"Ececeh... Tak payah lah nak tipu, macam lah saya tak tahu apa abang Man dah buat dengan kak ngah." Sindir Nur Dhuha.
"Dhuha tahu ke pasal abang dengan Qis?" Rahman pura-pura terkejut. Beliau sebenarnya tahu yang Nur Dhuha sudahpun menyaksikan perbuatannya dengan Nur Qistina tempoh hari.
"Ya saya tahu, nasib abang Man dapat adik ipar baik macam saya ni. Kalau tak habis abang Man." Ujar Nur Dhuha.
"Terima kasih tau sebab tak report dekat Dila." Ucap Rahman.
"Abang Man tak jawab lagi, siapa paling best hisap?" Nur Dhuha mengulangi persoalannya.
"Susah lah nak jawab, masing-masing ada kelebihan." Balas Rahman.
Beliau kalau boleh tidak mahu membandingkan teknik hisapan antara adik-beradik itu supaya tiada yang berkecil hati. Baginya beliau hanya mahu menikmati hisapan daripada kesemua adik-beradik itu.
Namun Nur Dhuha dapat mengagak bahawa hisapannya tidak sehebat hisapan kakak-kakaknya setelah melihat reaksi abang iparnya itu. Mungkin kerana faktor pengalaman dirinya berbanding kakak-kakaknya.
Ini kerana dirinya jarang sekali melakukan oral seks terhadap lelaki, jadi mana mungkin dapat dibandingkan dengan kakak-kakaknya. Semakin dihisap zakar itu, semakin tubuh Nur Dhuha merasai ghairah sekali.
"Nak buat lebih dari ni tak?" Soal Rahman.
"Nak buat lebih macam mana tu?" Nur Dhuha inginkan kepastian.
"Cuba Dhuha duduk dekat batang abang, lepas tu gesel-gesel cipap Dhuha atas batang abang." Pinta Rahman.
"Eyy tak malu minta dekat adik ipar sendiri." Perli Nur Dhuha.
Namun dia tetap turuti juga permintaan abang iparnya itu. Dia kemudian memanjat tubuh lelaki itu, dan duduk di atas celah kangkang lelaki itu. Kini bibir farajnya menyentuh zakar yang sedang mengeras itu.
Dia menggerakkan tubuhnya ke depan dan ke belakang bagi memberi geseran ke atas zakar itu. Dengan berbekalkan air mazinya, geseran itu dapat berjalan dengan lebih lancar. Kelihatan Rahman semakin tidak keruan.
Beliau menjadi semakin ghairah tatkala menerima geseran itu. Namun beliau agak kecewa kerana tidak dapat melihat tubuh bogel Nur Dhuha lagi. Ini kerana tubuh gadis itu sednag ditutupi dengan tuala.
"Dhuha, cuba buka tuala tu." Pinta Rahman.
"Taknak." Nur Dhuha menolak permintaan lelaki itu.
Dia masih lagi belum bersedia untuk mendedahkan tubuhnya di hadapan lelaki lain. Rahman yang semakin tidak keruan itu, mengambil keputusan untuk melihat tubuh adik iparnya itu secara paksa.
"Ehh abang Man nak buat apa?" Soal Nur Dhuha setelah lelaki itu menggenggam tualanya.
Rahman tidak menjawab, sebaliknya terus menyentap tuala yang sedang terlilit di tubuh Nur Dhuha. Maka terdedahlah tubuh bogel Nur Dhuha di pandangan matanya. Sangat cantik kelihatan tubuh itu.
"Apa ni abang Man?!" Nur Dhuha mencebikkan mukanya.
Dia menutup payudaranya dengan tangan kanan, manakala farajnya dengan tangan kiri. Rahman yang masih belum puas itu terus mengalihkan tangan Nur Dhuha. Beliau mahu melihat sepuas-puasnya.
Bukan sahaja mahu melihat, beliau juga mahu menyentuh. Diterpa payudara Nur Dhuha, lalu beliau meramas-ramas payudara itu dengan penuh geram. Sungguh lembut dan empuk payudara adik iparnya itu.
"Apa ni abang Man?!" Nur Dhuha cuba menepis tangan itu.
Namun Rahman yang semakin tidak keruan itu tidak mahu melepaskan peluang yang terhidang. Beliau terus membaringkan tubuh bogel Nur Dhuha di atas tikar. Didepa kedua-dua belah tangan gadis itu.
Setelah itu beliau terus merapatkan wajahnya ke dada Nur Dhuha. Dicari payudara gadis itu, lalu beliau terus memasukkan puting gadis itu ke dalam mulutnya. Dihisap dengan penuh rakus payudara itu.
