Bab 46 : Mengintai lagi

12.6K 102 0
                                    

"Baru kahwin memang lah puji sungguh-sungguh. Nanti dah lama kahwin mesti asyik-asyik cakap ayang busuk." Nur Qistina cuba mengagak.

"Bagi abang sayang lah yang paling wangi sampai bila-bila." Iqbal kemudian menindih tubuh bogel Nur Qistina.

Beliau tidak mahu berborak panjang kerana sudah tidak tahan lagi. Ini adalah kali pertama mereka akan bersetubuh secara halal. Sebelum-sebelum ini hanya zina sahaja yang pernah mereka lakukan.

Iqbal mencium segenap wajah Nur Qistina dari bibir, dahi, dan juga kedua-dua belah pipi isterinya itu. Setelah itu, beliau turun ke bawah sedikit dan mendapatkan leher wanita itu. dijilat dari kiri ke kanan leher itu.

Sesekali beliau menghisap leher itu supaya meninggalkan kesan lovebite. Itu adalah tanda cintanya ke atas isterinya itu. Setelah puas menikmati leher, kini beliau turun lagi ke bahagian dada isterinya.

Sudah pasti sasarannya adalah dua buah gunung yang tergantung di dada itu. Disembamkan wajahnya di dada itu, lalu digomol-gomol dua gunung itu dengan wajahnya. Terasa sungguh lembut payudara Nur Qistina.

Saiz payudara itu juga sangat besar dan membuatkan dirinya sungguh gembira. Tanpa berlengah beliau terus memasukkan puting kekerasan di hujung payudara itu ke dalam mulutnya dan mula menghisap.

Nur Qistina hanya tersenyum melihat suaminya menghisap payudaranya dengan penuh rakus seperti bayi kelaparan. Hisapan daripada suaminya itu membuatkan dia menjadi semakin sayang kepada lelaki itu.

Setelah puas menikmati payudara bersaiz besar itu, Iqbal semakin turun ke bawah. Kali ini perut isterinya itu pula menjadi sasarannya. Dijilat perut itu dari kiri ke kanan, dari atas ke bawah dengan begitu rakus.

Setiap inci kulit di perutnya tidak terlepas dari jilatan itu. Kini perut Nur Qistina dipenuhi dengan air liur suaminya. Namun dia tidak berasa jijik, sebaliknya dia lebih suka kerana tubuhnya kini menjadi semakin hangat.

Setelah itu Iqbal turun lagi ke bawah dan kali ini sasarannya adalah bahagian paling sulit di tubuh Nur Qistina. Dikangkangkan kedua-dua belah peha wanita itu, lalu beliau menyembamkan mukanya di celahan kangkang tersebut.

Dikeluarkan lidahnya, lalu beliau terus sahaja memberikan jilatan ke atas belahan faraj Nur Qistina. Akibat jilatan yang syahdu itu, air mazi Nur Qistina mula mengalir keluar dan membasahi bibir farajnya.

Iqbal tidak membuang masa lalu terus menghirup air mazi itu dengan penuh rakus. Walaupun payau dan kelat, namun beliau sangat sukakan rasa air itu. Ia mampu memberikan tenaga kepada lelaki.

Setelah puas kemaluannya dikerjakan oleh Iqbal, kini tibalah giliran Nur Qistina untuk mengerjakan zakar suaminya itu. Kini Iqbal pula berbaring di atas katil, manakala dia duduk di celahan kangkang suaminya.

Diusap-usap zakar lelaki itu bagi menegak. Setelah itu, dia terus memasukkan batang zakar itu ke dalam mulutnya. Dia mula memberikan hisapan dengan kepalanya digerakkan ke depan dan ke belakang.

Walaupun zakar lelaki itu bukanlah zakar terbesar yang pernah dia kulum, namun zakar itu adalah zakar kegemarannya. Ini mungkin salah satu sebab kenapa dia memilih Iqbal menjadi suaminya.

Setelah yakin zakar itu sudahpun mengeras sepenuhnya, kini tibalah masanya yang ditunggu-tunggu. Dia kemudian memanjat tubuh Iqbal, lalu dia duduk atas celahan kangkang suaminya itu. Perlahan-lahan tubuhnya diturunkan.

Dimasukkan zakar itu ke dalam lubang farajnya, lalu dia mula menggerakkan tubuhnya ke atas dan ke bawah bagi memberi henjutan. Daripada perlahan, henjutannya kemudian dilajukan bagi memberi impak yang maksimum.

Iqbal menjadi tidak keruan dek henjutan daripada Nur Qistina. Kemutan faraj isterinya itu sangat memberi keghairahan kepada zakarnya. Beliau tidak pernah puas menikmati kemutan daripada wanita itu.

