Bab 37 : Adik ipar

17.8K 128 4
                                    

"Eyy taknak lah, macam mana kalau dia terjaga? Habis dia cerita dekat kak long. Mati kita." Nur Qistina masih lagi membantah.

"Janganlah risau." Rahman kemudian terus menarik tangan Nur Qistina menuju ke ruang tamu.

Nur Qistina akhirnya mengalah dan menuruti lelaki itu. Dia cuma berdoa supaya adik bongsunya tidak terjaga dan melihat perbuatannya. Tanpa disedari mereka, Nur Dhuha sudahpun menyedari.

Gadis itu kini hanya menyorok di sebalik almari tidak jauh daripada situ. Dia mahu melihat apa yang akan dilakukan oleh kedua-dua mereka. Dia mahu tahu adakah tekaannya betul ataupun tidak.

Kembali ke ruang tamu, kelihatan kedua-dua mereka sudahpun duduk di atas sofa. Rahman kini sedang mengusap-usap rambut Nur Qistina. Gadis itu masih lagi dalam kerisauan jika perbuatan mereka tertangkap.

"Janganlah risau." Rahman kemudian mencium pipi Nur Qistina.

Nur Qistina kemudian menoleh kepalanya ke arah lelaki itu. Ketika itu juga lah Rahman mendapatkan bibir gadis itu, lalu kedua-duanya bercium mulut. Tiada bantahan daripada Nur Qistina kali ini.

Ini membuatkan Rahman semakin mengorak langkahnya. Sambil berciuman, tangannya menjalar ke dada gadis itu. Sudah pasti dua gunung yang tergantung di dada gadis itu menjadi sasarannya.

Beliau sungguh suka dengan payudara milik adik iparnya itu. Payudara itu bersaiz lebih besar jika dibandingkan dengan payudara Nur Adila. Sungguh bertuah dirinya dapat merasai sendiri payudara itu.

Kini Rahman membaringkan pula tubuh Nur Qistina di tas sofa itu. Baju kelawar yang dipagai gadis itu diselak sehingga ke paras pinggang. Maka terdedahla faraj Nur Qistina yang ditutupi oleh bulu-bulu halus.

Ini memandangkan gadis itu tidak memakai seluar dalam. Tanpa berlengah Rahman terus menerkam celahan kangkang gadis itu. Dikeluarkan lidahnya, lalu beliau terus menjilat belahan faraj itu.

"Ermm!" Kedengaran dengusan terpancul keluar daripada mulut Nur Qistina.

Mendengar suara yang cukup manja itu membuatkan Rahman menjadi semakin bernafsu. Beliau terus melajukan jilatannya ke atas faraj itu. Terasa payau di lidahnya tatkala air mazi gadis itu mengalir keluar.

Dihirup air itu dengan lahap setelah air itu semakin banyak merembes keluar. Walaupun sudah pernah merasai air mazi gadis itu, namun beliau tidak pernah puas. Ini kerana air mazi itu sangat istimewa.

Rasanya berbeza jika dibandingkan dengan air mazi Nur Adila. Tidak tahu apa yang membezakan, namun kedua-dua beradik itu mempunyai keistimewaan masing-masing dan beliau suka akan kedua-duanya.

Setelah puas mengerjakan faraj Nur Qistina, kini beliau menukar sasarannya pula. Kali ini baju kelawar itu diselak lebih tinggi sehingga ke atas dada. Maka tersembul lah gunung segar milik gadis itu di hadapan mata.

Ini kerana gadis itu tidak memakai coli di sebalik baju itu. Rahman terus menerpa payudara itu, lalu menghisap dengan penuh rakus seperti bayi kelaparan. Beliau sangat menyukai payudara milik Nur Qistina.

Ini kerana payudara itu sangat besar, bulat, dan anjal. Ia jauh lebih sedap jika dibandingkan dengan mana-mana wanita yang pernah beliau rasai termasuk isterinya. Baginya payudara Nur Qistina adalah yang terbaik.

Setelah puas mengerjakan tubuh gadis itu, kini Rahman pula mahu tubuhnya dibelai. Kini beliau pula berbaring di atas sofa. Manakala Nur Qistina kini berada di celah kangkang abang iparnya itu.

Dia menanggalkan kain pelikat yang bergulung di pinggang lelaki itu. Setelah ditanggalkan kain pelikat itu, maka terlihat lah kemaluan lelaki itu di hadapan matanya. Kelihatan zakar lelaki itu sudahpun menegang.

Tanpa berlengah dia terus memasukkan zakar itu ke dalam mulutnya. Dihisap dan dikemam zakar itu dengan penuh rakus. Walaupun ini bukanlah kali pertama menghisap zakar, namun Nur Qistina tidak pernah puas.