Nur Dhuha tiada lagi daya mahu menghalang perbuatan itu. Dia kini pasrah dan membiarkan sahaja perilaku abang iparnya itu. Dia juga sebenarnya sangat suka apabila payudaranya dihisap oleh seseorang.
Melihat adik iparnya itu sudah tidak membantah membuatkan Rahman menjadi semakin berani. Setelah puas bermain dengan kedua-dua gunung gadis itu, kini sasarannya beralih pula ke bahagian bawah.
Dikangkangkan kedua-dua belah peha Nur Dhuha dengan luas, lalu beliau merapatkan wajahnya ke celahan kangkang itu. Matanya tidak berkelip tatkala memandang keindahan bentuk faraj Nur Dhuha.
Dengan dikelilingi kulit berwarna cerah dan dilitupi bulu-bulu halus, bibir faraj Nur Dhuha yang mulus dan berwarna merah jambu itu cukup mengiurkan mana-mana lelaki yang melihat keindahan itu.
Tanpa menunggu lama, Rahman terus menyuakan lidahnya ke belahan faraj tersebut. Jilatan demi jilatan telah menyebabkan air mazi milik Nur Dhuha bercucuran membasahi permukaan farajnya.
"Arghh! Arghh! Arghh!" Akibat kesedapan yang melampau, Nur Dhuha tidak dapat menahan suaranya lalu meraung kenikmatan.
Sudah agak lama faraj itu tidak diberi jilatan oleh sesiapa. Namun apa yang istimewa kali ini adalah jilatan yang diterimanya lebih nikmat kerana dilakukan oleh lelaki berpengalaman. Lelaki yang sudah biasa memberi jilatan.
"Arghhh!!" Semakin kuat raungan nafsu oleh Nur Dhuha.
Suara raungannya hampir-hampir sahaja mengejutkan Qaseh Diana, namun nasib baik anak kecil itu kembali menyambung tidurnya. Nur Dhuha cuba mengawal suaranya dengan menekup mulutnya dengan tangan kanan.
Manakala tangan kirinya membelai kepala abang ipar yang berada di celah kangkangnya. Rahman semakin rakus menghirup air mazi gadis itu. Setelah puas menjilat kemaluan itu, beliau tidak dapat menahan syahwatnya lagi.
Rahman kemudian merapatkan zakarnya ke pintu faraj lalu digesel-gesel kepala zakar tersebut di belahan faraj gadis itu. Melihat adik iparnya tidak menghalang perbuatannya, beliau kini menjadi lebih berani.
Beliau memasukkan batang zakarnya ke dalam faraj Nur Dhuha secara perlahan-lahan. Akibat keghairahan memenuhi ruang fikirannya, Nur Dhuha hanya membiarkan batang kekar milik suami kepada kakaknya itu menembusi alat sulitnya.
Bisikan syaitan berjaya mengatasi imannya yang senipis kulit bawang. Dia sudah tidak mempedulikan haram dan halal lagi. Apa yang diingini olehnya sekarang hanya kenikmatan melakukan seks.
Rahman tidak menyangka, tubuh gadis yang diidamnya setelah sekian lama, akhirnya tewas ke dalam genggamannya. Semenjak beliau mengahwini Nur Adila, tubuh kedua-dua adik kepada isterinya sentiasa menjadi khayalan nafsunya.
Akhirnya berjaya juga beliau menembusi faraj gadis cantik idamannya itu. Sedang dia asyik menujah faraj gadis bertubuh itu, tanpa disedari kelibat sosok tubuh manusia berdiri di hadapan pintu bilik.
"Ya Allah, apa yang korang buat ni?!" Bentak wanita yang berdiri tercegat di pintu.
"Sayang?!" Rahman sungguh terkejut melihat wajah isterinya di muka pintu.
Beliau dengan cepat menarik keluar batang miliknya daripada dalam faraj Nur Dhuha lalu berlari ke arah wanita itu untuk menenangkannya. Nur Dhuha juga sangat terkejut melihat kakaknya tiba-tiba muncul.
Dia cepat-cepat mencapai semula tualanya, lalu melilit kembali ke atas tubuhnya. Setelah itu dia terus berlari meninggalkan ruang tamu. Kini perasaan takut dan menyesal mula menyelubungi dirinya.
Nur Adila masih lagi tercegat di hadapan pintu tanpa dapat berkata-kata. Dia sangat terkejut melihat apa yang terjadi di hadapan matanya. Tidak pernah disangka akan melihat satu perbuatan terkutuk.
Bersambung...
YOU ARE READING
1. Bersaksikan Bulan
Romance🔞🔞🔞 Ikutilah kisah perjalanan hidup Nur Dhuha yang dipenuhi dengan ranjau dalam mencari cinta sejati dalam Bersaksikan Bulan.