"Arghh..Arghh..Arghh.." Dari luar bilik, jelas kedengaran suara Salmiah diselang-seli dengan suara mak Uda mengeluarkan erangan bertalu-talu.
"Kang long, kenapa dengan ibu tu?" Soal Nur Dhuha yang sedang duduk di atas riba kakaknya.
"Ibu tengah dapatkan rawatan." Balas Nur Adila.
"Ibu sakit lagi ke?" Soal Nur Dhuha lagi.
"Luaran memang ibu dah sembuh, tapi dalaman ibu masih lagi sakit. Itulah sebabnya Tok Uda dan Nek Uda datang sini untuk rawat ibu." Jawab Nur Adila.
"Patutlah ibu jarang layan kita semenjak abah meninggal, ibu sakit lagi rupanya. Harap lepas ni ibu sembuh lah, jadi boleh lah layan kita macam dulu." Nur Dhuha berharap.
Nur Adila juga berharap begitu. Dia sebenarnya dapat mengagak apa yang sedang dilakukan oleh mereka di dalam bilik itu. Ini kerana dia sudahpun besar dan sangat mengenali suara wanita dalam keadaan keghairahan.
Dia tidak peduli sama ada rawatan yang dijalankan itu salah di sisi agama ataupun betul, yang penting ibunya kembali seperti sediakala. Ini kerana dia bakal melanjutkan pelajaran ke universiti tidak lama lagi.
Jika ibunya masih lagi kemurungan seperti sekarang, sudah pasti sukar baginya untuk meninggalkan rumah dan melanjutkan pelajaran. Sukar dia meninggalkan adik-adiknya tidak terurus begitu sahaja.
Jadi apa yang dia harap sekarang ini adalah Mak Uda dan Pak Uda mampu menyembuhkan ibunya walaupun dengan cara yang salah. Ini kerana dia dapat mengagak ibunya kini sedang disetubuhi oleh Pak Uda.
Di dalam bilik tidur Salmiah pula, kelihatan tiga sosok manusia sedang dalam keadaan bertelanjang bulat. Mereka sudahpun tiba ke kemuncak permainan apabila Pak Uda merasakan air maninya hampir keluar.
"Kamu berdua berlutut." Arah Pak Uda.
Salmiah dan Mak Uda menuruti arahan lelaki itu lalu berlutut di atas tikar mengkuang. Pak Uda kemudian berdiri di hadapan mereka, lalu memulakan lancapan ke atas zakarnya sambil menghala ke arah Salmiah.
Seketika melancap, akhirnya air yang dinanti keluar juga. Berdas-das tembakan dilepaskan oleh pak Uda ke arah payudara Salmiah. Kini berselerakan lah air yang melekit itu di tubuh bogel Salmiah.
Mak Uda kemudian meratakan air mani itu di setiap pelusuk payudara Salmiah. Setelah itu dia menghisap dan menjilat batang zakar suaminya. Setiap titis saki-baki air mani di zakar itu disedut ke dalam mulutnya.
Setelah dirasakan tiada lagi air mani yang tertinggal, dia kemudian mendapatkan mulut Salmiah. Kedua-dua wanita itu kemudian berciuman mulut. Mak Uda memindahkan saki-baki air mani ke dalam mulut Salmiah.
Air mani pak Uda yang bercampur dengan air liur mak Uda itu kemudian ditelan oleh Salmiah sehingga habis. Mak Uda dan pak Uda hanya tersenyum gembira melihat Salmiah mampu bersama mereka sehingga tamat permainan.
"Macam mana, rasa lebih ceria tak lepas dapat 'rawatan' ni?" Soal mak Uda.
"Takde rasa perubahan pun." Balas Salmiah.
"Ye ke ni? Tapi kenapa muka Sal ceria semacam je ni." Mak Uda mengusap pipi wanita itu. Salmiah tidak tahu bagaimana lagi mahu menyembunyikan kegembiraannya melakukan seks secara bertiga.
"Takpe lah, kita try lah buat 'rawatan' ni beberapa kali tengok macam mana. Tengok boleh sembuh ke tak." Pak Uda mencelah. Beliau sebenarnya hanya mahu menjamah tubuh Salmiah dengan lebih kerap.
"Yelah, kita try lagi lepas ni." Balas Salmiah lalu mengutip semula kain batiknya.
"Nak buat apa kain batik tu?" Soal mak Uda.
"Nak pakai lah, takkan nak berbogel je." Ujar Salmiah.
"Jangan pakai lagi. Mak Uda nak kamu tidur secara berbogel setiap kali buat 'rawatan' ni. Baru lah lebih mujarab." Jelas mak Uda.
