"Dhuha, bangunlah. Dah dekat tengahari dah ni." Nur Dhuha dapat merasakan tubuhnya digerakkan.
"Dah pukul berapa?" Soal Nur Dhuha sebaik membuka matanya dan melihat wajah Sofea di hadapan matanya.
"Dah pukul sebelas setengah dah." Jawab Sofea yang kelihatan sudah bersiap.
Ketika itu lah Nur Dhuha terus melihat tubuhnya di bawah selimut. Kelihatan tiada seurat benang pun menutupi tubuhnya. Dia terus menyelak selimut itu dan cuba memeriksa keadaan kemaluannya.
Kelihatan kemaluannya dalan keadaan baik-baik sahaja. Tiada kesan air mazi dan juga air mani milik lelaki di situ. Dia cuba mengingati semula apa yang terjadi, namun gagal untuk ingat langsung.
"Kenapa saya berbogel ye?" Soal Nur Dhuha.
"Mana lah saya tahu. Saya masuk bilik semalam memang awak dah berbogel pun." Balas Sofea.
"Boyfriend awak ada dekat mana sekarang?" Soal Nur Dhuha lagi.
"Dia dah balik rumah dia lah semalam. Kenapa awak tanya?" Sofea ingin tahu.
"Dia ada buat apa-apa tak kat saya?" Soal Nur Dhuha lagi.
"Mana ada, semalam kitorang cuma lepak dekat ruang tamu je. Dah tengah malam dia balik rumah dia lah." Balas Sofea.
"Kenapa semalam saya rasa macam kita having sex together dengan boyfriend awak?" Nur Dhuha inginkan kepastian.
"Awak mimpi lah tu. Eyy tak malu mimpi having threesome sex dengan saya dan Ridz. Awak mimpi kita buat macam mana je?" Soal Sofea.
"Takde apa lah." Nur Dhuha berasa malu.
Dia tidak menyangka dia sebenarnya hanya bermimpi. Namun dia dapat merasakan ia seperti benar-benar terjadi. Dia kemudian bangun daripada atas katil lalu terus menuju ke bilik mandi dalam keadaan telanjang.
Sofea hanya tersenyum melihat rakannya itu berlalu pergi. Sebenarnya apa yang diperkatakan oleh rakannya itu bukanlah mimpi, tetapi benar-benar terjadi. Mereka telah melakukan hubungan bertiga pada malam tadi.
Kekasihnya telahpun menjamah setiap inci tubuh rakannya itu. dia juga dapat menikmati tubuh rakannya itu. Masih lagi tidak boleh dia lupakan bagaimana dia menjilat faraj Nur Dhuha dengan rakus.
Selain itu dia juga dapat menikmati kedua-dua gunung segar yang tergantung di dada gadis itu. Mana mungkin dia dapat melupakan kenikmatan tubuh Nur Dhuha. Dia cuma berharap gadis itu percaya semua itu adalah mimpi.
==================================================================================
Pejam celik pejam celik masa berlalu dengan begitu pantas. Kini Nur Dhuha sudahpun menghabiskan lima semester di UPSI. Dia kini berada di kampung halaman untuk menghabiskan cuti semester.
Namun cuti kali ini berbeza dengan cuti sebelum-sebelum ini. Dia tidak dapat berehat dengan tenang kerana sangat sibuk menguruskan hal di rumah. Ini kerana kakak keduanya Nur Qistina bakal melangsungkan perkahwinan.
Sebagai anak bongsu, sudah pasti dirinya menjadi budak suruhan bagi menyiapkan kelengkapan sebelum majlis kenduri. Kakak keduanya, Nur Qistina bakal melangsungkan perkahwinan tidak lama lagi.
Gadis itu yang kini bekerja sebagai seorang ustazah di sebuah sekolah menengah agama bakal berkahwin dengan seorang anggota tentera udara. Dia sendiri tidak tahu bagaimana kakaknya berkenalan dengan lelaki itu.
Daripada pandangan mata Nur Dhuha, bakal abang ipar barunya kelihatan lebih kacak dan tegap berbanding abang iparnya yang pertama. Dia berharap bakal abang ipar keduanya tidak berperangai seperti Rahman.
