Sedangkan tubuh Nur Dhuha sangat kecil dan kurus, bagaimana boleh ada payudara sebesar itu. Nur Adila juga tidak mahu ketinggalan, lalu menanggalkan tuala yang terlilit di tubuhnya. Kini bertelanjang bulatlah dirinya
Terlihat perutnya yang memboyot dengan kandungan tujuh bulan dan buah dada yang sedikit kendur. Ini kerana payudara itu kerap disedut oleh anaknya. Dia kemudian berlutut di atas muka suaminya.
"Abang jilat puki ayang ye." Pinta Nur Adila.
Rahman menuruti permintaan Nur Adila lalu terus menyedut bibir faraj isterinya itu. Nur Adila menjadi keghairahan tatkala farajnya dikerjakan oleh mulut suaminya. Dia kini merapatkan wajahnya ke wajah Nur Dhuha.
Dicari mulut gadis itu, lalu kedua-dua mereka berciuman mulut. Nur Dhuha agak kerkejut dengan perbuatan kakaknya itu. Ini adalah kali pertama rasanya dia bercium mulut dengan kakaknya sendiri.
Walaupun sudah acapkali bercium dengan perempuan, namun kali ini dia merasa tidak senang. Ini kerana bibir yang bertemu dengan bibirnya adalah milik kakak kandungnya sendiri. Terasa lain macam ketika ini.
Namun semakin lama bercium, semakin kesedapan yang dirasakan. Dia kini tidak lagi peduli, sebaliknya menikmati ciuman itu. Sambil berciuman, Nur Dhuha masih lagi rancak memberikan henjutan ke atas zakar Rahman.
Manakala Rahman pula masih lagi tidak henti memberikan jilatan ke atas faraj Nur Adila. Kelihatan Nur Adila sungguh seronok melakukan hal tersebut. Dia sendiri tidak tahu apa yang seronok melakukan hal ini.
Jarang sekali terjadi seorang isteri membenarkan suaminya menyetubuhi wanita lain, apatah lagi wanita itu adalah adik kandungnya sendiri. Dia tidak tahu kenapakah dia bersetuju dengan rancangan suaminya.
Mungkin kerana janji yang telah dibuat oleh Rahman telah menyebabkan dia bersetuju. Janji yang akan dia tuntut tidak lama lagi. Setelah agak lama kedua-dua beradik itu berada di atas tubuh Rahman, kini posisi mereka telah diubah.
Nur Dhuha kini berada dibawah dalam keadaan menelentang manakala Rahman duduk di celah kangkang gadis itu sambil meneruskan tujahan. Nur Adila pula kini mencangkung di atas muka Nur Dhuha.
"Jilat puki along ye dik." Pinta Nur Adila.
Nur Dhuha hanya menuruti lalu memberikan jilatan ke atas faraj Nur Adila. Sudah terlalu lama rasanya dia tidak menikmati faraj wanita lain. Namun kali ini lebih istimewa kerana ia adalah faraj kakaknya sendiri.
Sedang faraj Nur Dhuha ditujah, kedua-dua tangan Rahman ligat meramas buah dada isterinya sambil bibir mereka saling bertemu. Setelah agak lama dalam posisi tersebut, kini mereka bertukar lagi posisi.
Kali ini Nur Adila pula berbaring secara menelentang, manakala Nur Dhuha menindih tubuh kakaknya dari atas sambil menonggengkan punggungnya. Kali ini sasaran Rahman adalah faraj isterinya.
Ketika Rahman cuba memasukkan batang zakarnya ke dalam faraj Nur Adila, tiba-tiba isterinya itu menghalang beliau meneruskan niatnya dengan menutupi pintu faraj dengan menggunakan tangannya.
"Harini abang jolok puki adik jelah ya. Puki ayang rasa tak selesa lah. Tak larat sangat." Ujar Nur Adila.
"Tapi rasa tak lengkap lah kalau tak jolok puki sayang." Balas Rahman.
"Please." Nur Adila mengharap.
Kelihatan wajah Rahman ketika ini agak kecewa, namun beliau tetap akur dengan permintaan isterinya. Beliau kemudian terus memasukkan zakarnya ke dalam faraj Nur Dhuha setelah aksi mereka terhenti seketika.
Melihat adiknya yang tidak keruan di atasnya, Nur Adila lalu menarik muka gadis itu lalu dicium bibir adiknya. Kini Nur Dhuha menerima tujahan daripada belakang oleh Rahman dan ciuman daripada bawah oleh Nur Adila.
Nur Dhuha tidak menyedari tubuhnya telahpun rebah menghempap tubuh kakaknya itu. Payudara kedua-dua adik-beradik itu kini bergeselan mengikut rentak henjutan Rahman. Terasa perut wanita mengandung itu di perutnya.
