Bab 34 : Menonton filem

2.1K 33 2
                                    

"Air dalam ni akan mengalir keluar lalu lubang tu, lepas tu air baru akan masuk dari dalam tanah. Tu lah sebabnya air dalam kolam ni sentiasa bersih." Tambah Nur Dhuha lagi.

"Oh macam tu ke. Kalau macam tu ok lah aku sabunkan kau." Ujar Zakiah.

Dia kemudian menyambut botol sabun yang dihulur oleh Nur Dhuha. Tanpa berlengah dia terus sahaja menyabun tubuh rakannya itu. Ketika menyentuh tubuh gadis itu, barulah dia sedari tangannya sedang terketar-ketar.

Dia sendiri tidak tahu kenapakah dia terketar dan gugup begitu sekali. Sedangkan ini bukanlah kali pertama dia menyentuh kulit gadis itu. Mungkin kerana selama ini dia tiada perasaan lain terhadap rakannya itu.

Namun kali ini dia merasakan sesuatu yang lain. Sesuatu yang membuatkan dia mahu menyentuh segenap tubuh gadis cantik itu. Tanpa disedari tangannya kini sudahpun menjalar ke setiap pelusuk badan Nur Dhuha.

Ini termasuklah payudara bersaiz agak besar yang tergantung di dada gadis itu. Tangannya semakin menggigil-gigil tatkala menyentuh dua gunung itu. Tidak tahu bagaimana mahu menghentikan tangannya daripada menggigil.

"Kenapa dengan tangan kau ni?" Soal Nur Dhuha.

"Entahlah. Mungkin sebab berendam dalam kolam air panas ni buatkan tangan aku menggigil." Zakiah cuba memberi helah.

"Sorry sebab susahkan kau sabunkan badan aku." Nur Dhuha mula rasa bersalah.

"Ehh tak lah, aku tak kesah pun sabunkan badan kau." Balas Zakiah.

"Emm, nak tak kalau aku sabunkan badan kau pula?" Pelawa Nur Dhuha.

"Tak menyusahkan kau ke?" Zakiah inginkan kepastian.

"Takde apa yang menyusahkan. Dah, kau pusing belakang." Arah Nur Dhuha.

Zakiah menuruti arahan rakannya itu, lalu memalingkan tubuhnya ke arah bertentangan. Nur Dhuha kemudian mula menyabun tubuh rakannya itu bermula daripada bahu sehingga ke belakang badan.

"Emm kau taknak tanggal kain batik kau ke? Kalau kulit kau terus kena air panas ni lagi cepat kulit kau jadi licin dan anjal." Terang Nur Dhuha.

"Bukannya taknak, tapi aku malu lah nak bogel depan mata kau." Jelas Zakiah.

"Kenapa pula nak malu dengan aku?" Nur Dhuha inginkan kepastian.

"Sebab badan aku tak cantik macam badan kau." Balas Zakiah.

"Eyy mengada lah kau ni. Dah cepat buka kain batik kau tu." Nur Dhuha memaksa. Zakiah akhirnya akur lalu membuka ikatan kembannya dan melucutkan kain batik tersebut.

"Apa yang tak cantik pula? Badan kau cantik sangat lah." Ujar Nur Dhuha lalu mula menyabun bahagian depan tubuh Zakiah pula.

"Breast aku tak besar macam breast kau." Ujar Zakiah.

"Tak payah nak besar-besar sangat. Macam ni pun dah ok dah." Ujar Nur Dhuha lalu mula menyabun payudara rakannya itu.

Jantung Zakiah berdegup dengan kencang tatkala payudaranya disentuh oleh Nur Dhuha. Ini adalah kali pertama gunung di dadanya disentuh oleh sesiapa. Inilah yang membuatkan dia menjadi sungguh kaget.

Bagi Nur Dhuha pula perkara seperti ini sudah biasa bagi dirinya. Ini kerana dia sering bermandi di kolam air panas itu bersama-sama dengan kakak-kakaknya. Mereka sering sabun-menyabun antara satu sama lain.

Jadi bagi dirinya berbogel bersama dan saling sabun-menyabun sesama wanita bukanlah perkara yang janggal. Namun tidak pula bagi Zakiah yang kini sedang menikmati belaian Nur Dhuha sambil disulami nafsu.

==================================================================================

Beberapa minggu sudah berlalu semenjak Zakiah menumpang tidur di rumah Nur Dhuha. Walaupun sudah seketika berlalu, namun ingatannya pada tempoh hari masih lagi berlegar-legar di fikirannya.

