Bab 40 : Urutan istimewa

2.5K 42 1
                                    

Kelihatan Pak Uda semakin jauh memberikan urutannya. Lelaki itu kini menyambung urutan dengan mengusap klitoris Nur Adila secara berpusing mengikut lawan arah jam. Terasa air mazi wanita itu semakin banyak keluar.

Sebaik melihat Nur Adila semakin selesa, Pak Uda mula memasukkan jari telunjuknya ke dalam lubang faraj wanita itu. Beliau kemudian mengurut dinding faraj tersebut menggunakan jarinya itu.

Setelah itu, jarinya dimasukkan dengan lebih dalam sehingga menjumpai titik G milik wanita itu. Setelah dijumpai, Pak Uda mula mengusap dan membelai titik G tersebut. Beliau membelai dengan penuh lemah lembut dan perlahan-lahan.

Perbuatan Pak Uda menyentuh setiap ruang farajnya agak mengejutkan Nur Adila. Namun dia membiarkan sahaja kerana tahu itu adalah salah satu rawatan mengetatkan faraj. Lagipun dia sudah mengagak apa yang akan terjadi.

Walaupun begitu wajahnya tetap kemerahan menahan malu kerana celahan kangkangannya menjadi pandangan dan sentuhan lelaki tua itu. Apakan daya semua ini demi memulihkan tubuhnya semula.

Namun semakin dia membiarkan lelaki itu meneroka kemaluannya, semakin ghairah tubuhnya ketika ini. Mungkin kerana titik G miliknya disentuh dan dibelai oleh lelaki itu. Mana mungkin nafsunya tidak naik.

"Ermm! Ermm! Ermm!" Kini dia semakin tidak tahan lalu mulutnya memanculkan bunyi-bunyi erangan yang tidak sepatutnya.

Air mazinya kini melimpah membasahi bibir farajnya. Dia hanya memejamkan mata membiarkan sahaja perbuatan lelaki lanjut usia itu. Terasa malu, sakit, lega, dan ghairah bercampur baur di dalam kepalanya.

Apatah lagi ibunya sendiri kini berada di sebelahnya. Pasti ibunya melihat wajahnya yang keghairahan. Sedang dia melayani perasaan, tiba-tiba dia mula terasa ada sesuatu yang besar dan keras menusuk lubang farajnya.

"Apa yang pak Uda buat ni?!" Soal Nur Adila sebaik membuka mata.

Kelihat Pak Uda sedang memasukkan batang zakarnya ke dalam faraj Nur Adila. Kain pelikat yang dipakai oleh lelaki itu sudahpun tertanggal. Hanya baju T pagoda berwarna putih menutupi tubuh lelaki itu.

"Kamu tak bagitahu anak kamu ke proses 'rawatan istimewa' ni?" Soal Pak Uda kepada Salmiah sambil tubuhnya digerak ke depan dan ke belakang.

"Dah bagitahu dah." Balas Salmiah.

"Jangan takut ye sayang. Ni adalah satu proses untuk mengetatkan faraj. Cuba bawa bertenang dan tarik nafas panjang-panjang." Salmiah yang berada di sebelah Nur Adila cuba menenangkan anaknya itu

Dia kemudian memegang kedua-dua belah tangan Nur Adila seraya menenangkannya. Tiada apa yang mampu Nur Adila lakukan ketika ini kerana zakar lelaki itu sudahpun menembusi lubang farajnya.

Apa yang dia mampu lakukan ketika ini hanyalah membiarkan sahaja lelaki itu melakukan 'rawatan' itu terhadap dirinya. Dia hanya mampu menikmati zakar lelaki lain selain suaminya berada di dalam farajnya.

Melihat Nur Adila sudah merelakan perbuatan itu, Salmiah kemudian terus menyelak kain batik yang menutupi buah dada anaknya itu. Maka tersemburlah buah dada ibu beranak satu itu di hadapan mereka.

Salmiah kemudian meribakan kepala anaknya di atas pehanya. Tangannya pula merayap mendapatkan buah dada wanita itu. Diramas dengan penuh geram payudara yang menjadi sumber makanan kepada cucunya.

Pak Uda pula masih lagi rancak memberi tujahan ke atas faraj wanita muda itu. Sungguh nikmat kemutan daripada wanita yang cukup cantik itu. Sungguh bertuah dirasakan dirinya pada malam ini.

Kelihatan kain batik yang dipakai oleh Nur Adila kini telah bergulung nipis dan hanya menutupi sedikit perutnya. Manakala bahagian lain di tubuhnya semua sudah terdedah. Namun dia kini tidak merasa malu lagi.

Ini kerana henjutan daripada lelaki itu amat sedap sehingga membuatkan dia terlupa status dirinya sebagai seorang isteri. Setelah agak lama memberikan 'rawatan', akhirnya tugas Pak Uda semakin selesai.

