Adila kemudian bangun dan cuba beredar.
"Hahh satu lagi, jangan hantar gambar bogel adik dekat boyfriend tau. Nanti habis dia sebarkan, malu keluarga kita." Nur Adila sempat menambah sebelum berlalu pergi.
Nur Dhuha melabuhkan punggungnya di atas katil. Dia hanya termenung setelah mendengar kata-kata kakaknya. Ini kerana ia sudah terlambat, dia telahpun memberi gambar yang agak tidak senonoh miliknya kepada Amar.
==================================================================================
Nur Dhuha melangkah kakinya ke dalam kelasnya. Terlihat Amar sedang duduk dan tersenyum ke arahnya. Dia terus memalingkan wajahnya ke arah lain dan berjalan menuju ke mejanya.
Setelah duduk di kerusi, dia terus memandang ke arah bertentangan. Terasa malu di dalam diri masih lagi menebal. Tidak tahu bagaimana mahu berhadapan dengan lelaki itu setelah dia mempertontonkan gambarnya semalam.
"Dhuha." Kedengaran Amar memanggil namanya.
"Nape?!" Jawab Nur Dhuha tanpa memandang ke arah lelaki itu.
"Yang pasal semalam tu..." Amar cuba memberitahu sesuatu.
"Jangan cakap pasal yang semalam tu boleh tak?! Aku malu lah bila teringat balik." Tegas Nur Dhuha.
"Tapi kan semalam aku dah janji sesuatu dekat kau." Ujar Amar.
"Janji apa pulak ni?" Nur Dhuha berasa hairan lalu memaling wajahnya ke arah lelaki itu.
"Yang janji kalau aku dapat gambar tu, kita jadi couple." Jelas Amar.
"Ada ke kita janji macam tu?" Nur Dhuha tidak mengingati.
"Yelah ada kita janji macam tu. Jadi sekarang ni macam mana?" Soal Amar.
"Macam mana apa?" Nur Dhuha tidak paham.
"Jadi tak kita couple?" Soal Amar lagi.
"Entahlah aku pun tak fikir. Jadi lah kot." Balas Nur Dhuha namun kurang berkeyakinan.
"Kalau sekarang kita couple, jadi kita nak guna panggilan apa?" Soal Amar lagi.
"Panggilan apa pulak ni? Panggil aku engkau dah lah." Balas Nur Dhuha.
"Tak manja lah aku engkau. Apa kata kita panggil papa dengan mama, nak tak?" Soal Amar.
"Tak payah nak merepek boleh tak? Geli pulak aku dengar." Nur Dhuha mula merasa rimas.
"Alah boleh lah, barulah rasa yang kita ni sedang couple." Amar masih berharap.
"Ikut kau lah." Acuh tak acuh jawapan Nur Dhuha.
"Kalau macam tu cuba panggil papa sekali." Pinta Amar.
"Tak payah mengada boleh tak?! Macam mana kalau budak kelas kita yang lain dengar? Luar sekolah je kita guna panggilan tu." Tegas Nur Dhuha lagi.
"Baiklah." Terasa agak kecewa dengan layanan Nur Dhuha, namun Amar akur dengan permintaan gadis itu.
==================================================================================
Tiga bulan sudah berlalu semenjak Nur Dhuha dan Amar menjadi pasangan kekasih. Pada awalnya, Nur Dhuha sangat tidak selesa menggunakan gelaran 'papa' dan 'mama', namun setelah seketika dia sudah membiasakan diri.
"Mama, selama kita bercouple ni, papa cuma dapat gambar breast mama je. Tak pernah papa dapat gambar mama full naked." Nur Dhuha membaca pesanan yang dihantar oleh Amar.
"Papa ni betul ke sayang mama?" Nur Dhuha membalas pesanan tersebut.
"Mesti lah betul. Kenapa tiba-tiba mama tanya macam tu pulak?" Amar berasa hairan.
"Lelaki kalau betul-betul sayang perempuan tu, dia tak akan minta gambar-gambar macam tu. Mama dah mula sangsi dengan perangai papa." Nur Dhuha membalas lagi.
"Papa memang betul-betul sayang mama. Papa tahu yang papa tak sepatutnya minta semua tu, tapi papa tak boleh nak tunggu lama lagi sebab mama cantik sangat." Balas Amar.
"Apa kena cantik dengan minta gambar bogel ni?" Soal Nur Dhuha.
"Mestilah ada kena mengena. Mana ada lelaki boleh tahan tengok perempuan cantik. Mestilah diorang nak sangat tengok keindahan perempuan cantik tu." Balas Amar.
"Kalau mama taknak bagi, macam mana?" Ujar Nur Dhuha.
"Boleh lah sayang, please." Amar merayu.
"Papa ni kan, tak cukup ke gambar-gambar breast yang mama bagi selama ni?" Soal Nur Dhuha.
"Bukannya tak cukup, cuma papa memang teringin sangat nak tengok gambar mama full naked. Please mama." Amar sangat berharap.
Nur Dhuha hanya mampu mengeluh dek permintaan demi permintaan oleh kekasih hatinya itu. Dia sebenarnya sangat malu untuk menghantar gambar-gambar tidak senonoh miliknya kepada lelaki itu.
Namun apakan daya kerana sayang, dia terpaksa akur dengan permintaan lelaki itu. Dia kemudian menanggalkan pakaiannya satu persatu sehingga bertelanjang begel. Setelah itu dia menuju ke depan cermin.
Bersambung...
YOU ARE READING
1. Bersaksikan Bulan
Romance🔞🔞🔞 Ikutilah kisah perjalanan hidup Nur Dhuha yang dipenuhi dengan ranjau dalam mencari cinta sejati dalam Bersaksikan Bulan.