Bab 10 : Rawatan istimewa

2.8K 36 4
                                    

Ini mungkin kerana dia sangat gembira melihat keakraban pasangan suami isteri itu. Walaupun sudah lanjut usia, pasangan suami isteri tersebut masih lagi berperangai seperti anak muda.

"Rasanya dah tegang sangat dah ni konek abang." Ujar Mak Uda setelah seketika memberikan hisapan.

"Kalau macam tu pak Uda mulakan sekarang ye?" Pak Uda meminta kebenaran terlebih dahulu.

"Yelah." Balas Salmiah.

Setelah mendapat kebenaran, Pak Uda tidak membuang masa lagi. Beliau terus sahaja membuka kedua-dua belah peha Salmiah dengan luas. Disua kepala zakarnya di belahan faraj wanita itu.

Dimasukkan perlahan-lahan batang zakarnya ke dalam faraj itu. Terasa sungguh ketat dan padat kemutan wanita itu. Walaupun sudahpun memiliki tiga anak, namun faraj itu terasa seperti faraj anak dara.

Ini lah faraj yang beliau rindui selama ini. Faraj yang pernah beliau tembusi sebanyak tiga kali sebelum ini. Namun kali terakhir beliau dapat nikmati adalah sepuluh tahun lepas setelah wanita itu bersalinkan Nur Dhuha.

Semenjak itu lah beliau tidak pernah lagi dapat merasai kenikmatan menyetubuhi isteri kepada anak saudaranya itu. Beliau tidak mahu melepaskan peluang ini, lalu terus menghenjut dengan laju.

"Emm..Emm..Emm.." Kedengaran dengusan keluar daripada mulut Salmiah.

Walaupun dia tiada mood langsung untuk melakukan hubungan seks, namun dia tidak dapat menyembunyikan keenakan ditujah oleh lelaki separuh abad itu. Geselan pada dinding farajnya sungguh dirasai.

Sedikit demi sedikit mood yang tiada di dalam dirinya kini kembali. Farajnya semakin banyak merembeskan air mazi tatkala zakar lelaki itu disorong dan ditarik. Mak Uda menyedari perubahan pada Salmiah.

Dia merasa gembira melihat wanita itu dapat melupakan sedikit kesedihan di dalam diri. Dia juga gembira melihat Pak Uda akhirnya dapat menyetubuhi Salmiah. Dia tahu bertapa rindu suaminya pada Faraj wanita itu.

Baginya jika suaminya gembira, dia juga menumpang gembira bersama-sama. Dia kemudian menghampiri Salmiah yang sedang berbaring, lalu menarik menarik tuala yang menutupi bahagian atas tubuh wanita itu.

Kini terdedahlah buah dada Salmiah di hadapan pandangan mata. Salmiah tidak melarang perbuatan Mak Uda itu kerana dia sudah ketepikan perasaan malunya. Kini tubuh bogelnya sudahpun dilihat oleh pasangan itu.

Melihat keindahan tubuh bogel Salmiah membuatkan Pak Uda menjadi semakin ghairah. Beliau kemudian melajukan tujahannya ke atas wanita itu. Bergegar-gegar payudara Salmiah tatkala menerima tujahan itu.

Mak Uda tidak mahu melepaskan peluang ini dan menyertai pasangan itu. Dia kini meramas-ramas payudara Salmiah yang sedang bergoncang itu. Sesekali dia menghisap payudara yang pejal dan bulat itu.

"Maknya, cuba bogel sekali." Arah Pak Uda.

Mak Uda menuruti arahan suaminya, lalu menanggalkan baju kurung kedah yang menutupi bahagian atas tubuhnya. Setelah itu, kain batiknya juga ditanggalkan. Akhir sekali, pakaian dalamnya pula dilucut.

Maka kini berbogel lah Mak Uda di hadapan mereka. Salmiah hanya memerhati wanita itu berbogel dengan perasaan kagum. Tidak menyangka wanita yang sudahpun separuh abad itu masih mempunyai tubuh yang cantik.

Mak Uda kembali menghampiri pasangan itu, lalu menyambung kembali bermain dengan payudara Salmiah. Dia menghisap payudara sebelah kanan dengan rakus sambil tangan kirinya menggentel puting di payudara sebelah kiri.

"Ermm..." Salmiah kini menggeliat kesedapan apabila tubuhnya dikerjakan oleh pasangan suami isteri itu.

"Maknya, kamu duduk sambil kangkang kai." Pak Uda memberi arahan lagi. Mak Uda menuruti apa yang disuruh oleh suaminya.

