Bab 52 : Sambung kembali

16.9K 140 2
                                    

Nur Adila masih lagi tercegat di hadapan pintu tanpa dapat berkata-kata. Dia sangat terkejut melihat apa yang terjadi di hadapan matanya. Tidak pernah disangka akan melihat satu perbuatan terkutuk.

Niatnya pulang ke rumah ingin mengambil dompet yang tertinggal telah mengubah segala-galanya. Walaupun dia tahu yang suaminya itu seorang yang gila seks, namun dia tidak menyangka semudah itu suaminya mendapat habuan.

Dia sendiri tidak tahu apa yang perlu dilakukan olehnya ketika ini. Dia kemudian terus menuju ke bilik tidurnya untuk mengambil dompet. Buat masa ini dia mahu fokus pada kerjanya terlebih dahulu.

==================================================================================

Tanpa disedari jam bergerak dengan pantas dan malam telahpun menjelang tiba. Nur Dhuha masih lagi berkurung di dalam bilik akibat ketakutan. Dia hanya keluar sebentar untuk menguruskan anak saudaranya di sebelah siang.

Setelah itu dia kembali menyorok di dalam bilik di sebelah malam. Segala pakaiannya sudah dikemas untuk persediaan jika dihalau oleh kakak sulungnya. Dia kini hanya berpeluk tubuh di atas katil.

"Adik, keluar kejap. Along nak bincang dengan kamu ni." Kedengaran suara dari arah luar pintu bilik di samping beberapa ketukan di pintu.

Dengan tubuhnya masih lagi menggigil, Nur Dhuha memberanikan diri membuka daun pintu tersebut. Kelihatan kakak sulungnya hanya berkemban tuala dengan perutnya besar memboyot kerana mengandung.

Nur Dhuha tidak tahu bilakah kakaknya balik ke rumah kerana dia hanya menikus di dalam bilik berjam-jam. Dia hanya menundukkan kepala ke lantai dan redha apa sahaja yang bakal dilakukan oleh kakaknya.

"Ikut along kejap, kita bincang masalah dalam bilik." Tanpa sempat berkata apa-apa, tangan Nur Dhuha terus ditarik oleh Nur Adila.

Nur Dhuha tidak membantah dan terus membontoti Nur Adila menuju ke dalam bilik tidur kakaknya itu. Setibanya di dalam bilik tidur kakaknya, kelihatan anak saudaranya sudahpun dibuai mimpi di atas katil khasnya.

Manakala abang iparnya sedang berbaring di atas katil dalam keadaan berbogel. Tangan lelaki itu sedang mengusap-usap batang kemaluannya dengan wajah yang tersenyum sinis. Dia tidak tahu apa yang bermain di fikiran lelaki itu.

"Pagi tadi korang tak sempat habis kan? Nah, sambung balik permainan korang. Dah habis nanti baru kita bincang." Arah Nur Adila setibanya di tepi katil dan menolak Nur Dhuha ke atas katil.

"Apa maksud kaklong?" Nur Dhuha tidak mengerti.

"Apa yang adik tak faham? Along kan suruh adik sambung balik permainan korang berdua, tu pun tak faham ke?" Suara Nur Adila agak tinggi.

"Tapi..." Nur Dhuha masih lagi tidak mengerti apa yang sebenarnya bermain di fikiran kakaknya itu.

"Takde tapi..tapi.." Nur Adila kemudian duduk di sebelah adiknya. Dia memegang tangan Nur Dhuha, lalu meletakkan tangan itu ke atas zakar Rahman.

"Cuba lah lancapkan batang abang Man macam apa yang adik dah buat siang tadi." Arah Nur Adila.

Nur Dhuha memandang ke arah wajah Rahman ketika ini. Kelihatan lelaki itu hanya melemparkan senyuman sinis. Maka tahu lah dirinya bahawa lelaki itu sudah menceritakan apa yang mereka lakukan kepada Nur Adila.

Dia sendiri tidak tahu apa motif abang iparnya itu menceritakan perlakuan mereka kepada Nur Adila. Namun dia turuti arahan kakaknya untuk melihat apa permainan sebenar pasangan suami isteri itu.

Batang zakar Rahman terus digenggam, lalu dia mula memberikan lancapan. Ke atas dan ke bawah tangannya digerakkan secara perlahan-lahan. Seketika memberi lancapan, zakar itu kini keras mencanak.

"Cuba adik hisap pula." Arah Nur Adila lagi.

"Tapi..." Nur Dhuha rasa serba salah.