Beliau mencabut keluar batang kekarnya dari dalam faraj Nur Adila. Beliau kemudian meletakkan batang zakarnya di atas permukaan faraj wanita itu. Beliau lalu memulakan lancapan ke atas zakarnya.

Salmiah tidak mahu terpinggir, lalu menyertai lelaki itu. Dia menggenggam batang Pak Uda lalu dikocok dengan pantas. Tidak lama selepas itu, pancutan demi pancutan air mani keluar membasahi permukaan faraj Nur Adila.

Selepas itu Pak Uda terus meratakan air mani itu ke seluruh kawasan intim Nur Adila. Setelah itu beliau menjolok pula jarinya ke dalam faraj wanita itu sehingga menjumpai titik G. Diratakan air maninya ke titik G tersebut.

Jolokan jari tersebut membuatkan Nur Adila mencapai klimaks buat pertama kali semenjak dia melahirkan Qaseh Diana. Dia hanya mengetap bibir menahan kenikmatan dari jolokan jari Pak Uda.

"Dah siap. Jangan basuh pepek kamu selama 7 hari. Lepas tu kamu akan rasa pepek kamu macam masih anak dara." Terang Pak Uda.

"Betul ke berkesan?" Soal Nur Adila seperti tidak percaya.

"Betul. Ibu dah berjaya dah sebelum ni. Sampai ke hari ni lubang cipap ibu masih lagi sempit." Salmiah menyampuk.

"Kalau ibu yang cakap macam tu, along percaya lah. Terima kasih tau pak cik." Ucap Nur Adila dengan penuh senyuman.

Dia yang awalnya berasa serba salah sama ada mahu melakukan 'rawatan istimewa' ini ataupun tidak, kini bertukar menjadi gembira. Ini kerana dia dapat juga melepaskan nafsu yang tersangkut.

Ketika dia bangun dari pembaringan, tiba-tiba dia merasakan ada kelainan pada tubuhnya. Terasa badannya kini sangat ringan dan lenguh-lenguh yang membelenggu otot-ototnya kini mula hilang.

Dia kemudian berdiri dan mencapai semula pakaiannya yang berada di lantai. Dikenakan pakaian ke atas tubuhnya satu persatu. Pak Abu hanya memerhati wanita itu mengenakan semula pakaiannya.

Di bibirnya terukir senyuman setelah akhirnya dapat merasai faraj wanita muda setelah sekian lama. Ini kerana kebanyakan pelanggan yang datang mengurut hanyalah wanita golongan 30-an dan 40-an.

"Terima kasih ya Pak Uda. Ni upahnya." Ujar Hajah Salmiah setelah dia dan anaknya sudah siap untuk pulang. Dia menghulurkan beberapa keping not rm50 kepada lelaki itu.

"Sama-sama. Kalau anak kamu nak mengurut lagi, bagitahu je aku." Ucap Pak Uda sambil menyambut kepingan duit yang dihulur.

"Kamu pun patut kena urut Sal. Tengok badan kamu tu macam lemah je." Tambah Pak Uda lagi sambil tangannya meraba-raba tubuh wanita itu.

"Pak Uda nak mengurut saya ke nak benda lain?" Soal Salmiah sebelum kedua-dua mereka ketawa.

Kami balik dulu ye tok Uda." Ucap Nur Adila lalu bersalaman dengan lelaki yang baru menyetubuhi dirinya.

Sempat lagi Pak Uda meramas punggung Nur Adila. Wanita itu dan ibunya kemudian meminta diri untuk beredar. Ketika membuka pintu rumah itu, tiba-tiba terlihat wajah Mak Uda berada di hadapan pintu.

"Eh Sal, Adila, dah siap mengurut ke?" Soal Mak Uda.

"Baru je siap tadi. Mak Uda dah habis kerja dekat kampung sebelah ke?" Salmiah pula menyoal.

"Mak Uda pun baru habis kerja ni. Macam mana, sedap tak lepas mengurut dengan tok Uda?" Mak Uda menyoal Nur Adila pula.

"Sedap nek. Badan saya rasa lebih ringan sekarang ni." Balas Nur Adila.

"Kalau nak lagi, datang jelah sini ye. Nanti boleh lah dapat rawatan kesedapan lagi." Ujar Mak Uda sambil meraba celahan kangkang Nur Adila.

"Insyaallah kalau saya tiba-tiba rindu batang berurat, saya datang sini lagi." Balas Nur Adila sambil tersenyum. Salmiah yang berada di sebelah juga tersenyum mendengar kata-kata anaknya kerana dia juga tahu akan kenikmatan tersebut.

Bersambung...

1. Bersaksikan BulanWhere stories live. Discover now