"Sal, kamu menonggeng sambil jilat pepek mak Uda boleh?" Pinta Pak Uda.

"Boleh pak Uda." Salmiah menuruti.

Dia kemudian menonggengkan tubuhnya sambil wajahnya berada di celah-celah di antara kedua-dua belah peha Mak Uda. Wajahnya dirapatkan ke celahan kangkang itu, lalu menjilat faraj Mak Uda.

Jilatan ke atas faraj itu dapat dilakukan dengan mudah memandangkan faraj itu bersih tidak berbulu. Salmiah dapat mengagak yang wanita itu sudahpun merancang untuk melakukan hubungan seks seperti ini.

Ini kerana wanita itu sudah bersedia dengan mencukur bulu farajnya. Oleh kerana wanita itu memang sudah bersedia untuk melakukan maksiat ini, Salmiah terus sahaja menjilat faraj itu dengan laju.

"Arghhh! Arghhh! Arghhh!" Kedengaran erangan ghairah semakin kuat keluar daripada mulut Mak Uda.

Jilatan daripada Salmiah sungguh membuatkan nafsunya semakin memuncak. Air mazinya semakin banyak mengalir keluar dek jilatan tersebut. Salmiah mengambil peluang ini untuk menghirup air mazi itu.

Pak Uda yang berada di belakang Salmiah sungguh teruja melihat faraj isterinya dijilat wanita cantik itu. Ini membuatkan zakarnya semakin berdenyut-denyut. Beliau tidak membuang masa, lalu mendatangi Salmiah daripada belakang.

Ditusuk zakarnya ke dalam faraj Salmiah, lalu beliau menyambung kembali tujahannya. Kini beliau menyetubuhi Salmiah dalam posisi doggystyle. Sambil menujah, tangannya memaut erat pinggang Salmiah.

Ditolak dan ditarik pinggang itu ke depan dan ke belakang bagi memberi geseran yang maksimum. Sambil menujah, tangannya menampar-nampar punggung Salmiah yang pejal dan gebu itu.

Sungguh cantik melihat permandangan di hadapan matanya ketika ini. Tubuh Salmiah yang sedang menonggeng itu sangat menggoda dan mampu mencairkan mana-mana lelaki yang melihatnya.

"Sal, pepek Mak Uda kamu tu dah basah lencun ke belum?" Soal Pak Uda setelah seketika memberikan tujahan.

"Rasanya dah basah sangat ni." Balas Salmiah sambil mengusap-usap faraj Mak Uda.

"Kalau macam tu maknya baring pula." Arah Pak Uda.

Mak Uda menuruti arahan suaminya lalu berbaring secara menelentang di atas tikar itu. Setelah itu Pak Uda mengangkangkan kedua-dua belah peha isterinya. Kali ini beliau mahu memberi kenikmatan ke atas isteri tercinta.

Dimasukkan zakarnya ke dalam faraj Mak Uda, lalu beliau memulakan tujahannya. Digerakkan tubuhnya ke depan dan ke belakang bagi memberi impak geseran yang maksimum ke atas faraj isterinya.

Salmiah pula berlutut di atas wajah Mak Uda dengan farajnya betul-betul berada di muka wanita itu. Mak Uda menarik sedikit tubuh Salmiah ke bawah supaya faraj wanita itu menyentuh bibirnya.

Setelah faraj itu menyentuh bibirnya, dia tidak membuang masa lalu terus memberikan jilatan. Sambil menikmati jilatan itu, Salmiah menurunkan tubuhnya ke bawah dan mencari faraj Mak Uda.

Dia kemudian menjilat faraj itu yang sedang ditujah oleh Pak Uda. Sesekali dia menjilat batang zakar pak Uda yang sedang keluar masuk ke dalam lubang faraj mak Uda. Mereka bertiga saling bantu membantu.

Kali ini pak Uda pula yang berbaring di atas tikar, manakala Salmiah dan mak Uda pula yang menjalankan tugas. Salmiah duduk di atas pinggang pak Uda, manakala mak Uda duduk di atas wajah suaminya.

Salmiah menurunkan tubuhnya perlahan-lahan, lalu memasukkan zakar pak Uda ke dalam lubang farajnya. Setelah keseluruhan zakar itu berada di dalam farajnya, dia terus menghenjut tubuhnya.

Ke atas dan ke bawah tubuhnya digerakkan bagi memberi kenikmatan melakukan seks. Manakala mak Uda pula duduk di atas wajah pak Uda sambil suaminya itu memberikan jilatan ke atas farajnya.

Bersambung...

1. Bersaksikan BulanWhere stories live. Discover now