Sangat beruntung dirinya kerana dapat memiliki wanita yang cantik itu. Seperti tidak percaya wanita itu kini bergelar isterinya yang sah. Dia tidak mahu melepaskan peluang bersenggama dengan wanita itu.

Lalu beliau terus menerkam payudara Nur Qistina dan meramasnya dengan sekuat hati. Payudara itu terasa seperti lebih besar dan anjal jika dibandingkan sebelum mereka kahwain. Beliau sendiri tidak tahu kenapa ia boleh semakin besar.

"Arghh! Arghh! Arghh!" Nur Qistina tidak dapat menahan lagi, lalu melepaskan erangannya bertalu-talu.

Dia tahu di dalam rumah itu ada ahli keluarganya, namun dia tidak peduli jika ada yang mendengar erangannya. Dia yakin ahli keluarganya juga tidak kisah dengan apa yang mereka lakukan.

Sudah pasti mereka tahu jika orang berkahwin akan menikmati malam pertama. Setelah seketika bersenggama dalam posisi itu, mereka menukar posisi pula. Kali ini Nur Qistina pula berada di bawah.

Iqbal memanjat tubuh isterinya, lalu menusuk senjata keramatnya ke dalam faraj wanita itu. Setelah itu beliau mula memberi tujahan ke depan dan ke belakang. Nur Qistina pula melilit kakinya di pinggang Iqbal.

Ini supaya tujahan suaminya itu lebih padat dan bertenaga. Tangannya pula melilit leher lelaki itu sambil bibir mereka berkucupan. Ini supaya dayungan mereka lebih lazat dan memberi kenikmatan.

Setelah seketika, posisi permainan mereka bertukar lagi. Kali ini Nur Qistina Nur Qistina dalam keadaan bersujud, manakala Iqbal mendatangi isterinya dari arah belakang. Mereka melakukan persetubuhan dalam posisi doggystyle.

Sambil memberi tujahan, Iqbal menampar-nampar punggung gebu Nu Qistina. Punggung itu kelihatan sangat cantik dengan kulitnya bersih dan licin. Tiada cacat cela langsung di punggung gebu itu.

Setelah seketika pasangan terbabit melakukan persetubuhan halal, akhirnya permainan mereka tiba juga ke penghujungnya. Iqbal terus menembak benih segarnya ke dalam faraj Nur Qistina.

Sambil melepaskan tembakan air mani, mereka berdua berdoa supaya benih itu lekat dan mereka dikurniakan cahaya mata. Itu lah impian mereka untuk menjadikan Nur Qistina bunting pelamin.

Setelah semuanya selesai, mereka berdua mengambil keputusan untuk berehat. Kedua-duanya berbaring sambil berpelukan dalam keadaan berbogel. Terpampang kegembiraan di wajah mereka.

"Abang, ayang nak minta maaf tau sebab gagal serahkan dara ayang pada abang masa malam pertama kita ni." Pohon Nur Qistina.

"Kan abang dah cakap yang abang terima sayang seadanya. Tak perlu nak minta maaf segala." Balas Iqbal.

"Terima kasih abang sebab terima ayang seadanya." Kedua-dua mereka kemudian berciuman mulut.

Tanpa mereka sedari, ada mata yang memerhati aksi malam pertama mereka. Di sebalik dinding, Nur Dhuha hanya tersenyum gembira. Dia kini berjaya melihat aksi ranjang kakak keduanya itu.

Setelah pernah melihat aksi kakak sulungnya iaitu Nur Adila, kini niatnya untuk melihat aksi Nur Qistina juga berjaya. Sebelum hari perkahwinan kakaknya itu, dia sudah membuat lubang di dinding bilik kakaknya.

Kini impiannya untuk melihat aksi Nur Qistina berjaya juga. Dia dapat merasakan adegan pasangan itu lebih berahi daripada adegan kakak sulungnya. Mungkin kerana dia pernah melihat aksi Nur Adila sebelum kahwin lagi.

Jadi mungkin sebab itu dia rasakan aksi Nur Qistina dan suaminya lebih memberikan kepuasan kepada dirinya. Apatah lagi abang ipar keduanya itu lebih tampan dan mempunyai zakar yang lebih besar.

Melihat zakar itu membuatkan farajnya berdenyut-denyut. Dia kemudian berlalu dan menuju ke bilik tidurnya. Malam ini dia mahu beronani sepuas-puasnya sambil membayangi zakar itu menembusi farajnya.

Dia sendiri tidak tahu kenapakah semenjak dua menjak ini nafsunya semakin menjadi-jadi. Terasa sungguh rindu mahukan tubuhnya dibelai lelaki. Tapi malangnya kekasih hatinya berada sangat jauh darinya.

Bersambung...

1. Bersaksikan BulanWhere stories live. Discover now