"Takpe, hisap je. Sambung apa yang korang berdua gagal buat siang tadi." Tegas Nur Adila.

Nur Dhuha akur dengan permintaan kakaknya lalu memulakan hisapan ke atas zakar Rahman. Terasa payau dan berair di sekeliling zakar tersebut. Dia mengagak air itu adalah air liur kakaknya.

Mungkin kakaknya telah memberikan kuluman terhadap batang tersebut sebelum membawanya ke dalam bilik. Nur Adila hanya melihat zakar suaminya dihisap oleh adik kandungnya itu.

"Cuba adik baring." Arah Nur Adila.

Nur Dhuha hanya menuruti arahan kakaknya itu, lalu berbaring secara meniarap di celah-celah kangkang Rahman. Dia kemudian menyambung kembali hisapannya ke atas zakar abang iparnya itu.

"Cuba adik tonggeng." Arah Nur Adila lagi.

Tanpa membantah, arahan daripada kakaknya itu dituruti oleh Nur Dhuha. Setelah Nur Dhuha menonggeng, Nur Adila terus menyelak baju kelawar yang dipakai adiknya itu sehingga ke atas pinggang.

Kini seluar dalam berwarna merah jambu yang dipakai Nur Dhuha telah terdedah di pandangan. Tanpa berlengah, Nur Adila terus melorotkan seluar dalam itu. Tergamam dirinya melihat bentuk punggung adiknya itu.

Tidak pernah terlintas di fikirannya bahawa adiknya mempunyai bentuk punggung yang sungguh menawan. Nur Adila tidak membuang masa lalu terus mengusap belahan faraj adik kandungnya itu.

Nur Dhuha berasa amat terkejut dengan perbuatan kakaknya itu. Walaupun farajnya bukanlah kali pertama dilancapi oleh wanita, namun kali ini tangan yang mengocok itu adalah tangan wanita yang dikenali sejak dari lahir lagi.

Perasaan janggal, geli, dan sedap bercampur baur di hatinya ketika dilancapi oleh kakaknya sendiri. Namun apa yang pasti lancapan itu membuatkan dia lebih terangsang sehingga menyebabkan air mazinya mengalir keluar.

Air mazi itu kini membasahi jari-jemari Nur Adila yang mesih lagi ditaring dan disorong ke dalam lubang faraj adiknya. Rangsangan itu menyebabkan Nur Dhuha melajukan kuluman ke atas abang iparnya.

Rahman hanya tersenyum melihat aksi dua beradik itu sambil menikmati kuluman yang diberikan oleh Nur Dhuha ke atas zakarnya. Segala usahanya selama ini kini telahpun membuahkan hasil.

"Dah basah lencun dah ni. Rasanya dah boleh dah ni." Ujar Nur Adila.

"Apa yang dah boleh?" Soal Nur Dhuha pura-pura tidak tahu.

"Dah boleh sambung apa yang terhenti siang tadi. Dah cepat bangun." Arah Nur Adila.

Walaupun agak keberatan, namun Nur Dhuha tetap menuruti arahan kakaknya. Dia kemudian terus memanjat tubuh Rahman. Setelah itu dia merapatkan kepala zakar lelaki itu di belahan farajnya.

Perlahan-lahan dia menurunkan tubuhnya sehingga terbenam keseluruhan batang zakar tersebut di dalam farajnya. Tanpa menunggu lama, Nur Dhuha terus menghayun tubuhnya ke atas dan ke bawah.

Kini perasaan berbelah bahagi dalam dirinya perlahan-lahan hilang. Ia kini berubah kepada perasaan ghairah dan bernafsu. Dia tidak lagi mempedulikan kehadiran kakaknya di sisi dan hanya fokus pada penzinaan.

Hanya kenikmatan persetubuhan haram itu sahaja yang kini bermain di fikirannya. Kini Nur Adila berdiri di belakang tubuh Nur Dhuha, lalu menarik baju kelawar yang masih berbalut di tubuh adiknya.

Setelah itu, coli berwarna merah jambu yang menutupi buah dada gadis itu juga ditanggalkan. Matanya tergamam melihat saiz payudara adiknya kerana ia hampir menyamai saiz payudaranya.

Sedangkan tubuh adiknya sangat kecil dan kurus, bagaimana boleh ada payudara sebesar itu. Nur Adila juga tidak mahu ketinggalan, lalu menanggalkan tuala yang terlilit di tubuhnya. Kini bertelanjang bulatlah dirinya.

Bersambung...

1. Bersaksikan BulanWhere stories live. Discover now