Dia tidak mampu membuang kenangan yang cukup indah dimana dia mandi bogel bersama-sama Nur Dhuha. Hasutan demi hasutan kedengaran di telinganya untuk dia melangkah lebih jauh dari itu.

Namun dia tidak tahu bagaimana mahu mengulangi perbuatan tersebut. Mungkin hari ini dia dapat melakukan sesuatu kerana dua orang rakan sebiliknya pulang bermalam sekali lagi. Tinggal dia dan Nur Dhuha yang berada di bilik itu.

Kelihatan blok kediaman mereka juga agak lengang kerana kebanyakan pelajar mengambil peluang pulang bermalam. Hari minggu seperti ini mereka hanya penuhi dengan mengulang kaji pelajaran.

"Ehh Kiah, kita nak buat apa je malam ni?" Soal Nur Dhuha setelah mereka berdua selesai mengulangkaji pelajaran.

"Entahlah, aku pun takde idea." Balas Zakiah.

"Alah bosan lah kalau macam ni." Nur Dhuha mengeluh.

"Nak tak kalau kita tengok movie?" Zakiah memberi cadangan.

"Movie apa je yang kau ada?" Soal Nur Dhuha.

"Banyak movie yang aku ada, tapi tak tahu lah kau minat ke tak. Cuba lah tengok dalam laptop aku tu." Ujar Zakiah.

Tanpa berlengah Nur Dhuha terus mencapai komputer riba milik Zakiah. Dia membuka folder 'movie' yang berada di hadapan skrin destop. Matanya membaca satu persatu tajuk filem yang berada di dalam folder itu.

Namun sayangnya dia tidak pernah mendengar semua tajuk filem yang berada di dalam folder. Dia menjadi pelik kenapakah semua cerita yang berada di dalam komputer Zakiah sungguh asing tajuknya.

Tiba-tiba matanya tertarik dengan filem berbahasa inggeris yang berjudul 'But I'm a Cheerleader'. Tanpa berlengah dia terus menekan butang 'play' lalu meletakkan komputer riba tersebut di atas meja.

Dia kemudian membaringkan tubuhnya ke atas katil sambil menonton filem yang baru memulakan tayangan. Zakiah yang sejak dari tadi berbaring di katilnya, kini bangun menghampiri Nur Dhuha.

Mereka berdua mula menonton filem tersebut bersama-sama. Sambil menonton, Nur Dhuha memeluk pinggang rakannya itu. Secara tiba-tiba suatu adegan yang tidak disangka kini terpacul di skrin komputer riba.

Dua gadis yang menjadi watak utama filem ini melakukan ciuman mulut. Aksi pelakon berdua itu sangat ghairah. Setelah seketika menonton, barulah Nur Dhuha sedar cerita ini mengisahkan tentang cinta lesbian.

Rasanya ini adalah kali pertama dia melihat aksi lesbian di layar skrin. Dia menjadi tertarik dengan adegan tersebut. Sedang asyik menonton adegan di skrin, tiba-tiba Zakiah memalingkan tubuhnya dan mengadap Nur Dhuha.

Dia kini pula yang memeluk tubuh Nur Dhuha. Terasa gembira kerana pelukannya itu juga dibalas oleh Nur Dhuha. Ketika berpelukan, Nur Dhuha terhidu bau yang sungguh harum datang daripada rambut Zakiah.

Dia lalu memberanikan diri membelai rambut pendek gadis itu. Terasa lembut jari-jemarinya pabila bersentuhan dengan rambut Zakiah. Sedang asyik membelai, Zakiah menoleh wajahnya ke arah Nur Dhuha.

Mata kedua-dua gadis sunti itu saling bertaut. Perasaan aneh mula bergelojak di hati Nur Dhuha. Mukanya bergerak menghampiri muka Zakiah tanpa sedar dan akhirnya kedua-dua mulut mereka bertemu.

Walau hanya ciuman ringan namun sudah cukup membuatkan kedua-duanya menjadi tidak keruan. Ini adalah kali pertama dalam hidupnya dia bercium mulut dengan seseorang yang sama jantina dengannya.

Nur Dhuha sendiri tidak tahu kenapakah dia mengambil keputusan untuk bercium dengan Zakiah. Mungkin kerana terpengaruh dengan filem yang mereka tonton ketika ini membuatkan dia juga ingin menikmati bibir wanita.

Bersambung...

1. Bersaksikan BulanWhere stories live. Discover now