Nur Dhuha cuba mengangkat tubuhnya sedikit supaya tidak memberi tekanan kepada kandungan kakaknya. Setelah agak lama berlayar, Rahman akhirnya mencabut zakarnya keluar daripada dalam faraj Nur Dhuha.
"Dah nak pancut ni, nak pancut kat mana?" Soal Rahman.
"Pancut jelah kat mana-mana yang abang suka." Balas Nur Adila.
"Kalau macam tu abang pancut atas perut sayang ye." Ujar Rahman. Nur Adila menganggukkan kepalanya tanda setuju.
"Dhuha boleh tolong lancapkan batang abang tak?" Pinta Rahman.
Nur Dhuha bersetuju dengan permintaan itu lalu mula melancapkan batang zakar abang iparnya itu. Dia memberi kocokan ke atas zakar tersebut dengan pantas sehingga memuntahkan air mani pekat bertalu-talu.
Setelah air mani terpancut sehingga ke titisan terakhir, Nur Dhuha kemudian menjilat sisa-sisa air mani di hujung zakar tersebut. Setelah itu, air mani yang memenuhi perut kakaknya pula menjadi sasaran.
Perlahan-lahan perut membusung Nur Adila dijilat oleh Nur Dhuha. Terasa seperti ada gerakan dari dalam perut itu. Sedang gadis itu menjilat sisa-sisa mani di perutnya, Nur Adila mengusap lembut ubun-ubun dan rambut adiknya.
Terasa sayang yang cukup menebal terhadap adik bongsunya itu. Setelah selesai air mani di perut itu dijilat oleh Nur Dhuha, Nur Adila kemudian mendapatkan bibir adiknya lalu dicium gadis itu serakus-rakusnya.
Setelah selesai dengan permainan mereka, Nur Dhuha kemudian bangun dari atas katil lalu mengutip setiap helai pakaiannya yang berselerak di atas lantai. Dia kemudian cuba meninggalkan bilik tersebut.
"Adik nak pergi mana?" Soal Nur Adila.
"Nak masuk bilik adik lah." Balas Nur Dhuha.
"Tak payah, tidur dekat sini je." Pinta Nur Adila.
"Tapi..." Nur Dhuha agak keberatan.
"Please." Rayu Nur Adila.
"Yelah." Nur Dhuha akhirnya mengalah.
Dia akur dengan permintaan kakaknya itu, lalu merebahkan kembali tubuhnya ke atas katil. Dia berbaring di tengah, manakala Nur Adila di kanan dan Rahman di kiri. Dia kini diapit oleh suami isteri itu.
Akibat kepenatan, dia hanya mengambil masa beberapa minit sahaja untuk melelapkan mata. Tanpa dia sedari tubuh bogelnya kini dipeluk erat oleh pasangan tersebut. Nur Adila membelai lembut tubuh adiknya yang sudahpun lena dibuai mimpi.
Pipi gadis itu dicium berkali-kali dengan penuh kasih sayang. Terasa agak bersalah kerana mengheret adiknya sekali dalam perbuatan mereka. Dia sendiri tidak menyangka adiknya itu akan tertewas di tangan suaminya.
"Maafkan kak Long, sayang." Ujar Nur Adila sambil mencium dahi Nur Dhuha yang telahpun lena.
Dia kemudian memandang wajah suaminya yang juga sudah lena di sebelah adiknya. Terasa geram pula apabila mengenangkan zakar suaminya itu telahpun menembusi bahagian paling sulit Nur Dhuha.
Dia tidak tahu bagaimana dia boleh bersetuju dengan rancangan gila suaminya itu. Kini adiknya sudahpun rebah ke tangan lelaki itu. Sudah terlambat untuk dia menyesali akan keputusan yang dibuat.
Apa yang dia mampu buat ketika ini adalah hanya menanti janji yang suaminya lafazkan. Lelaki itu berjanji akan memberikan zakar lain kepadanya jika dia membenarkan lelaki itu menikmati tubuh Nur Dhuha.
Walaupun memberi tubuh Nur Dhuha adalah idea gila, namun dia hanya terus bersetuju. Ini memandangkan sudah lama rasanya dia ingin merasai zakar lelaki lain. Dia sebenarnya sudah bosan dengan zakar Rahman.
Dia ingin mencuba merasai zakar lelaki yang tidak pernah dia rasai sebelum ini. Namun dia masih belum tahu siapakah lelaki yang akan menyetubuhinya kelak. Ini kerana suaminya masih belum ingin memberitahu.
Bersambung...
YOU ARE READING
1. Bersaksikan Bulan
Romance🔞🔞🔞 Ikutilah kisah perjalanan hidup Nur Dhuha yang dipenuhi dengan ranjau dalam mencari cinta sejati dalam Bersaksikan Bulan.