Meskipun dia kelihatan warak dengan bertudung labuh dan berjubah labuh, namun dia sangat suka dapat menghisap kemaluan lelaki. Menghisap zakar dapat memberikan kesegaran kepada rohani dan jasmaninya.

Itulah sebabnya dia tidak rasa terkesan membuat maksiat seperti itu. Setelah seketika memberikan hisapan, kelihatan zakar itu sudahpun mula mengeras sepenuhnya. Masa yang dinanti kini tiba.

Nur Qistina terus memanjat tubuh abang iparnya itu. Dia duduk di atas celahan kangkang lelaki itu, lalu menurunkan tubuhnya perlahan-lahan. Dimasukkan zakar mengeras itu ke dalam lubang farajnya.

Setelah keseluruhan zakar itu berada di dalam lubang farajnya, dia terus melakukan henjutan ke atas dan ke bawah. Akibat henjutan itu, payudaranya bergegar dengan kencang. Rahman yang berada di bawah menjadi geram melihat permandangan itu.

Beliau terus sahaja menerpa payudara itu, lalu meramas-ramas dengan kuat. Terlalu geram melihat kecantikan payudara yang besar itu. Terasa seperti tangannya tidak mahu melepaskan ramasan tersebut.

Seketika melakukan persetubuhan dalam posisi itu, kali ini mereka menukar posisi pula. Kali ini Nur Qistina pula berada di bawah, manakala Rahman berada di atas. Dikangkangkan kedua-dua belah kaki gadis itu.

Beliau kemudian mula memasukkan zakarnya ke dalam gua keramat Nur Qistina. Disorong dan ditarik zakarnya ke depan dan ke belakang bagi memberikan geseran ke atas dinding faraj gadis itu.

Sambil memberi tujahan ke atas Nur Qistina, Rahman mengambil kesempatan menghisap payudara montok gadis itu. Nur Qistina mengusap-usap kepala abang iparnya tatkala menerima hisapan tersebut.

Manakala kakinya dililit di pinggang lelaki itu bagi mengetatkan lagi henjutan lelaki itu. Dia mengemut lubang farajnya dengan kuat supaya zakar lelaki itu dapat menikmati kepadatan lubang farajnya.

Setelah seketika beraksi dalam posisi itu, kali ini mereka menukar posisi lagi. Kini Nur Qistina menonggengkan punggungnya, manakala Rahman menujah dari arah belakang. Mereka kini beraksi dalam posisi doggystyle.

Sambil memberi tujahan ke atas faraj Nur Qistina, Rahman menampar-nampar punggung gebu gadis itu. Sungguh cantik permandangan matanya ketika ini. Keadaan gadis itu menonggeng membuatkan beliau menjadi semakin berahi.

Setelah seketika melakukan hubungan zina itu, akhirnya permainan mereka tiba di penghujungnya jua. Rahman mengeluarkan zakarnya, lalu terus memancut benih-benih segarnya ke atas punggung gadis itu.

"Abang, kenapa abang pancut atas bontot Qis?!" Nur Qistina kelihatan agak marah.

"Dah tu nak pancut dekat mana?" Soal Rahman.

"Pancut lah dekat lantai ke dekat mana-mana, janganlah kotorkan badan Qis. Dah, ambil tisu tu." Arah Nur Qistina. Rahman menuruti lalu mengambil tisu di atas meja.

Tidak jauh dari tempat mereka bermaksiat, kelihatan Nur Dhuha semakin tidak keruan melihat aksi itu. Tanpa dia sedari, tangannya sudah berada di dalam seluarnya. Jarinya sudah berada di farajnya.

Dia sendiri tidak tahu waktu bilakah dia mula melancap sambil menonton adegan tersebut. Dia ingin melampiaskan nafsunya sepuas-puasnya pada malam ini. Dia tidak mampu menahan gelora nafsunya.

Jadi dia mengambil keputusan untuk beredar dan menuju ke dalam bilik tidurnya. Dia mahu melakukan onani sepuas-puasnya sambil terkenang akan perbuatan kakaknya bersama abang iparnya sebentar tadi.

Ketika dia berjalan pergi dari situ, tidak dia sedari ada mata yang memerhati. Rahman tersenyum gembira melihat adik ipar bongsunya. Beliau tahu gadis itu memerhati mereka dari dapur lagi.

Itulah sebabnya kenapa beliau mengajak Nur Qistina melakukan hubungan seks di ruang tamu. Ini supaya Nur Dhuha dapat menyaksikan perbuatan mereka. Beliau yakin pasti ada rezeki dengan adik ipar bongsunya itu tidak lama lagi.

Bersambung...

1. Bersaksikan BulanWhere stories live. Discover now