==================================================================================
"Aku terima nikahnya Nur Qistina binti Ahmad Supian dengan mas kahwinnya RM100 tunai." Lafaz Iqbal ketika bersalam dengan tok kadi.
"Sah?" Soal tok kadi sambil memandang ke arah beberapa lelaki berhampiran dengannya.
"Sah!" Jawapan serentak diberikan oleh saksi-saksi yang berada di situ.
Jelas terpampang kegembiraan di wajah Nur Qistina setelah dia kini telahpun bergelar seorang isteri. Dia lalu bangkit dan menuju ke arah suaminya untuk bersama-sama menunaikan solat sunat syukur.
Nur Dhuha memandang sekeliling melihat raut wajah kesemua yang berada di dalam masjid. Kelihatan kesemua tetamu mengukir senyuman di bibir mereka kecuali seorang sahaja. Abang iparnya, Rahman kelihatan mencebik wajahnya.
Lelaki itu jelas seperti tidak berpuas hati dengan perkahwinan tersebut. Meskipun isteri lelaki itu iaitu Nur Adila dan anaknya, Qaseh Diana berada di sebelahnya, namun matanya hanya memandang ke arah Nur Qistina.
Matanya merenung tepat ke punggung Nur Qistina yang sedang sujud bersama-sama dengan suaminya. Terasa sedih dan geram untuk melepaskan punggung itu. Dari jauh Nur Dhuha hanya memerhati Rahman.
Hanya dia sahaja mengetahui kenapa abang iparnya mencebikkan wajahnya. Ini kerana mungkin beliau tidak lagi mendapat layanan nafsu dari adik ipar keduanya seperti yang terjadi tempoh hari.
Nur Dhuha tidak pasti adakah selepas kejadian yang ditontoninya, mereka berdua masih lagi melakukan perbuatan itu. Dia juga tidak pasti seberapa jauhkah hubungan terlarang di antara mereka.
Namun dia pasti selepas ini Rahman tidak berani menggoda Nur Qistina lagi memandangkan suami gadis itu adalah anggota tentera dan berbadan sasa. Ia seperti menempah maut jika lelaki tu berani menggoda Nur Qistina lagi.
==================================================================================
Malam mengunjung tiba dan kelihatan rumah Salmiah sudah mulai lengang. Saudara mara dan sahabat handai sudahpun meninggalkan rumah itu. Hanya yang tinggal adalah penghuni rumah itu sahaja.
Di dalam bilik pengantin, kelihatan aksi pengantin baru bakal terjadi. Iqbal menanggalkan baju pengantin yang masih lagi melekat di tubuh Nur Qistina. Satu persatu pakaian isterinya ditanggalkan.
Kini tiada secebis kain pun menutupi tubuh cantik Nur Qistina. Setelah itu, Nur Qistina pula menanggalkan baju pengantin di tubuh suaminya itu. Kini kedua-dua pengantin baru itu sudah bertelanjang bulat.
Mereka berdua merapatkan wajah mereka, maka terjadi lah satu ciuman yang panjang. Ciuman tersebut dipenuhi dengan keghairahan. Setelah seketika, Iqbal merebahkan tubuh Nur Qistina ke atas katil.
"Abang, kita tak nak mandi dulu ke? Dari pagi lagi kita tak mandi." Soal Nur Qistina.
"Kita berjimak dulu ye. Lepas ni kita mandi wanjib sama-sama." Jawab Iqbal.
"Tapi badan ayang busuk lah bang. Takut abang tak selesa nak romen badan ayang." Ujar Nur Qistina.
"Mana ada busuk. Bagi abang badan sayanglah bau paling wangi dalam dunia." Puji Iqbal.
"Baru kahwin memang lah puji sungguh-sungguh. Nanti dah lama kahwin mesti asyik-asyik cakap ayang busuk." Nur Qistina cuba mengagak.
Bersambung...
YOU ARE READING
1. Bersaksikan Bulan
Romance🔞🔞🔞 Ikutilah kisah perjalanan hidup Nur Dhuha yang dipenuhi dengan ranjau dalam mencari cinta sejati dalam Bersaksikan Bulan.