"Ada-ada jelah mak Uda ni." Salmiah seperti tidak percaya dengan apa yang diperkatakan wanita itu, namun hanya menuruti.
Dia batalkan niatnya untuk mengenakan kain batik itu ke tubuhnya semula. Mak Uda kemudian memimpin Salmiah menuju ke katil. Dia terus merebahkan tubuh bogel wanita itu ke atas katil.
"Selamat malam Sal. Ingat jangan pakai apa-apa tau tidur malam ni." Tegas Mak Uda sebelum mencium dahi wanita itu.
==================================================================================
Empat tahun sudah berlalu semenjak kematian Supian. Kini rumah keluarga Salmiah kembali seperti sediakala setelah Salmiah tidak lagi kemurungan. Ini semua hasil kejayaan pasangan Mak Uda dan Pak Uda.
Setelah beberapa kali melakukan rawatan istimewa, Salmiah menjadi semakin gembira. Ini kerana kenikmatan yang diberikan lelaki itu dapat menyembuhkan batinnya. Setelah pulih, Salmiah mengambil tempat menjadi ketua keluarga.
Dia lah ibu, dia jugalah ayah di dalam rumah itu. Dia terpaksa bekerja bagi menampung perbelanjaan isi rumah. Nasib baiklah atas kemahiran dia memasak, dia diterima sebagai tukang masak di kantin sekolah.
Anak sulungnya iaitu Nur Adila kini sudahpun berusia 22 tahun dan dalam tahun terakhir ijazah di universiti. Anaknya yang kedua iaitu Nur Qistina pula sudahpun berusia 18 tahun dan baru menerima keputusan SPM.
Manakala anak bongsunya pula iaitu Nur Dhuha kini satu-satunya yang masih bersekolah dan berada di tingkatan dua. Salmiah merasa sungguh gembira melihat anak-anaknya membesar dengan sempurna.
Di sebuah sekolah, terlihat satu kejohanan olahraga peringkat daerah sedang dijalankan. Nur Dhuha berdebar-debar di garisan permulaan. Walaupun bukan kali pertama memasuki pertandingan, perasaan gementar tetap masih ada.
"On your mark!" Kedengaran suara arahan di tepi track. Nur Dhuha mula bersedia.
"Get Set!" Nur Dhuha menaikkan pinggulnya.
Sejurus itu, satu tembakan kedengaran dilepaskan. Tanpa berlengah, Nur Dhuha terus membuka langkah kakinya. Dengan sedaya upaya dia menggunakan seluruh kudrat untuk memecut ke garisan penamat.
Walaupun telah bersungguh-sungguh memecut, namun sayangnya apabila dia menyedari ada dua orang pelumba sedang mendahuluinya. Walaupun berusaha dengan keras, dia gagal mengecapi kemenangan.
Dia menjadi orang ketiga melepasi garisan penamat. Ini bermakna dia hanya mampu menghadiahkan pingat gangsa kepada sekolahnya. Dia hanya menggelengkan kepala di tepi track akibat kekecewaan.
"Apa yang sedih sangat tu, kau dapat gangsa kot. Patutnya kau gembira lah." Tegur satu suara setelah bahunya ditepuk.
"Gembira apa kalau setakat dapat gangsa. Orang nak emas lah, faham tak?" Nur Dhuha mencebikkan wajahnya.
"Alah relax lah. Kau tu form 2, yang dua orang tadi yang kalahkan kau tu form 3. Next year kalau kau dah form 3, mesti kau boleh menang punya." Suhaimi cuba menyedapkan hati gadis itu.
"Yelah tu. Kau punya acara bila start?" Nur Dhuha mengubah topik.
"Kejap lagi. Ok lah aku nak pergi masuk track dulu." Suhaimi meminta diri dan meninggalkan Nur Dhuha.
Nur Dhuha hanya memerhatikan lelaki itu menuju ke track perlumbaan. Hanya empat orang sahaja atlet daripada sekolah mereka yang layak bertanding di peringkat daerah termasuk dia dan Suhaimi.
Dua atlet yang lain sudahpun tewas di acara masing-masing, manakala dirinya hanya memenangi gangsa. Kini harapan untuk sekolahnya memenangi pingat emas terletak di bahu Suhaimi.
Bersambung...
YOU ARE READING
1. Bersaksikan Bulan
Romance🔞🔞🔞 Ikutilah kisah perjalanan hidup Nur Dhuha yang dipenuhi dengan ranjau dalam mencari cinta sejati dalam Bersaksikan Bulan.